Wodka verkocht...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24023
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Wodka verkocht...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 21:18

Ja, de boer vertelde me vandaag dat Wodka is verkocht. Aan een familielid of kennis van hem. Woddie gaat nara zeeland, en krijgt het heel goed (zei de boer). Dara ben ik natuurlijk wel blij om dat hij in ieder geval niet naar Hedel toe gaat.
Maar Wodka wordt volgende week al weggebracht... Opzich niet zo erg, want Woddie maakt me niet zo heel veel uit. Leuk paardje, wel schattig maar daar houdt het op.
Wat mij meer dwars zit is wanneer gaat Genderose dan??? Het komt allemaal zo snel in eens, het komt zo dichtbij en ik weet me geen raad...
Volgende week is het al weer november en half november is ook zo hier, en dan ben ik mijn lieverd dus kwijt... En dan?????
Huilen

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 21:26

Heel veel sterkte als Wodka en Genderose weg zijn.

Arabsrulezz
Berichten: 1248
Geregistreerd: 30-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 21:31

Nooit leuk als een paard verkocht maar als je weet dat hij goed terecht komt maakt toch wel een beetje goed?
Waar in Zeeland komt hij terecht?Woon nl. in Zeeland.

Sterkte...

En over Gennie...zeker erg dat je afscheid moet gaan nemen,
maar beter worden doet ze toch en met pijn rond te lopen is natuurlijk ook niet eerlijk tegenover je paardje...Wens je nogmaals veel sterkte ook hiermee!

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 21:33

Suc6 meid.. echt niet leuk als ze weg gaan ! Ik hoop dat Genrose nog ff een tijdej bij je mag blijven !

Samantha Lovers Splash

_Marjon_
Berichten: 10664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 21:52

aah.... jammer dat Wodka weggaat Verdrietig
nog veel sterkte straks.....

waar in zeeland komt hij te staan?

Tancreda4

Berichten: 24023
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 21:54

Beankt voor jullie reacties.
Waar wodje komt te staaan weet ik niet precies, maar dat ga ik wel even vragen

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 09:05

Oh wat sneu voor je zeg, nou ja iig beter dan dat Wodka naar de paardenmarkt zou gaan
Sterkte, ook met wat er met Genderose gaat gebeuren.. Verdrietig

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 10:21

Als het maar niet dat stel is van een tijdje geleden die ze meteen doorverkoopt. Was dat neit vlakbij Hardingen?

Tancreda4

Berichten: 24023
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-03 12:43

Hij gaat naar een familie lid, en dat zijn geen handels mensen. Kans op doorverkopen is erg klein gelukkig

Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 21:00

Een geluk bij een ongeluk, sterkte meiss

Tancreda4

Berichten: 24023
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 23:29

Hijs dus afgelopen donderdag weggegaan... Gek is dat, ik mis hem nog helemaal niet. Vast omdat ik de laatste weekjes al wat afstand had genomen van hem, omdat het niet zo lekekr liep tussen ons. Alleen mis ik het lekker languit in het weiland liggen met hem, onder moeders wakend oog... Dat was altijd een geweldig iets, dat doet echt iets met je als je zo met een paardje in het weiland kan liggen slapen....
Ik hoop dat hij zijn mamsie snel is vergeten en het fijn heeft in zijn nieuwe huisje.

Genderose was de eerste dag vreselijk overstuurd, de tweede dag vreselijk shaggo en daarna niets meer aan het handje. Enkel haar uier, maar die krimpt al weer gelukkig Lachen

Mijn laatste weekje met Genderose gaat in... Ze gaat hoogstwaarschijnlijk volgende maandag (dus niet morgen, maar de week daarop) weg...
Ik voel me de hele tijd heel zenuwachtig, heb geen rust in mijn lijf, en slapen lukt ook niet echt... Ik weet niet wat ik moet zonder haar, hoe moet ik afscheid nemen? Hoe kan ik volgende zondag ooit richting huis gaan, wetend dat het de laatste keer was dat ik haar zag!! Zal ik haar maandag op de trailer zetten... of niet....
Ik weet het allemaal niet meer... Genderose, ik wil je niet kwijt! Jij bent mijn alles!!!!!!!! Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 13:58

Ach lieverd wat gaat de tijd toch snel, moet je al afscheid gaan nemen van je lieve merrie.....
Hoe je afscheid moet nemen? Volg je hart maar. Wat je ook doet, het is goed. Je paard weet dat je vreselijk veel van d'r houdt, en andersom weet jij ook hetzelfde. Zelf op de trailer zetten? Als je het aankunt, kun je het doen, maar voor het paard denk ik niet dat het wat uitmaakt. Ze ziet jou natuurlijk graag, maar je zult dan heel erg verdrietig en overstuur zijn, dat is voor een paard ook geen goed begin van een trailerrit.

Probeer maar te genieten van jullie laatste dagen, maar er heel kostbare uurtjes van. Je weet dat dit het beste is voor Genderose, ze heeft pijn, het is echt beter voor haar als ze niet meer hoeft te lijden. Misschien dat dat een heeeeeel klein beetje schrale troost voor je kan zijn...

Heel veel sterkte meis, dikke knuffel van ons.