"is het een cadeautje?" 1e dag Intertoys

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

"is het een cadeautje?" 1e dag Intertoys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-03 21:47

Jaja vandaag was mijn eerst werkdag bij de Intertoys. Werd meteen in het diepe gegooid want het was ontiegelijk druk en ik moest de hele dag kassa draaien. Viel me niets tegen, ze zeiden al dat het leek alsof ik er al jaren stond Haha! Eerst keek er nog iemand mee, maar de middag heb ik in mijn eentje kassa gedraaid. Voor het inpakken stond er af en toe iemand bij. Jemig zeg wat kopen mensen veel speelgoed, ongelofelijk! Wow!
Hoe vaak ik niet een bedrag van boven de 100 euro heb laten pinnen vandaag, niet te geloven...Hoezo het gaat slecht met de economie Haha!
Het inpakken vind ik nog wel een crime, een spel, boekje of ander doosje gaat nog wel, maar een strijkplank en een slee vond ik wat minder om te doen *LOL* Verder wel een leuke dag gehad, vind het wel gezellig eigenlijk, om weer tijdelijk in een winkel te staan.
Riëtte kwam ook nog langs met Verena, kon ik die ook eindelijk zien, lief!! Lovers
Oja en op mijn contract staat bij functie: Sinterklaashulp Schijnheilig
Bij nader inzien heb ik zwaar respect voor alle zwarte pieten, al die pakjes... Ziek

Knipoog


Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 21:48

haha, klinkt leuk!
En inpakken is inderdaad een pokkeklus!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 21:50

Gelukkig heb je het naar je zin!
Ik kan ook niet anders zeggen, dan dat ik in dat jaar dat ik in de intertoys heb gewerkt, ik het geweldig goed naar m'n zin heb gehad
En bedragen van 100 euro? Valt nog mee, moet je kijken voor welke bedragen er speelgoed aover de kassa gaat als het bijna dezember is.

Ik moest trouwens op mijn 1e dag een hobbelpaard inpakken Scheve mond (en nee, die zit niet in een doos Knipoog)

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 21:58

Leuk dat je het al meteen zo naar je zin had en dat het zo lekker ging.
Dat scheelt toch meteen al weer een hoop.
Speelgoed is tegenwoordig inderdaad duur. Dat merk ik regelmatig als ik voor iets wil gaan kijken voor in de klas. En dan moet je na gaan wat sommige kinderen allemaal krijgen in de decembermaand. Er zijn er bij namelijk ieder jaar een hoop die zowel met sint als met kerst cadeautjes krijgen. (En dan praat ik niet over kleinigheidjes hoor)
ALs je hoort wat kinderen tegenwooridg al in hun schoen krijgen. Dat is niet normaal meer...

Maarre als ik nu een cadeautje wil hebben van SInterklaas, kan ik dat dan ook naar jouw pben aangezien jij de functie hebt van SInterklaashulp Schijnheilig

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 22:41

Haa wat leuk, een Intertoys-medemens Knipoog Haha!
Ik heb zelf een half jaar geleden er stage gelopen, met veel plezier! A.s maandag mag ik weer 2 weken, heb ik wel zin in Knipoog Lekker druk, met de feestdagen he... Maar dat inpakken vond ik wel vervelend hoor, heel mensen die zo op je handen letten hoe je het doet Lips are sealed Dat schiet ik echt in de stress Tong uitsteken Maar veel plezier nog!!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 22:51

Richtje schreef:
Ik moest trouwens op mijn 1e dag een hobbelpaard inpakken Scheve mond (en nee, die zit niet in een doos Knipoog)


haha, dat kind zal zich vast hebben afgevraagd wat het was.... Haha!

- Offline -

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 22:56

wat leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad, was je niet super zenuwachtig???

ONDERSCHRIFTLOOS

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 23:53

Dank zij Marije konden wij vanavond tegen korting inkopen doen. Er was een extra familie en vrienden koopavond. Marije zei het al: we waren vanmiddag wezen meeten, en hadden al wat spulletjes uitgezocht.
Uiteindelijk kwamen we vanavond thuis met een grote doos duplo, 3 cd's en een knisperboekje. Een deel voor sinterklaas en ook een cd voor kerst denk ik maar....
Maar oh, we sloegen echt steil achterover hoeveel vrienden en familie er waren. En hoeveel ze wl niet kochten! Ik denk dat de intertoys vanavond een weekomzet heeft gedraaid!

Marije hartelijk bedankt voor de uitnodiging! Volgend jaar weer?


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 00:06

He dat klinkt toch goed! Fijn dat je het naar je zin hebt.
Had je geen last van dreinende en jammerende kindjes of mopperende (scheldende) mama's? Haha!
Heel af en toe sta ik ook in de winkel en ik kan absoluut niet inpakken. Ik voel me dan zo'n ontzettende kluns en schaam me er voor dat het niet zo mooi wordt Bloos

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 00:23

hihi sinterklaashulp
nou ja verlanglijstjes maken was je al ERG goed in dus....die titel past je wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 01:08

Leuk joh, dat je het zo naar je zin hebt Haha! Dus je werkt hier zolang Sinniklaas in t land is?

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 04:16

Hier in Drachten heb je dus een Marskramer gekoppeld aan een Intertoys, waar ik zelf gewerkt heb. Ik stond in het marskramer gedeelte, maar moest ook verder nog speelgoed etc. afrekenen.
Ergste verpakkingscadeau's vond ik ook écht de grote(re) cadeaus, waaronder tuinsets, wasmanden, inderdaad sleetjes, strijkplanken en ga zo maar door.... Pffff... wat een ellende was dat.. helemaal als er dan rijen met mensen stonden te wachten.
Maar ben blij dat het je verder allemaal goed afgaat.. ik weet nu iig naar wie ik het verlanglijstje moet opsturen Knipoog

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 11:23

Heeee, een sinterklaashulpje *LOL*
Mijn eerste gedachte is dan "tijdelijk", maar jij zult vast erg goed bevallen daarzo!
Ongeloflijk he, dat mensen zoveel uitgeven aan speelgoed...Mijn nichtje is amper 5 maanden oud en al in het bezit van minstens 5 grote kisten vol met speelgoed. Belachelijk. Ze heeft immers ook al een pony Schijnheilig

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 11:30

alja"]
wat leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad, was je niet super zenuwachtig???
[/quote]
Nee helemaal niet eigenlijk. Had eerder al een keer op een avond werkbespreking gehad dus had al wat mensen gezien die er werkten en het was immers mijn eerste dag dan mag je nog veel fouten maken Haha!

[quote="Riëtte"]
Maar oh, we sloegen echt steil achterover hoeveel vrienden en familie er waren. En hoeveel ze wl niet kochten! Ik denk dat de intertoys vanavond een weekomzet heeft gedraaid!
[/quote]
Ze rekenden op zo'n 800 mensen gisteravond Scheve mond Ik heb de tassen gezien die klaargezet werden, mensen mochten van tevoren al een bestelling doorgeven. Niet normaal. Er stonden 275 bestellingen klaar, en dan niet 1 pakje, nee, tassen vol Haha! Was dan ook best blij dat ik om 6 uur vrij was gisteren. Wel leuk dat jullie nog geshopt hebben. Lang in de rij gestaan zeker...

[quote="jantina"]

Had je geen last van dreinende en jammerende kindjes of mopperende (scheldende) mama's? Haha!
[/quote]
Nee dat viel me dus 100% mee Haha! We hebben trouwens ook een erg hoog kassablok. Dus je kijkt over de kids heen. Zouden ze dat expres gedaan hebben? Schijnheilig Bloos

[quote="jantina schreef:
Heel af en toe sta ik ook in de winkel en ik kan absoluut niet inpakken. Ik voel me dan zo'n ontzettende kluns en schaam me er voor dat het niet zo mooi wordt Bloos

Hmmmmmm er zijn ook vast mensen die mijn pakjes nog eens uitpakken en opnieuw inpakken Bloos

Maya: 't Is inderdaad voor de 'Sint&Santa'-tijd

Enneuh Dees, je bent niet de enige die zo vooruit denkt, heb gister een boel mensen aan de kassa gehad die aan het shoppen waren voor een nog ongeboren kindje *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Sannne, Amazonbot, amy495, anjali, Facebook, jojoleinee, kimmetje26, Lielle, moonsparkle, NadjaNadja, Sintara, WildDreams, YandexBot en 114 bezoekers