bijna 10 weken, kan toch nie goed zijn

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-01 08:07

hoihoi
ik ben nu al bijna tien weken verkouden, eerst 3 weken heel erg, ik kon snachts niet eens slapen. toen heel weinig, alleen af en toe hoesten, maar nu begint het weer sinds afgelopen donderdag. dat is toch heel erg raar?
ik heb nu al codeine en andere medicijnen voor taaislijmziekte, hopen maar dat dat werkt.
maar het kan toch nooit goed zijn dattik al zo lang verkouden ben'?? en wat zou ik er aan kunnen doen, mijn mams zegt al dat mijn bijholtes uitgespoten moeten worden en als dat niet helpt fotos....maar dat laatste is meteen weer zo drastisch, maar jah.
ik zal jullie wel vervelen met mijn gezuer maar ik moest het gewoon ff hier neerzetten.
kussies liselot

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3


greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 08:16

Ik ben ook altijd lang verkouden meestal gaat het in hoesten over en dan gaat het helemaal vastzitten. Ik krijg dan meestal een penicilinekuur en dat helpt vaak. Als de bijholten dicht gaan zitten moet je ook een kuurtje hebben. Als je te lang verkouden bent kun je je zo ontzettend moe gaan voelen, ik neem dan altijd exctra vit. C. 1000 mg. en echt dit helpt je er weer een beetje overheen te komen.Meid ik weet hoe je je nu voelt en wens je van harte beterschap.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 08:31

Ik loop nu ook al zo'n 3 maanden aan te modderen. Ik had vorige maand vreselijk last van hoest aanvallen. De tranen lopen dan over m'n wangen en loop helemaal rood aan. het voelt alsof ik geen lucht krijg en begin half te hyperventileren. echt vreselijk. Ik heb 2 weken ziek op bed gelegen met koorts. Ik heb altijd codeine pillen in huis want ik heb de periodes met dat hoesten vaker. Voor het naar bed gaan neem ik er een maar 's ochtends zijn ze uitgewerkt en kom je niet meer aan slapen toe. Je wordt er bekaf van.
Nu gaat het wel weer en ben ik alleen nog maar verkouden met af en toe een hoestje.

Jij in ieder geval heel veel sterkte, veel vitamines slikken.

Suc6

Dieren zijn dieren, mensen die zich gedragen als dieren zijn beesten!!

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-01 08:46

ik hoest ook altijd heel erg, ik voel me dan alsof ik geen lucht meer krijg, of ik moet overgeven omdat ik zo hard hoest.
ik hoest al zoveel vanaf dat ik een jaar of 4 ben, mijn bijholtes zijn al meerdere keren uitgespoten, maar zo lang als dit heb ik het nog nooit gehad...
ik baal er echt heel erg van, want door dat gehoest kan je absoluut niet slapen, en dan kan je overdag nix leuks doen, plus dat je ook nog eens spierpijn in je buik hebt, wel goed voor mijn spiertjes, hihi.
nou bedankt, en kussies liselot

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3


greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 08:59

Probeer eens gesneden uien bij je bed te zetten. Dit helpt ontzettend goed.Maar in de morgen stinkt het ontzettend als ze je slaapkamer inkomen. Maar ja het is voor het goede doel he!!!, je hoest een stuk minder.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 09:05

Gewoon de sauna op 95 graden zetten en eventjes goed zweten, dat helpt vaak. Zorg dat je niet te veel afkoelt na dat. Rollen in de sneeuw mag, maar dan moet je daarna wel weer terug Knipoog Het heeft even een schokeffekt, dus als je het verkeerd doet kan het een averechts effekt hebben. Ik ga zo'n 3 keer in de week naar de sauna, dus ik heb nooit ergens te lang last van Haha!

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-01 09:09

ja kijk in finland heb je waarschijnlijk een sauna aan huis, hihi, maar ikke dus niet, daas wel weer minder, en sneeuw hebben we hier al helemal niet, alleen in de winter een miezerig laagje Haha!
maar jah, ik ga wel naar het zwembad en ga daar in het turksstoombad zitten...
kussies liselot

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 09:10

Goh, ik dacht dat ik de enige was met die belachelijke hoestbuien. Maar niet dus gelukkig. (Sorry)

Die uien zijn een goed idee. eerst even in de olie opwarmen en dan je borst er mee insmeren en dan op je nachtkastje zetten. Dat overgeven heb ik ook altijd. Ik heb vorig jaar zelfs m'n ribben gekneusd door het hoesten. Dit jaar was mijn borstkas aan de beurt. het is nu gelukkig bijna over.

Dieren zijn dieren, mensen die zich gedragen als dieren zijn beesten!!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 09:18

Goed idee van dat koken en insmeren op je borst, maat ik zet ze er altijd rauw gesneden neer. Maar je junt het natuurlijk beide proberen. Heb ook weer een zware hoest, ze horen me van verre al aan komen.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 09:34

Hoi, een turks stoombad is wat aan de koude kant brrr. Daarnaast wil je niet iedereen aansteken.. In een Finse sauna is het warm genoeg om de virussen te doden na jouw "aanval", dus is het veilig voor de mensen die na jou komen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amber_anne, ComscoreBot, corinec, Cowgirl83, Devitootje, Felixity, GoogleAdsense, Knoek, maxi90, moonsparkle, Piekosjj, Suusw, Tajmahal, TheNovelist, Vavane en 141 bezoekers