Verzekeringen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miran

Berichten: 4451
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-01 10:18

Even een korte vraag: Welke (ziektekosten)verzekeringen raden jullie aan of af en waarom?

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 10:47

Tja, een eeuwige discussie. Ik het de Friesche omdat ze bekend om staan niet moeilijk te doen met uitbetalen. De AmevHippo flikkert je er snel uit als ze maar 'denken' dat je paard iets chronisch zou hebben. Fairmount is helemaal mijn favoriet niet meer en uitbetalen doen ze heel slecht.
Maar zo heeft iedereen weer eigen ervaringen.

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 10:49

Amevhippo is best goed, ze betalen heel gemakkelijk en snel uit. Ze komen klinisch keuren en doen niet moeilijk als je je paard duurder wil verzekeren. Mijn ideaal dus Lovers

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 10:57

Ik zit ook bij AMEV/Hippo en heb alleen maar goede ervaringen, en mijn paard heeft met zijn peesblessure toch heel veel gekost.

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 16:47

Mijn 17-jarige merrie heb ik helemaal niet verzekerd! Het veulen daarentegen wel, je weet nooit wat er nog gebeurt, maar de merrie is al zeker 4 jaar DA-vrij (klop het ff af). Ik heb d'r voornamelijk niet in de verzekering omdat het me bv vreselijk lijkt als ze chronische koliekaanvallen krijgt en ze dan zeggen: breng d'r maar naar Utrecht voor een operatie. De kans dat ze daar goed uitkomen is nog geen 50 % en dan zou ik d'r in dat geval liever thuis houden. Het geld wat ik nu bespaar (geen maandelijkse lasten) gebruik ik liever voor andere dingen en als er 's nachts iets gebeurt dat ze naar Utrecht moet ga ik daar natuurlijk direct heen, dat hoeft me niet door een verzekering verteld te worden.

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 11:56

Ik zit nu al ruim 5 jar bij de Friesche Onderlinge en ik vindt ze super. Ze zijn wel iets duurder maar hebben een perfecte service. Als je ze belt zijn ze altijd aardig en vriendelijk met een schattig Friesch accentje.