Snowdon en Amanda verhuisd!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Snowdon en Amanda verhuisd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 16:43

Vandaag was het dan eindelijk zover, we (Maya en ik) zouden de pony's naar hun nieuwe stal brengen! Ongeveer zes km verderop, naar de AMB-stal. Daar staan Fasel en MrMagic ook op stal en hun hielpen ons verhuizen!

Om half 12 stonden ze bij ons huisje en wij reden mee naar de nieuwe stal, daar ging Fasel Maaraak opzadelen en zou ons tegemoet rijden (zodat die er ook weer eens uitging Lachen ). Wij gingen met het busje naar de oude stal, hebben alles ingeladen en de pony's nog even losgegooid.

Toen Hanifa (Fasel dus) er was met Maaraak, zijn we (Maya en ik) op de pony's gesprongen en reden zo zonder zadel weg. Ik reed Snowdon trouwens ook zonder hoofdstel (wel met halster). Evert-Jan (MrMagic) ging op Maaraak en Hanifa reed het busje met onze spullen naar de nieuwe stal.

We hebben ongeveer drie kwartier gereden, lekker rustig aangedaan dus. We gingen ook nog even een paadje in waarbij we om moesten draaien omdat het doodliep en dat paadje was een en al blubber, nou Snowdon vond het geweldig! Leek wel alsof hij toen pas wakker werd! Vlak bij de nieuwe stal stond Hanifa ons al op te wachten met Marek en wij probeerden nog even door/over een slootje te gaan, maar we zakten te ver weg.

Aangekomen op stal de pony's op stal gezet en de spullen opgeborgen. Snowdon begon gelijk van zijn strooisel (Biobase) te eten, dus we gaven ze maar wat hooi. Hij stond er verder nog erg ongemakkelijk bij, moet duidelijk nog wennen aan zijn nieuwe stal.

Morgen kennismaken met iedereen, Snowdon en Amanda zullen wel helemaal platgeknuffeld worden haha!


lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 16:49

Nou ik hoop dat het erg gezellig wordt op je nieuwe stalling en dat snowdon het super naar zijn zin krijgt!

Groetjes Marjolein

Het is zo fijn om klein te zijn!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 16:51

Inderdaad, vandaag de knolletjes verhuisd. Ben benieuwd of Snowdon een beetje snel gewend is, hij keek wel een beetje ontheemd en stond lekker dicht bij Amanda. Amanda keek eerst een beetje verbaasd rond. Maar ze kreeg een lekkere suikerbiet *van de hond gejat Bloos! * en voelde zich gelijk thuis.
Enne, die rit... ik voel me nu nog eenzamer als ik buitenrij Verdrietig Eerst passeren Evert-Jan en Maaraak, 2 minuten later komen Leon en Snowdon aangeploft. En nog eens 5 minuten later komen Amanda en ik aangekacheld *LOL*
Ze lijkt wel inieminie in haar stalletje, maar ik vermoed wel dat ze het er naar hun zin gaan krijgen. Gewoon even afwachten, maar de mensen zijn wel tof
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-11-03 17:07, in het totaal 1 keer bewerkt

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 17:07

AMB stal? Waar is dat dan? Het is misschien eventjes wennen voor de paardjes maar ze zullen het vast wel snel naar hun zin hebben!

"What we call human nature, is actually human habit.."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 17:08


angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 18:17

En nu hopen dat je het naar je zin hebt op stal, maar dat zal wel waarschijnlijk Lachen.
Staan er veel mensen op die stal? Of is het lekker rustig...

[size=9]Je verslag is te volledig, ik weet niets meer te vragen ofzo Ach gut [/size]

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 18:38

Bloos Ik werd al ongeduldig Haha!

Ja het was inderdaad leuk. Na Katwijk hadden de paardjes even lekker vakantie gehad en vandaag maar weer eens Met Raak er op uitgetrokken. Nou dat heb ik geweten. Een hupsend paard is niet leuk wanneer het een en ander in je heup verschoven is . Maar het was even goed een lekkere rit. Die gekke bier van mij wilde af en toe wel even rennen maar dat hebben we toch maar lekker niet gedaan.

Ja Maya, ik zag eht al toen ik met Rekje sotnd te wachten. Eerst Evert, dan Leon en dan komt er ergens nog een Maya aan Haha! . Tja, ik heb een hoop eruit gekregen bij Raak maar het renbaanloopje nog niet Haha!.

Je zal eht beter naar je zin hebben met Marek. Die loopt in stap zo sloom als een slak Haha!

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 18:39

Zijn jullie trouwens ook die Jack SNuffel nog tegengekomen die steeda achter de paarden aanging???

'Paint' it 'Black'

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 18:39

Er staan nog zo'n 10 paardjes, waarvan 5 van de staleigenaren zelf Lachen Het is daar heerlijk rustig denk ik, in elk geval hele aardige mensen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 18:40

Fasel schreef:
Zijn jullie trouwens ook die Jack SNuffel nog tegengekomen die steeda achter de paarden aanging???


Ja, vond Maaraak niet zo leuk dacht ik. Ik ook niet, ben altijd bang dat Amanda zo'n beestje een rotschop geeft.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 18:41

Fasel schreef:
Zijn jullie trouwens ook die Jack Snuffel nog tegengekomen die steeds achter de paarden aanging???


Ehm we zijn diverse hondjes tegengekomen, weet zo gauw niet welke jij nu bedoelt!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 18:43

De kleinste. Voor jullie aan de rechterkant. Beetje aan het eind al wel.

'Paint' it 'Black'

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 18:44

Ah die kleine snufferd, ja die zat nog bijna in Maaraak zijn koten Verward En Evert-Jan maar schelden Haha!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 18:46

Op de heenweg ook al. Maar als ik raak naar hem toedraaide liep ie hard weg Haha!

'Paint' it 'Black'

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 19:17

Let wel op dat Snow niet teveel Biobase eet, is niet echt goed voor m.
Fijn dat de verhuizing zo goed is gegaan, veel plezier op jullie nieuwe stekkie!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 19:47

Maaike schreef:
Let wel op dat Snow niet teveel Biobase eet, is niet echt goed voor m.
Fijn dat de verhuizing zo goed is gegaan, veel plezier op jullie nieuwe stekkie!!


I know... en hij bleef t dus eten... Ze houden het voor me in de gaten en geven hem extra hooi... Het probleem is dus dat snowdon alles eet... stro, zaagsel, biobase, zelfs hemparade en ander hennepstrooisel Boos!

*alleen geen suikerbieten en suikerklontjes, misschien kunnen we zoiets als bodemlaag gebruiken*:P

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 21:12

klinkt leuk leon, hoop dat je het heel erg naar je zin krijgt daar, en maya natuurlijk ook,

maar over dat stro he, king at ook echt alles op en zn darmen werder echt slechter,
wij hebben hier toen stro voor hem gehaald waar stekeltjes inzitten,
king nam er een hap van en heeft er toen nooit weer aangezeten,
ik weet ff niet hoe het heet,
maar je hebt toch altijd een soort pluimpjes aan het stro zitten? daar zitten dus die stekeltjes aan en dan eten ze het niet op

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 10:11

snowdon schreef:

I know... en hij bleef t dus eten... Ze houden het voor me in de gaten en geven hem extra hooi... Het probleem is dus dat snowdon alles eet... stro, zaagsel, biobase, zelfs hemparade en ander hennepstrooisel Boos!



Bij mn stageplaats deden we altijd nieuwe biobase vermengen met "vies" biobase. Dat maakt het een stuk onaantrekkelijker om het te eten. Is erg slecht als ze er te veel van binnenkrijgen (grote kans op koliek..). En de paarden staan daar veel buiten, dat scheelt ook wel.
succes ermee

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 19:14

Een nieuw huisje, altijd weer spannend .

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 21:07

Ik had even gemist dat jullie wilden gaan verhuizen. Wat is de reden hiervan? Kleinere stal met prettigere sfeer ofzo? Dichterbij? Veel plezier iig.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-03 21:11

Om persoonlijke redenen Lachen


VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 21:52

ik kom snel weer eens langs hoor!!!
wil jullie nieuwe stal zien en ook fasel meeten want die heb ik ooit een paar jaar terug gemeet in meppen op de bronzen emmer en dat was harstikke leuk!


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 21:53

haha leon, dat zijn ze meestal!!! *LOL*

Maar nu hopen dat dit beter bevalt, remember... overal is wel wat!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-03 22:26

Pellie schreef:
haha leon, dat zijn ze meestal!!! *LOL*

Maar nu hopen dat dit beter bevalt, remember... overal is wel wat!


Klopt *LOL*

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 23:53

Veel plzier daar! Als het de stalling is vlakbij Six Flags, dan weet ik welke Haha! Lekker rustige stalling en heerlijk overzichtelijk grote gezellige stallen

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: esje01, Googlebot, Vagabondo en 41 bezoekers