Mn lieve poppie marsman gaat morgen weg!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anna85
Berichten: 449
Geregistreerd: 15-06-03

Mn lieve poppie marsman gaat morgen weg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 20:06

Morgen is het zover Marsman gaat echt weg! Huilen
Marsman is een paardje van de praktijkschool in Oenkerk, en k heb bijna 5 jaar op hem gereden in de les en in de vakanties.
Maar omdat niemand erop wil rijden , maar wel super voor de kar is !
Word hij verkocht, ze zeggen dat ie naar een paardenmarkt gaat, dus k zal hem waarschijnlijk nooooooit meer zien Huilen Huilen
Woensdag heb ik voor de laatste keer op hem gereden en hij was zo super lief!
gisteren nog een keer met hem gewandeld en in de bak losgelaten.
jemig k vind het zo moeilijk , t is niet eens mn eigen paardje maar k zal hem zo verschrikkelijk missen....... Verdrietig
k heb gister zo'n 59 foto's van hem gemaakt, k zal ze binnnenkort een keer op Bokt plaatsen.

groetjes anna


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:18

jeetje wat jammer van Marsman. Vond t wel een cool paard maar hij was onder het zadel inderdaad niet de makkelijkste. Heb m vorig jaar meegemaakt toen ik op de praktijkschool was. Lief ding was t.
sterkte!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Sparrow

Berichten: 194
Geregistreerd: 29-10-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:20

Wat zonde van je pony Boos! Ik ken het probleem wel.. Althans, iets vergelijkbaars. Ik werk bij een dierenasiel en sinds donderdag is mijn lievelingshond Pim weg. Het is dan wel geen pony maar toch.. Veel sterkte in ieder geval.. Lachen

Alright then, I confess.. It's my intention to commandeer one of these ships, pick up a crew in Tortuga, raid, pillage, and plunder, and otherwise pilfer my weasley black guts out.


Anna85
Berichten: 449
Geregistreerd: 15-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 20:21

thanx

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:26

He wat zonde! Ik heb hem ook gereden dat ik in oenkerk was! Had een dikke compliment van mijn instructeur te pakken! Vond ons een mooie combi! Toen heb ik nog voor de gein gevraagd of hij te koop was! Maar mams zou me vermoorden als ik er nog een bij zou kopen!

Vanillia

Berichten: 7656
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:32

Sparrow schreef:
Wat zonde van je pony Boos! Ik ken het probleem wel.. Althans, iets vergelijkbaars. Ik werk bij een dierenasiel en sinds donderdag is mijn lievelingshond Pim weg. Het is dan wel geen pony maar toch.. Veel sterkte in ieder geval.. Lachen


Jammer van je pony.. Ach gut

Maarehm Plien.. Is Marika er nog? en Polly? Haha!

Figaro

Berichten: 2565
Geregistreerd: 08-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:45

He, wat jammer.... Ik heb ook wel eens met hem gereden (voor de kar dan wel) Ze toen toch niet zomaar paarden weg? Hij doet het toch goed voor de kar, dan kunnen ze hem daar toch voor gebruiken?

Veel sterte iig.

Anna85
Berichten: 449
Geregistreerd: 15-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 21:10

tsja hij doet het ook super voor de kar. maarjah er zijn al veer meer paarden verkocht Johannes , Willemke en nog wat jaarlingen, het schijnt dat er geldproblemen zijn dus k denk dat dat ook een van de redenen is dat ze paarden weg moeten doen. Verdrietig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, Colinda20, corinec, herous, lideli, Miekie74, Muga, Natascha, Sintara, YvonneV en 114 bezoekers