Nieuw mobieltje, maar welke?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Nieuw mobieltje, maar welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-03 12:06

Tsja, ik zal wel niet voor niets een weegschaal zijn Tong uitsteken Ik kan weer eens niet kiezen!
Ik heb nu een samsung T100 en mijn abbo is bijna afgelopen.
Ik heb de volgende mobieltjes op t oog:
(Ik moet eerst een mobieltje kiezen en daarna nog alles af wikken en wegen om te kijken hoe ik het mobieltje én het abbo zo goedkoop mogelijk krijg Bloos! dit gaat nog lang duren Clown )
(info over de mobieltjes kun je vinden op gsmweb.nl, mocht je zin hebben om het op te zoeken Knipoog )
En mocht je nog tips hebben over andere mobieltjes, is ook welkom!
(ps. er staan ook mobieltjes bij die nog uit moeten komen)
Samsung T500
Samsung E700
Siemens SL55
Siemens SX1
Nokia 6600
Nokia 3200
Sony Ericsson Z1010
SonyEricsson Z200


Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 12:11

De E700 van Samsung lijkt me helemaal geweldig.
Wil je veel downloaden (ringtones, plaatjes, spelletjes) dan is Samsung een onhandiger merk dan Nokia of Sony.
De geluidskwaliteit van Nokia vind ik top, een heel stuk beter dan mijn Samsung V200.

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 12:15

ik zou zeker niet voor Sony Ericsson gaan vind ik niet goed. Mijn vriend heeft er zo eentje gehad en er was steeds iets aan en was ook nog eens onhandig ook Verward Ik verkies Nokia

effen gewoon maar onzin omdat het anders niet aanpakt

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 14:20

en wat vind je dan van de Samsung S500? (om 't nog moeilijker te maken Tong uitsteken Knipoog )

Afbeelding

Ik vind 'm zelf erg cool Cool Denk dat de E700 vrij groot is? De S500 is iig vrij klein Lachen

Even nagekeken: de S500 is 80 gram en de E700 85 gram. Dus dat valt mee Haha!

Dan zou ik voor de E700 gaan
Laatst bijgewerkt door fjordentinker op 03-11-03 14:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Fjordenpaard, goed doch levendig temperament

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 14:20

Siemens S 55 Lovers

And he said:
"If all is grounded you should go make a mountain out of it"

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 14:26

Ericsson niet nemen iig... Ik ken veel te veel mensen die niets dan last hebben gehad met hun Ericsson-gsm...
Batterij dood na paar weken, batterij te snel leeg, gsm die raar doet, ...

Nokia is een goed merk imo... heb er in ieder geval nog nooit problemen mee gehad en heb hem al bijna 2 jaar...

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 14:57

die rode van samsung, met zirkonia
die wil ik hebben, maar beetje asociaal duur *prepaid*

carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 16:02

Vende schreef:
Siemens S 55 Lovers



Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 17:39

Wat is er trouwens mis met de T100 die je nu hebt dan? Is toch ook leuk (vrij 'groot' dat wel) Lachen

Fjordenpaard, goed doch levendig temperament

Acilon

Berichten: 1195
Geregistreerd: 14-04-03
Woonplaats: Adegem-oost vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 17:48

géén siemens..vind het barslechte gsm's.. heb er zelf een en niks dan problemen(vooral slechte toetsen)en andere mensen die ik ook ken met een siemens hebben ook vaak problemen...vastlopen enzo Verward
ik raad het af, ookal zien het er keileuke dingetjes zijn, maar handig in gebruik...
succes met de keuze!!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 17:59

Ik vind mijn Nokia 6100 helemaal geweldig.
Ben onafscheidelijk van dat ding Haha!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 18:01

Ik raad je aan --> geen siemens.. misschien ligt het aan ons maar ik had hem nog geen 5 maanden en hij is al 6x weg geweest en 4weken ook he..
Nee zolang kan ik hem eigenlijk niet missen.
Ook de verkopers hier raadde mijn zwager een siemens af.
Er zullen heus wel mensen zijn die er geen problemen mee hebben maar ik ken er heel wat.

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

lotjuh10

Berichten: 40
Geregistreerd: 03-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 19:01

Heeyz,
Ik heb niet echt verstand van mobieltjes en welk merk er bij welk mobieltje past ben ik ook nog niej a8er maar ik zou dr een nemen waarbij je van alles kan.
Altijd leuk als je nix te doen hebt.
Een waar je foto's op kan maken zijn ook stoer.
Misschien kan het een vage en onboeienduh reactie zijn maar jah ik vat er toch niet zoveel van!!!!!!!
-xxxx-iez lotte

He,
Dit was mij weer!

lotjuh10

Berichten: 40
Geregistreerd: 03-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 19:02

Yessy schreef:
die rode van samsung, met zirkonia
die wil ik hebben, maar beetje asociaal duur *prepaid*

Heeyz,
Helemaal mee eens.
Maar jah sommigu mobielkes zijn nou eenmaal accosiaal duur!
-xxxx-iez Lotte

He,
Dit was mij weer!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 19:20

Ik mag zelf ook mijn abo verlengen, ik ga voor de Samsung E 700

Heb nu een Siemens, en daar ben ik ook super tevreden over, die nieuwe van Siemens (SL 55 of zo?) lijkt me ook errug stoer Cool

Het leven is een gebakje!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 19:30

Ik zou voor een samsung of nokia gaan.
Nokia's zijn meestal hele goede, stevige telefoons.

Sony ericsson zijn de accu's niet zo goed van, erg vervelend!!

Weetje welke ik ook stoer vind (is alleen nog niet uit)

Nokia 2300
Afbeelding

22 Januari verwachten we ons kleintje

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 19:53

Ohhh die nokia is echt...uhm...niet echt mooi, maar wel apart!
Hebben ze hem ook in andere kleurtjes?

And he said:
"If all is grounded you should go make a mountain out of it"

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 20:21

Ik vind het ook nog best wel mooi! Weer eens wat anders!

Waar haal je die vandaan Verward?

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-03 00:00

Via de volgende link kun je trouwens makkelijk de toestellen bekijken uit mijn lijstje, zitten toch nog wel veel bij die nog niet zijn 'uitgekomen'
http://www.gsmvergelijking.nl/mobiel/wi ... oestellen#

Die nokia van hierboven staat er ook bij, ik vind m wel heel apart vormgegeven, alleen jammer dat ie verder niet zoveel extra's heeft.
En die samsung S500, die lijkt toch best wel veel op mijn T100 en heeft maar een paar extra's vergeleken bij de T100.

Ik wil trouwens een nieuwe omdat mijn abbo bijna is afgelopen en mn zusje wou mijn T100 wel overkopen, anders had ik die nog gehouden want daar ben ik ook heel tevreden over, heb m nu bijna een jaar en er is nog nooit iets mis mee geweest, zelfs een paar keer van bovenaan de trap naar beneden gedonderd, mn pony heeft dr op gestaan (in het zand dat wel, op harde ondergrond was ie wrsch wel dood geweest) maar hij doet het nog steeds perfect en hij doet inprencipe alles wat ik nodig heb van een mobieltje. Het enige dat ik jammer vind is dat de spelletjes niet geweldig zijn, maar verder een top telefoon!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 00:06

Ik wil ook graag de E700 maar deze is heel erg duur, ook bij een groter abo dan. Kun je net zo goed voor de 7650 gaan (iets ouder model en net iets minder functies, maar nog steeds meer dan die andere toestellen die je opnoemt.) Bovendien is de E700 helemaal niet groot hoor!.
Ook al naar de A800 gekeken? Mini dingetje, geen kleurenscherm, maar ik heb nu al een jaar een SonyEricsson T300 en ben er wel achter dat je aan dat kleurenscherm toch erg weinig hebt. Is leuk, maar niet nodig imo. Mijn SonyEricsson is trouwens ook erg handig in het gebruik met downloaden van ringtones en plaatjes hoor!


Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 00:06

silleke schreef:
ik zou zeker niet voor Sony Ericsson gaan vind ik niet goed. Mijn vriend heeft er zo eentje gehad en er was steeds iets aan en was ook nog eens onhandig ook Verward Ik verkies Nokia



ikke ook (kiezen voor nokia dan)

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 09:11

Ik moet zeggen, ik heb geen ervaring met bovenstaande telefoon. Maar zelf heb ik een Siemens. Nu al twee jaar. Nog nooit geen problemen mee gehad. En heb een paar keer al een flink eind door de lucht laten vliegen. Ook tegen heel wat nattigheid kan hij. Echt een heerlijke telefoon bij de paarden. Ik heb hem altijd in mijn zak zitten.
Het is trouwens de Siemens c45.
Ik ben ook af en toe al aan het rondkijken voor een andere telefoon, maar denk dat ik dan weer een Siemens wil.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 10:04

Heb inmiddels twee jaar Nokia en voor mij is er geen andere meer. Goede batterijen, prima geluid, superfoontjes!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 11:26

De Samsung E700 natuurlijk! die is echt v.e.t.!!!!!! (en die krijg ik ook binnenkort Haha! )

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-03 11:58

Sypheron schreef:
Ik wil ook graag de E700 maar deze is heel erg duur, ook bij een groter abo dan. Kun je net zo goed voor de 7650 gaan (iets ouder model en net iets minder functies, maar nog steeds meer dan die andere toestellen die je opnoemt.) Bovendien is de E700 helemaal niet groot hoor!.
Ook al naar de A800 gekeken? Mini dingetje, geen kleurenscherm, maar ik heb nu al een jaar een SonyEricsson T300 en ben er wel achter dat je aan dat kleurenscherm toch erg weinig hebt. Is leuk, maar niet nodig imo. Mijn SonyEricsson is trouwens ook erg handig in het gebruik met downloaden van ringtones en plaatjes hoor!


moet je even kijken op op www.super-deal.nl/samsung daar kun je m gratis krijgen icm met een 2 jarig orange free 30 abbo.. (enige nadeel is dus dat je 2 jaar vast zit aan een abbo, maar 30 euro in de maand is niet een duur abbo) Ik denk er alleen nog even over na, want 2 jaar is toch een lange tijd!
De 7650 is ook een leuk toestel trouwens, maar qua vormgeving weer net iets minder. De 7210 is ook een iets ouder model (even oud ong dan de samsung t100) maar die vind ik ook heel leuk en heeft voor mij ook genoeg functies (dat gedoe met camera's, infrarood poorten, java aplicaties, bluetooth enzo gebruik ik toch nooit) En die heeft een fm radio wat ik dus wel vaak wil gebruiken, de gsm die ik hiervoor had een motorola had dat ook en ik gebruikte het toch vaak wel. Een mp3 speler erop is ook wel leuk. Klok, kalender en alarm zijn eigenlijk ook noodzakelijk. Polyfoon beltonen wil ik eigenlijk ook en volgensmij hebben zowat alle gsm's die nieuwer zijn dan de t100 wel een kleurenscherm. Ik ga zometeen eens even goed vergelijken tussen de foontjes die in mijn lijstje staan en beginnen met afstrepen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chocky84, ComscoreBot, Corelli, DeEenhoorn, GoogleAdsense, HELder, Kirsha, Laarvv, neline11, SemrushBot, sinnekinne, SuperSuup, winnetou4502, YandexBot, Zoe_97 en 176 bezoekers