Ik wil zoveel! Tijdbesparingsideeen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Ik wil zoveel! Tijdbesparingsideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-03 20:16

En ik heb zo weinig tijd Haha!

Maar.. ik ben nu klaar met de paarden van een vriendin die ik een maand onder mijn hoede had. Dus dat betekent dat ik per dag weer zo'n 3 uur vrije tijd heb.
Per week werk ik 16 uur bij www.crow.nl en aanstaande donderdag heb ik een afspraak met een kennis die een eigen bedrijf heeft opgestart waar ik secretariele werkzaamheden voor ga doen.

Ik heb twee paarden onder mijn hoede waarvan ik er één elke dag rijd en uitbreng (al staan de wedstrijden nu op een laag pitje ivm jachtseizoen)
En ik heb ook een fulltime studie Facility Management waar ik per week ongeveer 8 uur aan kwijt ben (en nog alles met vlag en wimpel haal Schijnheilig )

Ohja daarnaast nog een vrij druk sociaal leven Haha! Ik moet jullie natuurlijk wel date-updates kunnen blijven geven Knipoog

Maar ijverig als ik ben ben ik natuurlijk al vanalles aan het bedenken om die drie uur op te vullen:
Ik wil een cursus Frans doen (denk aan LOI, kan je daarvan ook goed converseren leren? Ervaringen?)
Ik wil een cursus Engels vaktaal doen (ook LOI?)
Ik wil fitnessen (in de lunchpauzes van mijn werk?)

Iemand goede tips of adviezen voor me?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 20:27

Sjonge jonge he, waar moet jij voor fitnessen, je krijg al genoeg spieren bij die knollen toch Knipoog

CROW, dat ken ik! Daar bestellen we regelmatig wat voor mijn werk Haha!

En verder succes ermee, als je weer eens in tijd nood zit bel je maar weer Haha! (ps. had je nog een goed cadeautje gevonden?)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 21:13

Een goede tip: laat de opleidingen vergoeden door je werkgever zodat je ook studieverlof krijgt. Ga fitnessen in de lunchpauze, daar krijg je juist energie van [doe ik ook en bevalt super}

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 22:05

Hoelang hebben jullie pauze dan? meer dan een uur?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 23:04

we werken in bloktijden waarop je verplicht aanwezig moet zijn. Dat is van 9.00-12.00 en 14.00-16.00. Verder ben je er zelf verantwoordelijk voor dat je je aantal uren per week vol maakt. Ik begin om 8.00 uur ga 1 tot anderhalf uur sporten en ga tussen 17.00-18.30 uur weer naar huis.

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 09:34

Jeeeeeeeee waar haal je alle tijd vandaan.
Zo leefde ik ook maar ben mezelf toch aardig tegen gekomen met als resultaat dat ik nu "lekker lui op de bank avonden" gewoon inplan want een mens heeft niet alleen rust nodig maar ook ontspanning op zijn tijd.
Pas maar op dat je niet te veel hooi op je vork neem... dat kan je op een bepaald moment nekken.
Een dag heeft maar 24 uur waarvan je er toch minimaal 8 van moet slapen.....

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 11:53

Nou de enige tip die ik kan geven is: relax! Maak je niet te druk want je wordt nog overspannen met al die drukte! Gewoon keuzes maken....ik wil ook altijd teveel en vind teveel leuk maar ja, alles tegelijk kan gewoon niet!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 11:54

Hmmm, als ik bokkers mag geloven moet ik 'een boek schrijven' oook toevoegen aan mijn lijstje Knipoog
Hoe pas ik dát er nou toch in? Haha!