wie heeft er nog een adresje voor een leuke buitenrit of str

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
HAS-girl
Berichten: 2
Geregistreerd: 16-10-01
Woonplaats: zevenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-01 14:08

normaal gingen wij altijd in het Mastbos rijden in Breda maar die maken geen buitenritten meer het is nu een pensionstal. dit vind ik heel jammer, ze hadden daar alleen maar fjorden en een paar haflingers dat was echt cool.

nu zouden we graag ergens anders een leuke buitenrit maken, maar ik weet niet waar. Verward


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 14:12


Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 14:38

In putten kan je het ook doen. Daar hebben ze (kleine) tinkers haffies fjorden en kwpners d8 ik. IK heb het adres niet maar als je Eveline een PB stuurt dan weet je het.

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 18:20

Ik ben ook bij van Loon in Loon op Zand geweest en ik vond het daar niks.
De paarden stonden opgezadeld in hun stand, de zadels lagen te ver naar achter, als de paarden terug kwamen van een rit van 2 uur kregen ze even een half uurtje de tijd om op adem te komen om vervolgens weer 2 uur op pad te gaan. En zo kan ik nog wel even door gaan.
De omgeving is er trouwens wel heel mooi.
Ik vond de manege net een fabriek. Maar dat is mijn mening...

In Appelscha, bij Recreatiecentrum Appelscha kun je ook buitenritten bespreken. Ik weet alleen niet of ze dat ook in het najaar doen.
Die manege is heel tof, ze zijn er goed voor de paarden en de omgeving is super.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!


Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 18:29

Bij de Boschhoeve in Soest kan je paarden huren. Je kan daar erg mooi rijden in de bossen achter paleis Soestdijk en de Lage Vuursche. Ymke heeft haar paard bij die manege staan.

rakkerr
Berichten: 1
Geregistreerd: 07-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 18:32

manege de hoef in egmond, maar daar kost het geloof ik best wel heel veel, en manege groot ook in egmond, die hebben ook allerlei paarden/ponys. fjorden en haflingers!!!
en poelenburgh in schoorl ook geloof ik.

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 19:29

in bergen op zoom is ook een groot bos, en er is een manege die aan dit bos grenst, manege paardenhoeve. het nummer ken ik niet, maar dat kan je vast wel vinden in het telefoonboek.

Guido is mijn Black Beauty...!!

**ik heb weer foto's in mn profiel**


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amarins2, Frummel01, kwii, meniekske, Ubermetrics en 35 bezoekers