De kans is al groter

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

De kans is al groter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-03 12:49

Nadat marit koliek had gehad ging het balletje rollen... ze was misschien wel drachtig. Iets wat nog niet eens in me opgekomen was eigenlijk.
Maar de dierenarts zei dat ik dat eerst eens na moest vragen aan waar ik haar heb gekocht.
Nou eerst stond er wel een hengst bij en toen weer niet oke... nog steeds een hoop onzekerheid.
Maar nu had roos, mark( waar ik haar heb gekocht) gesproken. Hij had nog eens nagedacht of ze drachtig kon zijn en volgens hem was de kans wel groot.
Nou gisteren had ze weer koliek.. dus dierenarts laten komen, en gelukkig was het al weer over

Maar hij vond haar buik toch nog steeds erg dik en leek op een buik van een 8 mnd drachtige merrie vond hij. Maja je weet nooit wat het is...
Dus ging hij haar opvoelen.... Hij vond het ook voelen alsof ze drachtig was... maar 100% zeker is het niet omdat hij niet verder kon voelen (IVM schoppen) dat risico wilde hij niet nemen.

Dus over 3 mndjes komt hij nog een keer kijken, en ik moet nu goed opletten of ik nog wat zie.

Nou ik ben nu nog nieuwsgieriger of ze nu wel echt drachtig is of toch niet.

als het zeker is laat ik het wel weer weten

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 13:07

Vreemd,de dierenarts kan toch een scan maken!
Dan weet je weet je waar je aan toe bent!
Ga je toch nog niet eens drie maanden wachten???
Hoe lang heb je het paard al?
Ik zou het er niet bij laten zitten en zo snel mogelijk willen of mijn paard drachtig is ja of nee!
Zoja ......hahahhahaa dan heb je er twee voor de prijs van 1!
Mooi meegenomen toch,hopelijk heb je wel ruimte er voor!
Nou suc6 ermee!
Groetjes Lundi

neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-03 18:03

hoi hoi, hij kan geen scan maken.. daarvoor moet ik haar naar een kliniek brengen. Hij kan het met ongeveer 90% zekerheid zeggen dus... Ja ik heb de ruimte dus dat komt wel goed.

Chell
Berichten: 278
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 20:37

maar goed in de gaten houden die buik van haar. inieder gevaal veel geluk met een eventueel veulen en de mamma!!

groetjes
chell