2 fototjes van mijn vriend

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-01 08:32

hoihoi
ik heb eindelijk 2 foto's van mijn vriend gekregen, kan ik ook kwijlen als hij niet bij me is...hihi Haha!
wel even zeggen wat jullie ervan vinden he

dit was 1.5 jaar geleden, is wel een mooie foto trouwens
[img]../upload/691/remo_oud.jpg[/img]

en dit is van een half jaar geleden, zijn haar is nu weer ietsie korter en iets uhmm hoe zeg je dat...niet zo strak zeg maar, haha, snappen jullie me??? hier was ie trouwens wel ziek, daarom kijkt ie een beetje sloompies. hihi
[img]../upload/691/remo_nieuw.jpg[/img]

nou dit is dus mijn vriend, hij heet trouwens remo.

nou doeggies!
liselot

_________________
i hate myself sometimes i love myself - uit I van taproot

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: LiSSy op 2001-10-16 08:33 ]</font>

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 10:03

Zeker niet verkeerd hoor! Maarja uiterlijk zegt natuurlijk niet alles! maar aangezien het je vriend is zal ie ook wel een leuk karkater hebben! hihi
Heet ie overigens geen Remco ipv remo
groetjes jeannette

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 10:07

coooooool,
heb je het hem wel gevraagd of je het op inet mocht zetten?
khreb het een keer gedaan en daar was mn vriendje van toen helemaal niet blij mee, hihi.

maar je moet vrijdag wel mee hoor, Remo kan ook zo mee, hij is er maar een keer eerder geweest en dat kan toch niet?
Bruins is beroemd, daar moet je vaker heen, hihi, en hij woont maar 1 plaatsje verderop, gewoon schandalig.

ff ontopic, hij is hartstikke leuk en lief
en LiSSy, ik hoop dat jullie het nog lang zullen volhouden.
dikke kus Mij

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-01 10:38

jaaaaaaaaaaah remo is een zwaar schatje, hij is echt heel erg lief voor mij, daar ben ik heel erg blij mee...
enne...ik heb geen idee of ik vrijdag mag, want ik weet niet of ik uitmag...misschien kan ik vrijdag chris wel doen dat ik dan bij jou blijf slapen ofzo, dan zeg ik gewoon niet dat ik uitga.
ik weet niet of remo meekan, want hij gaat donderdag of vrijdag naar groningen uit, dussss.
maar jah ik hoor het wel. sjorrie, beetje off topic he, haha, maar het moest er ff uit.
maar ik ga weer verder bokken, kus liselot

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 11:01

Leuke jongen hoor Liselot. Heb je hem al zover dat ie op een paard klimt? Dat zal mij bij mijn vriend in elk geval helaas nooit lukken Haha!

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-01 11:34

haha, het komt vast wel een keer....
hij is al een keer mee gewees naar het paard van chrystalgek die ik dus rijd... toen was er twente cup of zoiets, heeft ie entree betaald voor hem en mij ( ik had geen geld bij me, want ik dacht dattik nie hoefde te betalen omdat ik daar een paard rijd), en vroeg hij heel veel over de paarden die hij zag, dus hij was wel geinterresseerd, en hij heeft chris gepoetst, jaja, lief he, haha.
hij vind het in ieder geval heel leuk dat ik zo fijn met paarden om kan gaan, dat ik dus zeg maar een goede hobby heb, is ie wel blij om, hihi, schattig he.
kussie sliselot

_________________
i hate myself sometimes i love myself - uit I van taproot

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: LiSSy op 2001-10-16 11:42 ]</font>

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 16:10

Jaha, volgens mij komt het er echt nog wel een keer van, maar vraag me af of dat op Chriss is want of zij daar het paard wel voor is?
Maar dat overleggen we dan dan wel, want nu komen alleen ik en jij erop op dit moment, verder niemand zonder mn toestemming.

Gribaldi, ik zal ff voor LiSSy antwoorden, het is Remo en nee, niet Remco, wij dachten zelfs eerst Raymond verstaan te hebben en dat ie zo heette, maar niet dus. Remo.

Maar Liss, hij heeft Chriss dus ook al gepoetst?
Aaaaahh, wat lief, hihi.
Vond het ook superlief dat ie aan jou had gevraagd waarom een of ander paard zo'n witte streep over zn hoofd had (een bles dus)?
En dat jij toen had gezegd dat de meeste paarden dat wel hadden en dat ie toen had gezegd dat Chriss dat niet had en dat ie Chriss veel mooier vind.
Dat vind ik dus cool, staat ie meteen bij mij een wit voetje, hihi, ach nee hoor, dat deed ie al, hahahahahaha.

Maar ok, hij is idd schattig, maarre ff over dat ie zei dat hij het leuk vond dat je deze hobby hebt?
Hij moet eens weten, hij zal er vast nog wel achter komen, hihi.

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-01 16:15

jah haha, bas van nonnie zei ook al dat we er uren over kunnen praten haha, wel komisch.

maar remo probeert het wel te begrijpen allemaal, das toch wel weer heel lief...hij zei heel droog een paard met zo'n witte streep op het hoofd vind ik niet zo mooi, hoe heet dat eigenlijk?
was wel skattig
en jah het is echt remo, we leerden hem kennen in new york, een discotheek, en we verstonden allebei raymond, maar dat was het gelukkig niet, want dat vind ik nie zo'n mooie naam.

en uhmm, ik denk ook niet dat chris daar een paardje voor is hoor, denk dat hij er dan met 3 seconden afligt, hihi, das wel zielig, dus dat doen we maar niet.

nou kussie liselot