In elkaar geslagen voor een puppy!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyFilou

Berichten: 1206
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: Almere, Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 15:05

ah goss.. wat voor trauma's zal die puppy wel niet krijgen *als ie nog in leven is*
Verdrietig
dat mensen zoiets doen! Marrokanen zijn delaatste tijd wel errug bezig.. diefstallen en etc.. *zucht*

Ik hoop dat t hondje nog leeft en terug gegeven wordt Ach gut Scheve mond

Sparrow

Berichten: 194
Geregistreerd: 29-10-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 12:23

Waterkippie"]
[quote="Sparrow schreef:
lol, orgineel hoor Tong uitsteken haha


wat is dat dan weer voor vage reactie Boos!

grow up!
[/quote]

Dit was geen reactie op wat er is gebeurd met die puppy maar op het feit dat ze het uit de krant heeft gehaalt Lachen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 12:30

Nu zijn het alWEER marokanen! Boos!

Ze geven zichzelf wel een kwaaie naam zo he.

petraaken

Berichten: 44207
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 13:10

tjonge, straks komen ze nog je hond stelen uit je eigen huis. en maar spreken over integratie etc. en maar willen dat we geen racisten worden. Zou je niet voor minder argwanend worden tegenover vreemdelingen? gsm's stelen tot daar aantoe maar honden? Ik vrees een beetje voor het leven van de pup.

Sparrow

Berichten: 194
Geregistreerd: 29-10-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 13:18

petraaken schreef:
Ik vrees een beetje voor het leven van de pup.


Nou, dat betwijfel ik.. Ze hebben hem vast niet voor niets gestolen, ze willen hem waarschijnlijk verkopen, mee fokken, houden als huisdier..

Goed behandelt wordt ie vast niet, maar vermoord..

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 13:54

De hond is alweer terug bij de eigenaars. Stond gister in de krant. Een man kwam de hond brengen en was daarna gelijk weer weg, dus ze hebben niet kunnen vragen hoe of wat. De hond had snijwonden bij z'n mond, maar verder was 'ie ok...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 13:55

Pfoeh, gelukkig! Wel heel raar van die snijwonden hoor. WAt voor achterlijk verhaal zal daar nu weer achter zitten?

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 14:01

Zo wat moet dat een opluchting zijn!
Ik ben echt heel blij voor die mensen en het hondje zelf dat hun hondje weer terug is!

Sparrow

Berichten: 194
Geregistreerd: 29-10-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 14:08

Ynzo schreef:
De hond is alweer terug bij de eigenaars. Stond gister in de krant. Een man kwam de hond brengen en was daarna gelijk weer weg, dus ze hebben niet kunnen vragen hoe of wat. De hond had snijwonden bij z'n mond, maar verder was 'ie ok...


Da's mooi *LOL*

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 17:02

Gelukkig dat hij weer terug is! Die familie moest wel helemaal verdrietig zijn! Een hond is toch wel een dier waar je je heel erg aan hecht.... Lachen

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 17:05

Oh gelukkig dat ie terug is! Hoe halen mensen het in hun bolle kop vandaan om een puppy te stelen! Is toch gewoon zwaar zielig.

Druif_01

Berichten: 8838
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 17:58

phieuw gelukkig is de hond weer terug, ik vind dit gewoon te triest voor woorden, ok een gsm of portemonnee is nog tot daar aan toe, maar wie steelt er nou een hond? Jezus, waar gaat dit zo ondertussen heen??

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 18:28

mooi dat ie weer terug is, wel zielig van die wonden...
dat mensen zoiets doen, echt dan maak je het er naar dat mensen zo over marokkanen gaan praten, sorry ik heb niets tegen ze, maar sommige vern**ken het echt voor de rest. Sommige gasten hebben echt een klap met een hamer gehad, en ze verdienen er nog meer...tss...Boos!

Percy

Berichten: 12074
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 20:42

Toch typisch. Als er een mens in elkaar geslagen wordt reageert er vrijwel nooit iemand maar nu het om een hond ging springen er twee mensen in de bres.
Vraag me af of die twee mensen ook opgekomen waren voor die jongen wanneer hij geen hond bij zich had?
Zouden mensen dan toch sneller voor een dier opkomen dan voor een medemens?

Ik ben in elk geval heel blij te lezen dat het arme dier weer terug is bij zijn eigenaars.

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 21:41

Wat verschrikkelijk moet dat geweest zijn voor die jongen.
En nog geen mens die maar bedenkt hem te helpen. Boos! Wat moet er toch van de Maatschappij terecht komen. En als het ging over blanken die hem in elkaar hadden geslagen stond het niet in de krant want dan waren er niet genoeg mensen die het lezen maar bij buitenlanders wel, denken de journalisten. Scheve mond raar toch.

Ik ben opgelucht dat het pupje weer terug is bij zijn baasje, hopelijk gezond.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 22:32

Beetje vreemde post vind ik die laatste... Er waren dus wel degelijk 2 mensen opgekomen voor die jongen... En, selectief zal de media niet zijn in hun nieuws, want door de grote concurrentie onder de dagbladen en nieuwsbulletins zal er zulk nieuws vast niet verzwegen worden...

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 00:27

jezus waar gaat dat naartoe in deze wereld. Arm pupje.........je moet er toch niet aan denken wat ze gedaan kunnen hebben bij het poppie..............tries, in en in triest.................

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 04:29

Sjonge jonge... Wat een lui zeg. Ik kan me voorstellen dat die jongen helemaal gek werd toen ze aan dat diertje kwamen. Offtopic: Laatst stond ik met iemand op straat te praten (onbekende) die opeens tegen mijn hond begon te gillen: ZIT, ZIT, ZIT!!!! En hij trok de riem zowat uit mijn handen. Ik kreeg gelijk helemaal de kriebels (en dan bedoel ik geen zenuwkriebels), als iemand aan mijn hond zit weet ik niet waar ik toe in staat ben (of mijn hond zelf). Die jongen moet zich vreselijk gevoeld hebben, zijn maatje...

Wat een gigantische ........ idioten lopen er toch los... Stoom uit je oren

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 09:02

Desiree schreef:
Nu zijn het alWEER marokanen! Boos!

Ze geven zichzelf wel een kwaaie naam zo he.


Ik denk dat het toeval is hoor. Je kan ze toch niet allemaal over 1 kam scheren?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 10:13

Percy"]
Toch typisch. Als er een mens in elkaar geslagen wordt reageert er vrijwel nooit iemand maar nu het om een hond ging springen er twee mensen in de bres.
Vraag me af of die twee mensen ook opgekomen waren voor die jongen wanneer hij geen hond bij zich had?
Zouden mensen dan toch sneller voor een dier opkomen dan voor een medemens?
.
[/quote]
Neenee, dat heb je toch niet goed gelezen. Die overval ging volgens mij aanvankelijk niet om die hond. Die jongen werd achtervolgd in de metro en daar kwam het tot een gevecht. Niemand merkte dat het om die hond ging, die bleek achteraf plotseling weg te zijn. Die mensen kwamen alleen voor die jongen op.
[quote="Annelou schreef:
En als het ging over blanken die hem in elkaar hadden geslagen stond het niet in de krant want dan waren er niet genoeg mensen die het lezen maar bij buitenlanders wel, denken de journalisten. Scheve mond raar toch.
.

Dat slaat natuurlijk nergens op, want ook de daden van blanke criminelen komen in de krant. Alleen in Nederland zat je natuurlijk niet "nederlands man heeft gisteren...... etc", want dat is overbodig in nederland.

Haha! GRAPPENMAKER!

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 11:41

Echt vreselijk... Arme puppy...En dan te bedenken dat ik daar elke ochtend en avond sta...brrr. Gelukkkig zijn er dan wel veel mensen maar toch.Je voelt je echt nergens veilig meer. Boos!