Shirazupdate..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-01 19:09

nou ik ben helemaal weg van hem en jullie ook zodra je hem ziet weet ik zeker Lovers
mijn ouders vinden hem ook leuk.
hij is nu 2,5. in januari ga ik een paardje 1 of 2 maanden leasen ff kijken of ik het aankan enzo. en daarna hoop ik dat we hem kopen (shiraz)

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 19:16

Leuk joh! Ik vind Shir echt mooi!! Lovers
Ik hoop voor je dat het allemaal doorgaat Party!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 19:48

i hope so ik weet hoe het allemaal voelt deze spanning

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 19:51

Stoer Rianne! Echt supertof voor je! Nu maar hopen dat het dé perfecte match is he! Maar dat is het vast wel,Kimmy had je ook verliefd gekregen Haha! Lovers jij hebt een paardenaantrekkingsgedoetje! *LOL*

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-01 19:54

ik wil jullie ff lekker maken

shiraz is echt het leukste liefste paard dat ik ken!
zondag morgen was wieneke er op gestapt. hij wist gelijk wat ze wou, in stap en halthouden. nou ze ging er na een minuutje ofzo af maar de 2e keer dat ze er op zat ging ze zonder zadel. hij zetten geen stap verkeerd het is een paardje dat voor je wilt werken. een hengstje je kan zo onder hem doorlopen Lovers (figuurlijk)

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 20:19

hij is toch pas 2,5?
hij zet geen stap verkeerd nee maar tog niet verstandig zo zonder zadel

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-01 20:23

hij heeft aan het zadel gewend. ze ging hangen en van het een kwam het ander en toen zonder zadel een paar stapjes maar hoor.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 20:31

Hoe groot zijn zijn ouders? Of weet je dat niet precies?
Hoe hoog schatten ze dat-ie wordt?
Ik hoop dat je gauw foto's op Bokt kan zetten! Ben reuze benieuwd.
Ik las dat de koop nog niet is vastgesteld? Heb je dan wel op papier dat jullie de eerste optie hebben zeg maar? Anders heb je de kans dat ondertussen iemand een goed bod doet en de eigenaar hem alsnog aan die ander verkoopt... heeft een nichtje van een kennis van mij ooit gehad. Echt balen, leek haar een superpony.
En hoe oud is-ie als hij naar jullie komt zeg maar? Hoe oud wordt hij ingereden?
Ik hoop voor jou dat je nog vaak naar Shiraz mag kijken de komende maanden, lijkt me echt super.
Geniet ze!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 21:54

Op ITP staan wat foto's Dorien! Onder de naam Shiraz en Lavanda ofzoiets (dat is Mirthe, haar zusje)

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 22:24

Heb de foto gezien!
Inderdaad hartstikke mooi paardje, allebei hoor, maar over Shiraz gesproken, leuk beestje.
Wordt hij dan ongeveer 1.60 denk ik later? Ik keek bij zijn opa en vader, de gegevens op het net, en als-ie op hen lijkt wordt het vooral een springer!
Ben zeer benieuwd wat je plannen met hem zijn...
Doei! Dorine.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 08:49

spannend hoor, echt gaaf voor je

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-01 19:05

ladanka liz Haha!
ehm.. voor zover ik weet gaat hij niet weg tot mijn ouders zeker weten wat het wordt.
het plan is om hem naar almere te laten komen wanneer ik daar klaar voor ben, nou daarom ga ik in 2002 een paard leasen. hihi hopeb dat shir vlak daarna komt dus Haha!
ik gok shir zo'n 165 later (papa is 167 en mama 165)

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 19:49

Aan z'n leeftijd te zien en z'n lengte op het moment, zal hij zo'n 1.62 worden denk ik?
Hoe kan Shiraz in 2002 al 'vlak daarna' komen eigenlijk? Hij wordt toch eerst ingereden, en dat gebeurt neem ik aan pas als-ie drie is? Dus het wordt hooguit zomer, eerder zal hij niet 'klaar' zijn, en als je hem echt ingereden wil hebben (niet dat je hem nog moet leren aan de teugel te lopen en sturen bijv.) zal het zeker niet eerder dan de zomer zijn lijkt mij.
In elk geval veel succes met dat paardje leasen, is ook heel leuk hoor, leer je ontzettend veel van.
Heerlijk lijkt mij!

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-01 19:58

ze zijn nu bezig mnet aan 't gewicht te wennen. het ligt eraan hoelang ik een paardje lease Haha!
maar hij zal inderdaad pas komen rond de zomer of erna

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 20:15

heel leuk voor je allemaal maar..hij is al aan het zadel gewend zei je??en ze laten hem nu al wennen aan het gewicht?Kijk wel uit hoor, juist bij zo'n lieve die geen stap verkeerd doet ga je vaak te snel, die protesteerd niet, maar dat wil niet zeggen dat het goed is wat je doet. Ik heb er zelf ook zo een, en het lijkt fijn als ze alles accepteren maar houd heel goed in de gaten hoe ver je kan gaan!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 08:47

Ja ik ben het met Margje eens. Dan zie je wel eens dat ze na een tijdje een terugslag krijgen.

Maarre...ben benieuwd hoor! En een leasepaard, echt leuk voor je joh!