En weer een winstpuntje erbij!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

En weer een winstpuntje erbij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-03 16:48

Ik had vandaag weer eens wedstrijd, in Egmond-Binnen. Ik moest om 11:18 en 11:42 starten (in de L2).
Ik was er ruim optijd dus wij gingen ff naar binnen, hoorde ik dat het 10 minuten inliep dus toen maar gelijk gaan opzadelen anders had ik misschien tijd tekort. Ik was alleen mijn sporen vergeten dus dat was niet zo handig maar gelukkig kon ik die van mijn vriendin lenen die al klaar was met rijden Lachen .
Met inrijden was ze braaf ze liep netjes Lachen
Maar in mijn eerste proefje zakte ze een beetje in, dat doet ze eigenlijk altijd maar op een of andere manier denk ik daar met inrijden niet zo aan...
Het ging wel netjes hoor alleen soms mocht het gewoon wat actiever Lachen En ze sprong linksom verkeerd aan in galop dus ik nam haar terug en weer opnieuw, dat ging in een keer goed toen. Maar het was mijn eigen schuld ik hield teveel durk op mijn binnenhand dus ze dacht waarschijnlijk dat ze in de andere galop moest ofzo.
Mijn tweede proefje ging voor mijn gevoel beter, zat meer tempo in en was ik gewoon tevredener (is dat een woord Verward ) over. Helaas sprong ze weer verkeerd aan links. Ik denk omdat ik daar te veel mee bezig was. Ik wou persee dat ze goed aansprong, dus ik denk dat ik me hulp ook weer anders gaf ofzo beetje raar maar ja Schijnheilig Ook weer terug genomen en ze sprong de tweede keer in een keer goed Lachen
Toen ik klaar was ging ik in de bak nog een keer linksom aanspringen en toen deed ze het wel in een keer goed, dus ben ik gaan uitstappen en heb haar weer op de trailer gezet.
Toen ik klaar was was de prijsuitreiking al geweest. Dus ik naar binnen en er lagennog 2 oranje lintjes met envelop Lachen Party!!
Ik was 2 keer eerste met 156 en 154 (en toch vond ik mijn tweede proefje beter gaan Tong uitsteken maar als we in de goede galop hadden gezeten had ik geen 4 gehad maar een 6 dus tjah, eigen schuld Schijnheilig )
Niet dat die ander winstpunt niet welkom is hoor Lachen Vind het evengoed harstikke god, heb tot nu toe nog elke keer winst gehad en we hebben nu alweer 4 winstpunten (3 keer gestart, 6 proeven) Lachen
En nu hebben we een tijdje rust, heel misschien ga ik in december nog ergens starten, maar ik moet even kijken of ik er nog bij kan ergens. En anders wordt het pas weer februarie. Is wel lekker een rustig aan, in de winter is de grond toch vaak bevroren dat we niet kunnen rijden en kunnen we ook eenbeetje vooruitgaan trainen Lachen
Gelukkig hebben we het ook droog gehouden, want nu regent het hier aan een stuk door Scheve mond


Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 17:18

Toch goed gedaan hoor zussie Haha!
Knuffie voor je super pony haha Haha! en ook vor jouw hoor Knipoog

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-03 17:20

Dank je Tong uitsteken
Ik hoop dat die er nog een *hug* (;)) bij kan hebben, heb dr al helemaal doodgeknuffeld vandaag Tong uitsteken Lovers Haha!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 17:38

Goed Lot Party!!! Jamy de superpony Cool Geef dr maar een kus van mij Kusje (is weer eens wat anders als een knuffel *LOL*)

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 17:49

Bravooo Haha! Gefeliciteerd met je 2 eerste prijzen! Toch weer een winstpunt erbij OK dan! Goed gedaan hoor Pling Deden er veel mee?

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-03 17:56

Nee, dat doen er eigenlijk nooit *LOL*
Wat denk je anders dat ik altijd eerste wordt Schijnheilig We zitten maar met zijn 3en in de L2, en echt concurentie kon je het niet noemen, de een zit er al een jaar en rijdt eigenlijk voor de lol Tong uitsteken en de ander haar pony heeft net een spierverzuring gehad (nou ja net, is er net vanaf) dus het gaat nog niet echt goed, maar vond het leuk om te starten. De enige keer dat we met 10 mensen in een catogorie zitten is met concours hippique.

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 18:07

Heeeyy Super!!!!!!!!

Je gaat echt lekker he!!!
Maar je hebt Jamy ook zo mooi aan het lopen,
( niet dat ik je in het echt heb gezien maar gewoon op de fotows en wat ik altijd hoor )
Super hoor nog ff en dan op naar de M!!!!
xxxxxxx
en ook een AAI aan jamy Tong uitsteken

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 18:56

Dus je rijdt altijd in de prijzen, met zijn 3e Tong uitsteken
Maar toch goed hoor!
OP naar het M1!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-03 19:09

Nee dat niet Eef Tong uitsteken Er is maar 1 prijs. En vanaf ik geloof 5 of meer zijn het er 2 en vanaf 10 geloof ik 3 Lachen

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 20:24

Jamy schreef:
Nee, dat doen er eigenlijk nooit *LOL*
Wat denk je anders dat ik altijd eerste wordt Schijnheilig We zitten maar met zijn 3en in de L2, en echt concurentie kon je het niet noemen, de een zit er al een jaar en rijdt eigenlijk voor de lol Tong uitsteken en de ander haar pony heeft net een spierverzuring gehad (nou ja net, is er net vanaf) dus het gaat nog niet echt goed, maar vond het leuk om te starten. De enige keer dat we met 10 mensen in een catogorie zitten is met concours hippique.


Das wel relaxed zeg Haha! Laatste keer dat ik starte zat ik met 52 in de B!!!!

Maar gefeliciteerd Knipoog

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 20:37

gefeliciteerd! en dan nog eens envelopen Tong uitsteken een keer wat anders dan een beker Tong uitsteken

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-03 20:38

Jezus mina dat is echt veel zeg!
Maar ik ga ook maar eens kijken of ik ergens anders kan starten en kijken wat ik daar van bak Tong uitsteken Maar prijzen maken me niet zoveel uit heb ik wel gezien, heb 24 oranje lintjes Bloos, heb liever winstpuntjes Lachen

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-03 20:46

INkie schreef:
gefeliciteerd! en dan nog eens envelopen Tong uitsteken een keer wat anders dan een beker Tong uitsteken

Wij krijgen eigenlijk altijd enveloppen, en heel soms bekers Lachen Meestal alleen op een dag wedstrijd. Alleen zijn die er niet zoveel. Op onderlinge wedstrijd krijgen we wel altijd bekers, ach het is allebei wel leuk, af en toe weer eens wat anders Tong uitsteken

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 22:40

proficiat met je 2 overwinnigen en je wp!
wel jammer dat jullie maar met z'n 3en zijn, want ik persoonlijk vind het leuker, als er veel concurrentie is, dat maakt het spannender, maar ja tis niet andere hè.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-03 23:49

Ja idd, vind ik nu ook wel eens een keer leuk Lachen
maar ja kan geen mensen dwingen om te gaan starten Tong uitsteken Schijnheilig

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 19:55

Gefeliciteerd! Goed hoor. Haha!
Wat weinig mensen trouwens zeg! Bloos!
Hier zitten er in de D-L2 volgens mij wel een stuk of 20/25.
D-B altijd 2 catagoriën en dan ongeveer 25 mensen per ring. Bloos!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-03 19:57

Haha jullie dachten dat ik altijd eerste werd ofzo van zo'n vet grote groep *LOL* Tong uitsteken Valt dat ff tegen Schijnheilig


beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 15:22

bij ons zitten we bij de e-b altijd rond de 8.
de e-l1+l2 meestal rond de 6
en de m1+m2 rond de 4 geloof ik.
en de z meestal 2 ofzo Haha!

de d-pony's zijn geloof ik meestal twee groepen van in de 20,en anders een groep met in de 20.
hoe hoger je gaat komen daar ook steeds minder in.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Barb

Berichten: 12080
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 15:59

doe je goed OK dan!

die van jou ging blijkbaar wel de trailer af Schijnheilig

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 16:05

Goed!!! OK dan!
Jullie gaan echt hard he, hoelang start je nu helemaal?

:* Astrid Alida - fashion & beautyblog: astridalida.com
/3 Haflingersdressuur (Subtop): Happy Haflingers (Instagram)

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-03 18:24

Ik ben 9 februarie 2003 begonnen met starten en heb 15 wedstrijden gestart nu Lachen

En Ja mijne ging idd de trailer WEL af Tong uitsteken, questie van goede opvoeding Knipoog Schijnheilig

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 19:03

goed gereden, leuk dat je prijzen hebt gewonnen Knipoog

-

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 21:42

Jamy schreef:
Ik ben 9 februarie 2003 begonnen met starten en heb 15 wedstrijden gestart nu Lachen

En Ja mijne ging idd de trailer WEL af Tong uitsteken, questie van goede opvoeding Knipoog Schijnheilig


Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos

Wij vonden het weer gewoon te slecht om te starten Schijnheilig .
Maar goed gedaan op naar de M OK dan!
Laatst bijgewerkt door spokey op 05-11-03 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 21:43

spokey"]
[quote="Jamy schreef:
Ik ben 9 februarie 2003 begonnen met starten en heb 15 wedstrijden gestart nu Lachen

En Ja mijne ging idd de trailer WEL af Tong uitsteken, questie van goede opvoeding Knipoog Schijnheilig


Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos
[/quote]
Whahah wat is er Son Tong uitsteken Voel je je aangesproken Schijnheilig *LOL*

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 21:44

Jamy"]
[quote="spokey"][quote="Jamy schreef:
Ik ben 9 februarie 2003 begonnen met starten en heb 15 wedstrijden gestart nu Lachen

En Ja mijne ging idd de trailer WEL af Tong uitsteken, questie van goede opvoeding Knipoog Schijnheilig


Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos
[/quote]
Whahah wat is er Son Tong uitsteken Voel je je aangesproken Schijnheilig *LOL*
[/quote]
Lips are sealed Lips are sealed


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers