Kleuren vd startcoupon??? Wie weet hier meer van?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Kleuren vd startcoupon??? Wie weet hier meer van?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 23:29

Hai,

Ik zit met een "probleem".

Ik heb vandaag (zaterdag) wedstrijd gehad en had 154 en 157 punten (jippie een winstpunt dus Haha! ).
Nu is mijn probleem dat ik niet gewoon 1 maar twee doordrukken meekreeg.
Dit heb ik nog nooit eerder gehad en nu weet ik dus niet WAT ik nu met de tweede doordruk moet doen. Verward

Ik heb zowel de blauwe als de roze coupon gekregen (alleen de gele hebben hun gehouden).

Moet ik nu zelf een coupon opsturen??? Of hadden hun dan moeten doen (zoja wat moet ik nu dan doen? terug gaan naar die manege?).
Of moet ik ze allebei houden?? Wat doet die manege eigenlijk met die gele... sturen hun die door naar de KNHS???

Ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden, alvast bedankt daarvoor.

Groetjes Tineke


Jet

Berichten: 11977
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 23:42

Vroeger was het zo dat de gele werd opgestuurd. Dat is nu nog steeds zo. De blauwe was bij de KNF voor je eigen wedstrijdsecreatriaat, dus die kreeg je altijd mee. De roze was voor jezelf, dat is nu nog steeds zo. Die blauwe werd door je wedstrijdsecretariaat gebruikt om de lijsten met winstpunten te controleren die eens in de drie maanden ( of per half jaar, daar wil ik af zijn) naar het secretariaat werden gestuurd. Nu wordt dat bij veel verenigingen niet meer gechecked, maar bij ons vragen ze aan de hand van die lijst aan jezelf op die punten kloppen. Ook kan je het nu zelf bekijken bij de site van de knhs, maar die loopt altijd een tijdje op achter, net als die lijsten trouwens. Toevallig vroegen ze vandaag nog aan mij of bij mij die lijst klopte en dat was inderdaad het geval. Je kan nu dus als je dat wil die blauwe weg doen, maar je kan hem ook bewaren, voor als later blijkt dat je punten niet kloppen, dan kan je die opsturen naar de KNHS en heb je zelf die roze nog.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 00:10

Jet schreef:
Nu wordt dat bij veel verenigingen niet meer gechecked, maar bij ons vragen ze aan de hand van die lijst aan jezelf op die punten kloppen.


Ik was helemaal verbaasd dat dat bij jullie nog gecontroleerd werd, bij ons zijn ze daar allang meegestopt
Vond het echt supernetjes van het secretariaat(?) *LOL*

Verder trouwens niets aan te vullen op het verhaal van Jet

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Jet

Berichten: 11977
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 09:20

Ja, Elly is eigenlijk van het ponysecretariaat, maar alles wordt gewoon naar haar gestuurd en dan vraagt zij het dus gewoon even na. Maar dat heb je op een klein clubje waarschijnlijk eerder dan op een grote vereniging. Ikzelf check het wel via internet, maar ja, traditie is toch leuk!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-03 09:46

Bedankt voor je antwoord.... Ik zal ze gewoon allebei bewaren, mocht er dan later gezeur komen over een vermiste winstpunt (die 157 punten coupon) dan kan ik er altijd eentje opsturen als bewijs.

Bedankt!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 12:39

zolang het gele papiertje niet meer op je coupon zit hoef je je nergens druk om te maken Lachen

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amyz en 37 bezoekers