Startkaart opzeggen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Startkaart opzeggen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-03 15:50

Omdat ik dit jaar eigenlijk mijn startkaart al voor Jan met de korte achternaam heb gehad, wil ik hem voor volgend jaar eigenlijk opzeggen. Uiteraard moet ik wel lid blijven van de KNHS omdat ik wel actief jurylid ben maar dan niet als startkaarthouder.
Ik heb geen flauw idee hoe de toekomst eruit ziet, dus als starten weer aan de orde is kan ik altijd weer een nieuwe aanvragen.
Nu vroeg ik me af: zie ik dingen over het hoofd met het opzeggen van de startkaart?
Wat gebeurt er met de stand die je hebt gehaald met je paard?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 16:39

De stand blijft staan, daar hoef je niet bang voor te zijn. Je kan hem dus gewoon afzeggen.
Volgens mij zie je echt niets over het hoofd.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-03 16:48

Ik bel ze nog wel even. Ik heb nl. nog 2 sets startcoupons liggen en ik vraag me ook af of je hetzelfde combinatienr. houdt als je hem op zegt.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Sall

Berichten: 6651
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 17:29

Ik moet ook nog mijn startkaart opzeggen... wil eigenlijk wel lid blijven..
Pfff moet eerlijk zeggen dat dit iets is, wat blijft liggen bij mij...

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 18:17

Je kunt hem gewoon afzeggen en bijvoorbeeld een jaar later weer aanvragen en dan onder het zelfde combinatienummer als je had verderrijden, dit heb ik ook al een paar keer gehad (sja ik weet ook niet wat ik wil...haha) werkt goed hoor, ik heb voor 3 maand geleden mijn startkaart weer aangevraagd onder een oud combinatienummer en had hem 2 dagen erna alweer in huis!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 18:18

Je kunt volgens mij wel gewoon weer een nieuwe aan vragen en dan in je eigen klasse starten......

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

judithh

Berichten: 3348
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 18:49

je standen met het paard waar je het combinatienummer mee had zijn niet meer te zien op internet als je de startkaart hebt opgezegt, heb je hem niet opgezegt dan blijft het wel op internet staan.

vraag je een nieuwe startkaart aan met een ander paard houd je wel het zelfde combinatienummer als je dat invult op het aanvraagformulier, zo niet dan krijge je een nieuw nummer

judithh

Berichten: 3348
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 18:51

en het is niet zo dat als je zelf niet meer actief bent in de wedstrijdsport je dan ook niet meer mag jureren, ikzelf ben er 3 jaar uit geweest wat starten betreft en heb in die tijd nog wel actief gejureerd

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-03 19:00

judithh schreef:
en het is niet zo dat als je zelf niet meer actief bent in de wedstrijdsport je dan ook niet meer mag jureren, ikzelf ben er 3 jaar uit geweest wat starten betreft en heb in die tijd nog wel actief gejureerd


Op zich lijkt zo'n maatregel bij sommige juryleden nog niet eens zo verkeerd Schijnheilig

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 20:48

Je houdt hetzelfde combinatienummer, zelfs als je lid wordt bij een andere vereniging. Ik heb meerdere malen tussentijds geen startkaart gehad en heb nooit problemen gehad met mijn standen en nummers. Toen ik bij een andere vereniging een startkaart aanvroeg heette ik nog steeds Nynke ipv Nienke op mijn startcoupons, dus reken er maar op dat ze dezelfde gegevens gebruiken Knipoog

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 20:49

judithh schreef:
vraag je een nieuwe startkaart aan met een ander paard houd je wel het zelfde combinatienummer als je dat invult op het aanvraagformulier, zo niet dan krijge je een nieuw nummer


Combinatienummer is wel paardgebonden toch?

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 21:18

Ja het is niet voor niks een COMBINATIEnummer Haha! . Persoonsnummer blijft wel hetzelfde.


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 21:39

Combinatienummer blijf je houden, coupons kun je na 2 jaar weer gebruiken.

Je moet trouwens bellen met je vereniging he, voor 1 december, daarna kun je geen combinaties meer afmelden.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 22:40

Mijn startkaart en coupons kan ik na een telefoontje met de KNHS terugsturen met een begeleidend briefje. Door de omstandigheden thuis heb ik Fab dit jaar niet kunnen starten, dus nu krijg ik voor die startkaart en coupons in ieder geval nog wat terug. Voor het komende jaar zeg ik ook het lidmaatschap van de club en startkaart op. Mocht ik er toch weer aan toe komen, is een startkaart snel genoeg aangevraagd.

Je combinatienummer blijft gewoon altijd hetzelfde, ook al ben je er een poos tussenuit.
De stand blijft gewoon staan, vroeger verjaarde dat, maar dat is niet meer.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 23:06

Heb je dat aan het begin van het jaar gedaan fabienne?

Maar ik denk dat ze dat dit jaar niet zullen doen, anders lopen de kosten wel erg hoog op Scheve mond Morgen maar eens alle afmeldingen doorgeven, zijn wij er van af.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Punz en 12 bezoekers