Gem of India CSI Zuidlaren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Gem of India CSI Zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 21:34

Vanmiddag zat ik even te kijken naar de grote prijs van Zuidlaren, en daar sprong John Whitaker met Gem of India en deze hengst viel mij zeer positief op. Echt ruig springen deed het dier.

Heeft iemand enig idee waar deze hengst is goedgekeurd, en uit wat voor lijn hij komt.

Overigens vond ik de schimmel van Angelique hoorn ook bijzonder goed, en dat voor een 7 jarig paard!!!!


Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 21:39

Dat is ein Hannover hengst van Graf Grannus x Calypso II x Picard. Zal er wel altmodisch hebben uitgezien, want hij voert 4 x Gotthard in zijn stamboom, tamelijk dichtbij.

Aan het fokken van paarden hebben we een klein boerderijtje over gehouden. Vroeger hadden we een grote.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 21:42

Vond het een erg goed paard, Whitaker weet die dieren ook altijd heel goed voor te stellen.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 21:44


Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 22:09

Graf grannus komt toch van grannus? (ja duh klinkt erg logisch:P) Dat is de opa van mijn pony, woehoe Haha! (erg verre familie, maar toch leuk,haha)

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 22:37

Oranta is die schimmel van Angelique Hoorn. Dit paard komt uit dezelfde stam waar onze paarden uitkomen, alleen dan een andere zijtak!! Wij hebben die merrie gisteren voor het eerst echt gezien, maar idd een mooie merrie die erg goed springt en voor haar leeftijd haar koppie al goed bij het concours kan houden OK dan!

Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!


Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 22:52

Heb net via een ander forum gehoord dat er nog diepvriessperma van Gem of India te verkrijgen is in Nederland. De hengst heeft zelfs een tijdje hier gestaan.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 08:16

Ik heb gisteren een dressuuramazone gesproken die hem zaterdag had gezien op het inrijterrrein en die was laaiend enthousiast.
Het dier schijnt enorm fijn door zijn lichaam te kunnen bewegen en kon nog springen ook.
Ze heeft meteen een aantal fokkerij-kennissen verwittigd om hem op zondag te kunnen zien.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)


greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 08:45

Pipo schreef:
Heb net via een ander forum gehoord dat er nog diepvriessperma van Gem of India te verkrijgen is in Nederland. De hengst heeft zelfs een tijdje hier gestaan.


Klopt Pipo Han Coolen had hem als vierjarige al in de picture en bood hem toen al ter dekking aan.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 10:23

CGJ12 schreef:
Ik heb gisteren een dressuuramazone gesproken die hem zaterdag had gezien op het inrijterrrein en die was laaiend enthousiast.
Het dier schijnt enorm fijn door zijn lichaam te kunnen bewegen en kon nog springen ook.
Ze heeft meteen een aantal fokkerij-kennissen verwittigd om hem op zondag te kunnen zien.



Dat is ook credit voor men. Whitaker natuurlijk, overigens heeft die altijd zijn paarden super voor elkaar.

wechelshof

Berichten: 395
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: 2007 Lille - 2008 : 5 km verder : Wechelderzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 10:28


Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 18:42

[Offtopic] Oklund op TV rtl5 Haha! interview vd.Vleuten over Jikke, laten ze oklund zien Tong uitsteken haha [/offtopic]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 19:34

Franske schreef:
[Offtopic] Oklund op TV rtl5 Haha! interview vd.Vleuten over Jikke, laten ze oklund zien Tong uitsteken haha [/offtopic]



Dat is zeker offtopic Fransje!!!!!!!!!!!!! ( of ligt dat aan de naam???)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 bezoekers