Vraag aan de wedstrijd ruiters.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cittemee
Berichten: 299
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: Zuid holland

Vraag aan de wedstrijd ruiters.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-03 15:11

Ik heb nooit andere wedstrijden dan ' onderlinge' gereden en ik ben nu zowiezo alweer jaren uit het wedstrijd gebeuren, maar hoe zit het nu precies als ik echte wedstrijden wil gaan starten in de toekomst, wat moet ik doen en hoe werkt het allemaal precies, ik ben al lid van de KNHS maar verder....?

(ik hoop niet dat jullie heel hard gaan lachen van deze vraag hoor! Bloos )

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 15:52

Uiteraard gaan we niet lachen om je vraag. Ik vind het normaal hoor.
Je zit denk ik al bij een rijvereniging? Je zal dan eerst een startkaart moeten aanvragen. Dit gebeurt meestal via de secretaris. Hiervoor moet je een foto maken met het paard en jouw, waarbij alle aftekeningen van het paard zichtbaar zijn. Wat het precies kost durf ik niet te zeggen, maar kun je nakijken op de site van de KNHS: www.knhs.nl.
Dit duurt een aantal weken, als je de startkaart hebt kun je wedstrijden rijden. Je paard moet ook gechipt zijn en het is verstandig om de papieren van het paard (inentingen etc.) mee te nemen.
Inschrijvingen worden door de club gedaan of door jezelf. Dat zul je even na moeten vragen.

Succes!

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 17:17

Foto is volgens mij tegenwoordig niet meer nodig. Als het goed is weten ze door die chip welk paard je hebt.

Cittemee
Berichten: 299
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-03 17:39

oke dankjullie wel! en dan kan je jezelf in principe inschrijven voor de wedstrijden (in mijn geval zuid holland) die in paard en sport staan?

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 17:47

marieketencate schreef:
Foto is volgens mij tegenwoordig niet meer nodig. Als het goed is weten ze door die chip welk paard je hebt.

idd ik heb ook geen foto hoeven maken.
en mn chip klopte nog wel ook Haha! Schijnheilig

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 17:49

Je moet gewoon het KNHS even bellen.. je kan kijken op de site www.knhs.nl voor tel. nummer.

Je moet inderdaad een startkaart aanvragen en ik heb dat via de ruitervereniging gedaan. Je krijgt dan formulieren toegestuurd die je volledig moet invullen en kopieen van je paardenpaspoort, chipnummer en stamboom e.d. opsturen. Je krijgt dan ik geloof eerst een acceptgiro en als je die betaald hebt je startkaart en startcoupons... Ik heb de mijne ook pas een paar maanden.

Succes ermee!