mystery heeft ook schoenen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

mystery heeft ook schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-03 20:06

Vandaag was het zo ver mys kreeg voor het eerst ijzertjes. Normaal gesproken is hij echt een Extreme duivel bij de hoefsmid. En dan bekappte ze hem alleen. Dus ik was erg benieuwd hoe die vandaag was. Hij was echt heel erg lief, af en toe zag je hem denken van: 'oke wat zal ik eens doen Schijnheilig'

Toen mys klaar was vroeg mijn vriendin of we ze gelijk maar even gingen gebruiken, ik twijfelde een beetje omdat mystery de laatste tijd weer erg vervelend is met rijden. (denk aan bit vast pakken en dan er van door gaan, of springen lucht met vier benen te gelijk.) Maar ik heb toch maar ja gezegt, we zijn 3 kwartier wezen rijden, en het ging super goed. Alleen moesten we nog even de Herenweg over om bij stal te komen. En natuurlijk normaal rijden er alleen fietsers maar nu dus ook een vuilnisman. Hij ging al langzamer rijden, maar het paard van mij vriedin draaide om omdat ze psttttttt hoorde en mystery dacht: "oh sh*t dat moet ik ook doen"samen gingen ze door de bosjes en ik lag er naast. Ziek En mystery ging de weg op die ernaast ligt en vrij druk is, mij hart zat echt in mijn keel, maar gelukkig kwam hij terug en ging een stukje over de herenweg en stopte, zodat ik hem kon pakken. De vuilnisman kwam naar me toe om zich te verontschuldigen terwijl hij er eigelijk niks aan kon doen.

Maar voor de rest is alles weer goed gegaan, mystery schok gewoon en heeft me er niet expres afgegooid. (wat hij normaal wel altijd doet)

Maar het blijft me lieve Extreme duivel Lovers

Chell
Berichten: 278
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 20:22

ben blij voor je dat alles goed is afgelopen...had namelijk ook ander kunnen zijn.. is ie wel blij met zn nieuwe schoenen??
gr.
Chell

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 23:01

Ik dacht ff dat je ook paardeschoenen hebt maar het zijn ijzers Haha!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30626
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 08:50

Ik dacht ook eerste paardenschoenen. Maar gewoon ijzers, wel leuk hoor!! Sleten de hoeven te hard?
Wel fijn dat de rit goed ging op het laatste stukje na, helaas. Gelukkig is alles goed afgelopen.

Juliaa
Berichten: 374
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 09:05

Dat is nog eens vriendelijke vuilnisman dan.. gelukkig heben jullie je niet bezeerd. Veel plezier met de ijzers! Knipoog