Een levende superknuffel

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Een levende superknuffel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-03 20:46

Wat we nu in de opvang hebben geloof je niet, een supergrote vlaamse reus die denkt dat ze een hond is?
Ze is 9 maanen oud en groot.
Ik wist dat ze groot waren maar dat zo zo enorm zouden zijn had ik niet gedacht.
Als madam los loopt moet je uitkijken dat je er niet over struikel, ze loopt als een hond achter me aan in de opvang haha
ga ik op mijn hurken zitten dan komt ze voor me zitten en wil ze geaaid worden.
doe je dat dan gaat ze languit liggen met haar oogjes dicht.
schattig he.

voor de zekerheid houden we haar hier tot januari.
ze mag niet eindigen als kerstkonijn ofzo.

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 21:03

Mijn konijntje denkt ook dat ze hond is, langs het hek meerennen, achter je aan huppelen, niet uit een konijnen drinkflesje willen drinken maar uit een bak...
Helaas gaat het niet zo geweldig met haar, maar is ook "al"6!
Mocht ik mijn ouders overgehaalt krijgen, heb ik zeker interesse in die vlaamse reus. Geweldig zulke reusjes Haha!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 21:05

Wat schattig zeg Lovers De grote konijnen zijn inderdaad snoepig.
Goed dat je haar langer wilt houden!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 21:27

Vlaamse Reuzen zijn cool Haha! Het is dat ik al 'n konijn heb, 'n dwergje en dat ik het niet kan maken om zo'n reus erbij de droppen (dat past niet eens Knipoog ) maar anders.

Trouwens, het is 'n vrouwtje he? Welke kleur heeft ze? Anders is de kinderboerderij wel geinteresseerd denk ik. Als ze écht zo lief is als jij zegt dat ze is. Komt ze bij ons in 'n hok in de zaal te zitten, en wordt er iedere dag minstens 1 uur uitgehaald om geaaid en geknuffeld te worden door kinderen, op de aaitafel.

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-03 21:40

jep this een vrouwtje, ze is dus 9 maanden en ze is wit met rode oogjes.
ja ze is echt een scheet. ze is gister gekomen omdat er een baby op komst is in het gezin waar ze uitkomt. het is een binnenkonijn en ja het werd dus te krap in huis (kwam met nog een nijn samen)