Ja hoor, dit is dus echt weer zo'n actie die alleen mij kan

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-01 10:48

Vrijdagavond ging ik naar stal om te gaan rijden.
Op vrijdagavond zijn er nooit manegelessen dus dat is een van de weinige dagen dat de eigenaar kan stappen.
Dit zou hij dus ook doen die avond en hij had mij de sleutel van de container (alias zadelkamer) gegeven.
Of ik alles af wilde sluiten op stal. Ja hoor, geen probleem! Lachen

Ik was dus aan het rijden in de buitenbak toen iedereen ineens weg was.
Ik was bijna klaar, dus belde mijn moeder vast dat ze me op kon halen, zodat ik niet alles alleen af hoefde te sluiten. Het was namelijk de allereerste keer dat ik dat moest doen! Scheve mond\

Nou, nadat ik Ameretto had verzorgd zijn we maar eens bij die container gaan kijken, hoe dat ding werkte. Het is een heeeeeel grote zeecontainer, ingericht als zadelkamer. Er zitten hele grote klemmen aan de buitenkant en hendels waar je het slot doorheen moet halen.

Het was dus onwijs donker daar, we zagen niks.
Mijn moeder heeft toen maar de auto voor de container gereden en met de koplampen bijgeschenen.

Het slot was na het openen die ochtend, weer dichtgeklikt, dus die moest ik eerst openmaken.
Ik pak de sleutel, stop hem erin, draai een keer en....het slot gaf geen kick! Ik draai de sleutel weer terug naar links, haal hem eruit en...............ik haal er geen hele sleutel uit, maar een HALVE!!! Verward Frusty Koe !
oliebol! Ook dat nog!
Die zadelkamer MOET dus altijd op slot 's nachts want er ligt voor kapitalen in!
Heb toen maar geprobeerd de eigenaar te bereiken op zijn mobieltje, maar ja, die heeft ie dus niet mee als ie gaat stappen! Frusty Toen maar ff een smsje gestuurd. Zou ie wel lezen als ie terugkwam.
Toen maar de zadelkamer gewoon dicht gedaan, kon verder ook niks doen. Ik kreeg al allemaal visioenen dat de volgende dag alles gejat was enzo....

Toen ik thuis was heb ik z'n vader maar gebeld en gezegd dat ik een 'klein' prbleempje had Schijnheilig .
Hij is toen naar stal gegaan en ik heb ondertussen Henk-jan (de eigenaar) ge-sms-t dat z'n vader er heen is gegaan.

De volgende dag kwam ik daar, sprak z'n vader. Die had er ook niks aan kunnen doen, want de andere helft van de sleutel zat nog in het slot! Frusty
Toen hebben ze het slot maar doorgezaagd en er een nieuw slot opgehangen.
Nu moet alleen IEDEREEN op stal een nieuwe sleutel hebben!

OW, ik baalde er op dat moment zoooo van!
Echt zo'n actie voor mij => Ik pas ook een keer op! Koe

Nou ja, het is in ieder geval goedgekomen en ze waren gelukkig niet boos! Lachen

_________________
**Stille wateren........vangen geen wind**
(met dank aan Trivial Persuit)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lautje op 2001-10-15 10:51 ]</font>

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23434
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 10:50

Jeetje, dat is nou echt ies wat mij zou kunnen overkomen, dat heb ik ook altijd....
Kan me voorstellen dat je het even eng vond om weg te gaan, wie weet is alles idd wel weg brr het idee

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 10:55

Haha wat een actie.
Wat voel je je rot he op zo'n moment!
Gelukkig is alles wel goed gekomen, afgezien van het feit dat iedereen een nieuwe sleutel moet Schijnheilig
Maar dat is gewoon pech hebben dat die sleutel net bij jou breekt natuurlijk.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 10:56

Haha, gelukkig is alles weer goed gekomen.. *LOL*
Het zou mij ook zo kunnen gebeuren, zo ben ik wel

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 10:57

hahah ik heb dat ook al diverse keren gehad met mijn slot. Gelukkig toen hij eraf was bij ons gebeurt dat vaak wanneer het slot nog aan de kast hangt Haha! . Dus moet de grooootte slijptol erbij gehaald worden om het op te lossen Frusty .

Vanaf die tijd heb ik dus altijd een reserveslot in mijn kast liggen zo "voor het geval dat" Haha! .

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 10:59

Ach ja, 'iets met sleutels' zit schijnbaar bij ons in de familie. Ik laat ze binnen liggen en sluit mezelf vervolgens buiten, m'n zusje breekt ze gewoon af waar je bij staat... Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 14:01

ooh jeetje wat herkenbaar je wist je zeker geen raad op dat moment
gelukkig is alles oke gekomen

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 18:24

Zoiets zou mij dus ook kunnen gebeuren, heel herkenbaar! Haha!

Maar het is in ieder geval allemaal weer goed gekomen toch! Lachen

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 18:44

*onder me bureau* whahahhaa *LOL*
oh sorry! het is zo grappig! de tranen lopen over me wangen! *LOL*

Tazzzz

Berichten: 57
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 21:29

He Lau, heb je je pony nu bij Henk-Jan op de manege staan? Zeker wel gezellig daar of nie? Mooi ballen dat die sleutel kapot ging zeg, ik zou ook staan te trillen bij de gedachte dat alles weg zou zijn! Ach ja!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 22:13

Hahhahaha, wat lachuh zeg!!!! Ik moest zo lachen toen ik het las...echt komisch...ook ik zou dat kunnen hebben gnagna Haha! Ach, alles is weer goedgekomen dusse...