Nog een verslagje>Amber donderdag verhuisd.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Nog een verslagje>Amber donderdag verhuisd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 23:48

beetje laat verslag maar dat heb je als je het druk hebt toch?
Donderdag was de dag van de grote verhuizing.
Lekker op tijd naar stal gegaan zodat ik niet hoefte te haasten(doe je toch wel want je vergeet toch van alles).Ambi nog even los gegooid en mijn spullen in de auto geladen,nadat ik wat mot had met de man die de stallen doet.Ik was bijna klaar en toen kwam onze chauffeur aan.Netjes op tijd alleen iloon was natuurlijk nog niet klaar.Gelukkig had ze geen haast dus dat scheelde weer.
Nadat mijn auto vol was Ambi uit de paddock geplukt en klaar voor de reis gemaakt.
Ik had verwacht dat ze niet in 1 keer de trailer op zou lopen(aangezien ik haar altijd om moet kopen)dus snoepjes in mijn zak gedaan voor het geval dat.Rustig naar de trailer gelopen nog met de woorden van dat doet ze toch niet in 1 keer,maar volgens mij was die muts van d'r geloof af.Even snuffelen en madam stond binnen 1 keer zonder snoepjes op de trailer.
Onderweg was ze erg braaf geweest en liep op haar nieuwe stal ook netjes de trailer uit.
Een vriendin had haar even beet maar ze was zo druk en maakte zich zo sterk dat ze haar maar even in de paddock had gegooid.Hinneken natuurlijk en wat rond rennen maar niet overdreven.Lekker op het gemakkie spullen opgeruimd en madam daarna op stal gezet met een berg hooi.Die zich daarmee natuurlijk goed vermaakte.Na even het aangekeken te hebben ben ik naar huis gegaan.
Vrijdag even aan de stal baas gevraagd hoe ze zich gedragen had maar hij had haar niet gehoord enzo dus dat zat wel goed.Ze heeft ook een buiten box dus ze kan lekker de rondte in kijken.
Heb maar weinig gedaan met haar zodat ze even kan wennen.Ja we hebben een stukje gewandelt wat ze erg intressant vond en dacht wel een bekende tegen te komen met haar geroep.Nou mooi mis want bekende zijn er niet.
Vandaag even los gegooid en later nadat ik haar box had gedaan heb ik haar maar even aan de longe gedaan om te wennen aan de bak.
Dat was natuurlijk wel heel wat dus madam gaf een aardig showtje weg.Helemaal toen er 1 in de paddock kwam te staan toen was het helemaal leuk.Stoppen nou echt niet.Ze moest natuurlijk wel laten zien wat ze in huis had.
Daarna lekker uitgestapt en alle hoeken/kanten van de bak laten zien zodat ze weet wat er allemaal is.
Op stal gezet wat en daarna weg gegaan wat ze natuurlijk wel raar vind want ze voelt zich toch wel een beetje eenzaam zo zonder haar "oude"vriendinnetjes.
Ik hoop dat we er sneel aan wennen om daar te zijn en dat ze zich van de week wel wat beter voelt.Hoorde van een stal genootje dat ze zo nu en dan aardig loopt te blerren en das toch niet fijn om dat te weten want dat doet ze niet zomaar.
Zal een kwestie van wennen zijn denk ik.

sorry voor het lange verslag maar ja 3 dagen in 1 stukje wordt wat langer als een verslag van de dag.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.


Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 10:11

Ze zal vanzelf wel rustiger worden. Het is een kwestie van even wennen, denk ik. Haar showpartijen zijn in elk geval om bij te Kwijl
Geef haar maar een dikke knuf van Rhona Ach gut
En van mij natuurlijk!

Patsy

Berichten: 573
Geregistreerd: 19-12-02
Woonplaats: groene hart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 11:46

Goed dat de verhuizing zo goed gegaan is. Ze heeft het vast weer snel naar haar zin! Gypsy heeft inmiddels een vriending van 1.80, en die 2 staan de hele dag naar elkaar te hinniken. Ambi vindt haar plekje vast ook weer snel!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 11:52

Nou we komen vandaag ff op visite hoor, bel je zo nog wel... Ambi gaat vast snel wennen, ze moet natuurlijk nog even laten weten aan de buurt dat ze nu daar staat, hihihii
Knufs van Tjootje en ons...

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 11:54

Ik hoop dat ze snel went en dat alle paarden die bij jullie oude stal zijn weggegaan snel wennen.
Veel plezier in ieder geval op je nieuwe stal.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-03 17:53

Denk wel dat ambeer d'r plekje snel vind hoor.
Ze was vandaag al wat rustiger alleen onder het wandelen nog niet helemaal maar dat vind ik niet zo gek.
Heb ze nog niet horen klagen dat ze te veel herrie maakt dus dat zit wel goed.
Fijn dat Gips het zo naar haar zin heeft en een dinnetje heeft alleen wat minder van dat hinneken maar ja dat hoort er bij.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.


Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 17:56

Volgens mij probeert Tjo amber te bereiken, die krijst ook de hele boel bij elkaar, hihihihii

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 18:03

Hey Iloon! Ik heb er al een paar keer op stal gezien, en toen was ze ook lekker rustig, vandaag ook, toen stond ik bij het paddockje te kijken hoe Herlando en die zwarte shetlanderhengst bij jullie op stal zaten te dollen, en toen ging ik bij Amber onder het afdakje staan, en ze zat lekker aan d'r stro te knabbelen, en keek af en toe even! Maarja veel plezier verder op je nieuwe stal!

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-03 07:57

Nou wie weet viv.

Ja volgens mij is ze echt wel rustig op stal maar je merkt wel dat ze iets mist.maar goed dat heeft ieder paard al ze verhuizen.Ze zal vast wel snel wennen.En dat stro maakt een hoop goed hoor.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bonny95, Dala8, egnie, frutsel05, lina1998, mooney en 14 bezoekers