Paar dagen New York in February

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Paar dagen New York in February

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 21:01

Hallo!
Ik wil heeeeeeel graag in february (tijdens voorjaarsvakantie) voor een paar daagjes naar New York!
Ik ben er al een keer geweest, maar wil al een tijd nóg een keer, ik wil Ground Zero graag bezoeken. (en de rest natuurlijk, maar die heb ik al gezien)

Nu heb ik een vriend die niet naar New York wilt, want hij is zowieso niet zo'n traveller als ik Verdrietig
Maargoed, hij vindt het dus nog te gevaarlijk met het terrorisme en hij wil gewoon thuisblijven tijdens de vakantie...no problemo voor mij verder hoor, ieder z'n ding Ach gut

Nu zit ik dus te denken om gewoon lekker in mijn eentje te gaan (tenzij bokkers mee willen naar the us of a OK dan! )
En wil ik graag jullie mening hierover!!
Zouden jullie alleen gaan, en lekker genieten, of zou je wachten ofzo?



Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 10:36

Ik weet niet of ik het zelf zou doen, helemaal in mn eentje (met zn 2en meer lol denk ik altijd!) Maar je hoeft je ongetwijfeld niet te vervelen...Wat een supergave stad!! Zelf zit ik er aan te denken om volgend jaar met de marathon te gaan (over precies 1 jaar) ...Maar wil ook nog wel een keer met Kerst...
Misschien is het leuk om als je alleen gaat, in een jeugdherberg te gaan (van die hostels zijn er zat!) dan heb je toch wat aanspraak en misschien samen met een groepje iets ondernemen!

Niets hoeft, paarden wel - Loesje

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 11:35

Ik zou zeker gaan als ik jou was! Het is echt geweldig. Ik ben er nu 2x geweest(voor echt maar een paar dagen, minder dan een week ben ik dan weg).
Ik wil van de zomer heel graag weer, maar dan voor het eerst zonder mijn vader en met mijn vriend. Ik vind het echt een geweldig land.

En wat betreft het terrorisme, er word zo belachelijk gecontroleerd dat het vliegtuig het veiligste vervoersmiddel is. Veiliger nog dan de auto of fiets oid.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 13:20

Ik zou zelf nooit in m'n eentje gaan..
Maargoed dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten Lachen
Ik zou iig wel gaan!!
New York is echt super.. ik ben er vorig jaar met kerst geweest..
Echt ontzettend leuk!
Dus gewoon gaan.. Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Sannne, _San87_, _Zsazsa_, Amazonbot, annelieke92, BanjerLief, GrapeshotBot, Kimberly520, laran, lillylover, limagirl, love_juliet, Nientsje, Pieke_Gwen, SannevZ, Selina, Sky_As, Telpeva, Urona447, XXInKA en 135 bezoekers