virussen... onmogelijk gewoon!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

virussen... onmogelijk gewoon!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-03 17:29

mijn inbox zit echt vól met virussen, ik kan geen mails meer ontvangen. iedere dag. of course, open ik ze niet, maar het zit er wel vol mee in mijn junk mail... nog mensen hier last van? (meestal is de titel i'm not a virus, of je hebt me een virus gestuurd, oid) ze zitten al in de spam, maar ondertussen kan ik wel geen mails meer ontvangen!

Enya - Daya :-)


Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 17:38

Ik heb hetzelfde probleem, alleen niet zo erg. Ik heb het een tijd geleden net zo erg als jou gehad. Je moet gewoon geen enkel mailtje openen, en gewoon afwachten. En ik hoop echt dat het snel voorbij gaat ik word er zelf ook helemaal gek van!

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 21:48

ik gebruik het spamfilter en mail-virus scanner van planet. ontvang dus meerdere malen per dag dit soort berichten (gelukkig)

Een aan u verstuurd e-mail bericht was een virus. Het e-mail bericht is verwijderd door E-mail VirusScanner van Planet Internet.
Message Body: W32.Sober@mm.enc
robot_mailer.pif: W32.Sober@mm

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 22:58

lageveld schreef:
Een aan u verstuurd e-mail bericht was een virus. Het e-mail bericht is verwijderd door E-mail VirusScanner van Planet Internet.
Message Body: W32.Sober@mm.enc
robot_mailer.pif: W32.Sober@mm


Lekker dan... betaal je voor een spamfilter, krijg je nog spam maar nu van Planet zelf Scheve mond (en dit is een serieuze reactie)

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 23:06

Zo had ik het nog niet bekeken Haha! maar zit wat in natuurlijk. Aan de andere kant kan het natuurlijk wel van belang zijn dat je het afzenderadres weet van iemand die mail met een virus verstuurt. Kan in theorie ook je beste vriend zijn die zelf van niets weet.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48209
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 23:16

ik kreeg een virusmail van mezelf... Verward En dat terwijl mijn comp toch echt 100% virusvrij is.... virusscanner 2x per week er overheen... virusscanner op de mail... Verward:?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 23:19

lageveld schreef:
Zo had ik het nog niet bekeken Haha! maar zit wat in natuurlijk. Aan de andere kant kan het natuurlijk wel van belang zijn dat je het afzenderadres weet van iemand die mail met een virus verstuurt. Kan in theorie ook je beste vriend zijn die zelf van niets weet.


Planet ziet ook niet meer dan het mailadres hoor. En zoals ik al uitgelegd had (maybe in een ander topic, weet ik niet zo snel), is dat een virus elk gewenst email adres aan kan nemen wat in een andere computer staat. Stel vriend A heeft vriend B en jou in de lijst staan of in een bestandje. Het virus zit in de pc van A, en stuur een virusmail naar jou. Maar het virus vermomt zich, alsof het van vriend B komt. Voor jou (en dus ook voor planet) lijkt het alsof het van B komt. Met virusmails kun je dus nooit iemand 100% beschuldigen van viruszenden (ook al is het onbewust), computer B hoeft namelijk niet eens besmet te zijn.

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 07:04

Ik heb er bij mijn hotmail adres ook heel erg last van...ik heb iets daar op exclusief gezet...en nou krijg ik alles in ongewenste post ding..pff heel da bakkie zit vol Haha!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 07:16

Ik krijg ook heel veel spamming troep in mijn Hotmail. Schijnt standaard te zijn bij Hotmail.
Ik heb de spamfilter op uitgebreid gehad, maar toen werd er ook mail in Ongewenste post geplaatst die ik wel wilde hebben.
En die map telt mee voor de accountgrootte en spam-mails zijn altijd een tig aantal kb's.

Geen onderschrift.

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-03 17:22

dat is het idd marsje. ik kan de spamfilter niet aut. laten legen, want dan kan ik bepaalde wel gewenste mails ook kwijt zijn... zal maar afwachten..

Enya - Daya :-)

Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 18:02

Ik heb ook allemaal berichten dat ik emails heb die zonnet eruit heeft gehaald omdat er een virus inzit. Dat is echt balen.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 19:46

Marsje schreef:
Ik krijg ook heel veel spamming troep in mijn Hotmail.


Nee hoor, heb al meer dan 2 jaar twee hotmail adressen, de een gebruik ik openbaar en krijg ik veel spam op, de ander gerbuik ik alleen voor officiele zaken en de spam die ik daar in 2 jaar heb gekregen kan ik op 10 vingers tellen.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 20:50

andere optie is om een nieuw account aan te vragen Knipoog

Amor Vincit Omnia


sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 22:47

Ik heb het ook ponyzotje, ik heb het al ruim een maand .... en het is er niet beter op geworden tot nu toe Virusscan zegt ook dat m'n PC geen virusjes of wormen bevat Verward

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 14:37

ik heb dat ik. Ik heb ze nu in de map ongewenste post staan die gooit ze vanzelf weg

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 20:05

Sypheron"]
[quote="lageveld schreef:
Een aan u verstuurd e-mail bericht was een virus. Het e-mail bericht is verwijderd door E-mail VirusScanner van Planet Internet.
Message Body: W32.Sober@mm.enc
robot_mailer.pif: W32.Sober@mm


Lekker dan... betaal je voor een spamfilter, krijg je nog spam maar nu van Planet zelf Scheve mond (en dit is een serieuze reactie)
[/quote]

ik heb het zelfde alleen dan van zonnet Scheve mond

The day that we first met , the angels whispered: Perfect
-http://www.stalvandekooidijk.nl

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 22:28

Ik heb er zelf niet zoveel last van, af en toe ééntje.
Maar mijn moeder en zusje worden ook bedolven, bij ons van hccnet:\

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 4 bezoekers