Op weg naar haar tussenstation----> de handelaar!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Op weg naar haar tussenstation----> de handelaar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-03 02:01

Hoi bokkers!

Ik had al eerder een topic over mijn pony dat ze door een handelaar zou worden gekocht. Ik kon mijn topic niet zo makkelijk opsporen dus start maar ff een nieuwe.

Vandaag was het dan zover. Een week later dan ik d8, kwam die meneer toch eindelijk. Ik kon nog een laatste ritje maken, maar wou het niet. Had ik toen al gedaan, en ze was bovendien een week niet echt aan het werk gezet dus zo stijf als de pest. Ik gooide haar ff los, en ze bleef maar bokken en spelen met die honden. Later kwam die man eraan met zijn trailer. Dikke mercedes onder de kont. Een vrouw van die stal nam even afscheid van vavola, vond ze moeilijk zo te zien!

Maarja toen moest ik vavola op de trailer zetten. Met geduld moet je dat doen, maarja na een paar keer toch maar ff een zweepje erbij. Dat ging echt zo verschrikkelijk wild. Ik zei nog tegen die vent van man dit werk niet bij haar hoor! Zo gaat ze er nooit in, en anders gaat ze met een kloppend hart hier weg! Ik was echt wel woest! Maargoed die trailer was donker, lamp zeker kapot ofzo?
Maar met mijn gerustellende woorden en aaien liep ze er zo in! Ohw kijk dit vond ik dus al verschrikkelijk, ik ben bang dat geen mens haar begrijpt, en dat ze haar slaan om niks!

Maargoed, later vastzetten nadat de laadklep omhoog was, en haar ff een dikke kus geven en knuffelen. En toen de trailer uit. En ze hinnikte nog tig keer en toen reed de trailer weg. De spullen hebben we er ook bij gedaan. Ik vond het zo poedersuiker! Gelukkig was een vriendin van me mee, en die trooste me zo lief!!! Mijn pa hield ook mijn hand vast. En daar ging ze, gillend en hinnikend Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

We hebben z'n nummer en hij de onze, dus we kunnen als ik het wel eens wil weten contact krijgen met de neiuwe eigenaren. Er was een meisje geinterreseerd, dus ik hoop dat dat wat leuks word.

Ik heb het er nu ook zo moeilijk mee nu ik dit typ, maargoed deze dag zou komen. Maar het feit dat mensen soms niet geduld hebben maakt me zo WOEST!!!!

Zo mijn gezicht is weer nat Ach gut tijd om te stoppen en dit tot het verleden te stoppen Huilen

I'll never forget you lievurd!!!!!! Huilen Huilen Huilen

Liefs BounceBabe

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 02:03

Waarom heb je haar aan een handelaar verkocht? Moest je er snel vanaf?

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-03 02:10

ik had haar al heel lang te koop staan. Veel mensen zochten of een pony voor hun dochter die nog maar net reed, of zelfs geen lessen had gevolgt? En vaak wouden mensen er te weinig voor geven, of konden ze haar niet aan. Het was best een moeilijke pony, maar wel een goede pony. Als je een beetje kon rijden, had ze zo verkocht kunnen wezen. Helaas sommige mensen wouden um op proef, maar er kan wat fout gaan en ookal leg je dat vast je zit er gewoon mee. Gaat ie weg ja of nee na die proeftijd? En mijn pa heeft nog een paard en ik heb mijn nieuwe nou, dus we liepen langzaam in het rood. Dat is de reden dat we toch op het allerlaatse moment hebben gekozen voor die handelaar.


Maar dat trailer gedoe was te verwachten, maar ik heb die vent wel ff gezegt hoe ze in mekaar zit!

Voor de rest klinkt het misschien een beetje vreemd, maar ik wil liever niet meer weten waar ze terecht komt, want ik ga me dan zo poedersuiker voelen. Je weet nooit waar ze terecht komt. Nouja dat nummer hebben ze! Maargoed, ik moet het laten rusten, en nog maar ff vaak kijken naar de wedstrijdjes die we hebben gereden op de video camera Huilen

Dit had ik nie gewild, maar ik had 2 paarden per dag te doen, school, werk, tja! Hield ik nie vol!

Kussies BounceBabe

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 02:26

Heel jammer dat je haar niet kon houden. Afscheid nemen doet erg pijn.
Maar je hebt in ieder geval een paard waar je mee door kunt...

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 09:48

hey
ik weet hoe het voelt. Ik heb mijn e-pony anderhalve week geleden ook aan een handelaar moeten verkopen (en dan nog belachelijk weinig voor terug gekregen) Ik heb ondertussen ook al een ander paard. Ik had wel geld genoeg om ze allebei te onderhouden, maar geen tijd genoeg.
Veel sterkte met het verlies!
xxx

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-03 16:01

nu is het een dag later, voel me er nog steeds een beetje raar onder, maar ik deed haar de laatste tijd toch niet meer veel. Een verzorgster van mij deed haar de hele week al zowat. Misschien heeft me dat wat geholpen om het te verwerken. Heb al zat verdriet gehad al zeg ik het zelf! nu wil ik weer blij worden, en van het leven genieten met mijn super paardje Lachen

Kussies BounceBabe

Charaz

Berichten: 24287
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 18:18

naar welke handelaar is ze toe?

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 18:58

Heey meis! Gaat het inmiddels weer beter? Hopelijk wel! Het zat er natuurlijk in, maar toch schrik ook ik er toch ff van hoor, nu het echt zo is! Maar zoals je al zei, je hebt genoeg verdriet gehad en daar hoeft echt niet meer bij! Geniet lekker van Lady enzo en probeer dit achter je te laten...

Heel veel liefs, Linda

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-03 19:38

pff hij staat wel in het telefoonboek, iedergeval ergens in overijssel! mijn pa weet zijn naam en nummer wel! Maar ik zit nu bij mijn ma dus. Sorry ik weet het niet, maar mijn pa wel!

Groetjes BounceBabe

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 19:41

wat poedersuiker zeg dat je je pony aan een handelaar hebt moeten verkopen, erger me altijd dood aan die lui (trailer laden gaar dan zo lomp)

was vandaag op hedel en daar zag je dat ook mannen slaan het paard van voren op het hoofd en van achter zitten ze ze op te jutten met een zweep of verkoop stok...

hopen dat je pony goed terecht komt en dat je contact kunt houden met de nieuwe eigenaren

LoveDunc

Berichten: 760
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 20:30

Heey meissie! Gaat het al beter? Echt poedersuiker/banketstaaf voor je zeg! Maarja je heb Lady waar je mee door kan!
Kus Wendy