waar te koop: kammetje met een scheermesje erin?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

waar te koop: kammetje met een scheermesje erin?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-03 09:19

heb een vraagje Haha!

ik heb altijd van die kammetjes met een scheermejse erin gebruikt voor de neusharen en de oogharen enzo eraf te halen, gaat lekker makkelijk en is veilig

ik heb er ooit een aantal gekregen(ze zijn van Bic, net zoals die balpennen Knipoog ) van een DA en op de stal waar ik werkte hadden ze ook een zak liggen met die witte met lichtgroene kammetjes met mesjes erin

maar niemand wist nog waar ze die vandaan hadden gehaald, wrsch ook van de DA

maargoed, die van mij zijn inmiddels allemaal bot, en ik zoek dus nieuwe!
want met een gewoon scheermesje ga ik dus echt die neusharen er niet afghalen, en met een schaar gaat niet want hij gooit heel erg met zn hoofd en dan is de kans er groot dat ik mis-knip in zn neus ofzo

vandaar dat die kammetjes met mesjes erin echt ideaal waren

wie heeft ze ook en waar zijn ze te koop?

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 09:46

Ik heb ze en ze zijn als het goed is in elke dierenwinkel te koop Haha!

In ieder geval in een heleboel.

ebony

Berichten: 852
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 09:55

bij de ruitersportzaak heb ik hem gekocht.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 10:02

Ik heb zo'n zakmes waar een kammetje met een mesje in zit. In dat zakmes zit ook een 'hoevekrabber' enzo.

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 10:07

ruitersportzaak van Hippo heb ik hem gekocht, scheermesjes bij de drogist

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-03 11:52

smurf schreef:
ruitersportzaak van Hippo heb ik hem gekocht, scheermesjes bij de drogist



heb jij ze los van elkaar?dus dat je het mesje kan verwisselen?

ik heb van die simpele wegwerp mesjes, gewoon zoals een simpel scheermesje, maar dan zit er dus een kammetje voor het mesje, zodat je niet perongeluk de halve neus er af kan scheren Knipoog

maar die mesjes kan ik dus niet verwisselen, als ze bot zijn is het gewoon een kwestie van weggooien en een nieuwe pakken

maar ja nu zijn ze dus op

ik ga eens met een voorbeeldje naar een dierenwinkel en ruitersportzaak enzo denk ik!

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 13:12

ik kan het kammetje open maken en het scheermesje vervangen....heb wel eens een paard vreselijk "versneden"met een nieuw mesje maar dan alleen de manen Haha!

Als je zo onhandig bent dat je bang bent dat je z'n neus eraf scnijdt, zou ik maar een ander vragen om het te doen Verward

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 13:56

Toevallig heeft iemand bij ons op stal zo'n kammetjes/ mesje vandeweek bij de ruitersportzaak in het dorp gekocht. Mocht je er nou echt niet aan kunnen komen, dan wil ik er wel eentje opsturen hoor.

Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 16:14

Je kan ze bij ons kopen bij een dierenspeciaalzaak! Maar dat is wel in Zeist.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 16:40

wat jij bedoeld zijn gewone scheermesjes die vroeger voor mensen gebruikt werden?

ik heb ze in het knaloranje ook van bic. ze hebben ze gewoon bij de etos, da, kruidvat ofzo. tenmiste daar ik heb ik ze vandaan

groetjes

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-03 19:55

smurf schreef:
ik kan het kammetje open maken en het scheermesje vervangen....heb wel eens een paard vreselijk "versneden"met een nieuw mesje maar dan alleen de manen Haha!

Als je zo onhandig bent dat je bang bent dat je z'n neus eraf scnijdt, zou ik maar een ander vragen om het te doen Verward


ik ben niet onhandig hoor Knipoog
mn paard gooit alleen nogal veel met zn hoofd als ik bij zn neus bezig ben, vandaar dat ik dus zo'n kammetje met mesje gebruikte

met een gewoon scheermesje(bv zo'n wegwerp mesje voor bv je benen te scheren) kan je jezelf snijden of je paard dus als ie ineens met zn hoofd gaat gooien
zo'n mesje is het wel, maar dan met een kammetje voor het mesje, zodat je, ongeacht wat er gebeurd, je nooit met t mesje in je paard zn neus kan snijden.
ook kan je het zelf proberen door je vingertoppen er tegenaan te duwen, je vingers raken t mesje niet dankzij t kammetje

maar ik ga proberen een foto te maken van t kammetje met mesje wat ik heb, zodat iedereen kan zien wat ik bedoel

want t zo uitleggen is ook een beetje lastig!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-03 19:55

vonneke schreef:
wat jij bedoeld zijn gewone scheermesjes die vroeger voor mensen gebruikt werden?

ik heb ze in het knaloranje ook van bic. ze hebben ze gewoon bij de etos, da, kruidvat ofzo. tenmiste daar ik heb ik ze vandaan

groetjes



ja ze zijn van Bic, maar dan wit met lichtgroen en dan voor het mesje een kammetje

die gewone wegwerp mesjes gebruik ik dus niet omdat hij nogal met zn hoofd gooit en dat dus niet helemaal veilig is

mij is verteld dat de DA ze gebruikt om bv voor een infuus of voor een operatie de vacht van een beest weg te kunnen halen, op een veilige manier, en met dat kammetje heb je meteen de haren goed apart

ik gebruik het altijd voor zn neus&kin en zn hele onderkant van zn hoofd bij zn kaak, om de lange haren we te halen en voor zn wimpers

no way dat ik dat met een gewoon wegwerp scheermesje durf te doen

maar ik ga hem zoeken, en dan een foto maken!


bedankt voor je aanbod mikkie Haha! ik ga hier eerst even de ruitersport zaken langs, laat ik het ze zien en wie weet dat ze t ook wel hebben

ook ga ik morgen naar een dierenwinkel, die ook allerlei ruitersport artikelen heeft(ga visjes kopen Lachen ) wie weet dat die er aan kan komen

ik ben benieuwd Haha!

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 22:26