Hoeveel lijstjes met paardengerelateerde plaatjes?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

Hoeveel paardenlijsten hangen aan jouw muren?

1-3
16 (33%)
4-6
11 (22%)
7-10
8 (16%)
11-15
4 (8%)
16-20
2 (4%)
>20
7 (14%)

Totaal aantal stemmen: 48



ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Hoeveel lijstjes met paardengerelateerde plaatjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 19:10

Vorige week heb ik weer een aantal digitale foto's laten afdrukken, ik had maar 1 vaag printje van Triumph aan de muur hangen en dat vond ik toch niet kunnen
Ik heb er van hem dus ook 2 laten uitvergroten en ook gelijk eentje van Boss, want ook die hing er ook nog niet.
Toen ik terug liep naar mijn auto kwam ik langs een zaakje met een aantal leuke lijstjes voor een leuk prijsje, mooi voor de simpele 10x 15 fotootjes.

Eenmaal thuis gekomen bleek het nog niet zo simpel om voor die nieuwe lijstjes een plek te vinden Scheve mond
De uitvergrotingen heb ik nog kunnen plaatsen, ik had nog een paar minder representatieve foto's van Ozep hangen dus die heb ik vervangen. Maar waar ik die andere moet gaan hangen?
Totaal kom ik nu op dik 20 gevulde lijsten Haha!
Ach, ik ga deze winter toch schilderen, dan trek ik alles eraf en ga ik het opnieuw indelen, voor die tijd koop ik er gelijk nog een aantal bij die ik ook vast een plaatsje geef zodat ik voorlopig niet meer met dit bijltje hoef te hakken Tong uitsteken
Ik zal me weer heerlijk helemaal Penny voelen, omringt met al mijn paarden Lovers Bloos

Maar nou ben ik wel benieuwd, ben ik echt zo erg of zijn er andere die mij overtreffen?
Misschien ook leuk als je erbij verteld om hoeveel verschillende paarden het gaat, bij mij om 9 paarden die van mijzelf zijn, of geweest zijn. En één niet nader te noemen Duits paard Tong uitsteken


MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 19:14

Er staat 1 foto van Wiets, en er komt een uitvergrote foto te hangen/staan, en een tekening van Wiets natuurlijk. Ik denk niet dat m'n ouders het leuk zullen vinden als ik ze in het hele huis ga ophangen Tong uitsteken

Ik had er wel meer willen hebben, maar helaas zijn al m'n foto's verdwenen na een computercrash (de back-up was ook beschadigd).

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 19:16

heel mijn kamer hangt vol Tong uitsteken alles is paarden mijn kast, mijn bed, bureau, spiegel eigenlijk alles muren en deuren ook hihihihiihihihihihi.

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 19:39

Op 1 muur hangen al mijn foto's een stuk of 10 in een lijst, waarvan 1 collage achtig iets. En 2 op mijn prikbord.

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 19:59

Ik heb nu een grote van Tos hangen en een stuk of 8 kleine.
Er komt nog een grote boven mijn bed en Axams er langs.
Zitten mooie herrineringen aan....

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:10

Ik heb 1 lijst met een getekend paard hangen en een lijst met een foto van wilde paarden. Voor de rest staan er een stuk of 12 foto lijstjes en heb ik nog een soort van waslijntje hangen met een aantal foto's. (de meeste foto;s van Goldy, Starlet en Justy en een paar van Gelbrich en Sybrich) En owja in mn bed (ik heb een soort van bedstee) heb ik nog een uitvergrootte foto van Justy hangen en een klein fotolijstje met een foto van Sybrich.
Ow ja ook nog een foto achter een hoefijzer in het midden van mn raamkozijn.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:43

een stuk of 17 geloof ik Haha!
Allemaal foto's van mijn livelingen door de tijd heen en paarden die ik leuk vind.

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:51

Ik heb er denk ik een stuk of 7, een paar van mijn tante en twee van de manege

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!

Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:55

ik denk ik een stuk of 8 ofzo. van kalief, en fotos van mijn lievelingen bij de stoeterij waar ik gereden heb

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:59

Stuk of 8 door het hele huis Haha!
Wil er wel nog een paar laten inlijsten.
Btw, tellen schilderijen ook mee?
Dan zijn het er 10

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 21:41

Ik heb er op de WC momenteel 153 hangen, maar er kunnen er nog steeds een paar bij Haha!

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 21:44

2 lijstjes hangen nu aan de muur. 3 staan er verspreid door mijn kamer. En in een van mijn lijstjes(zeg maar lijst). aan de muur heb ik 5 foto's en een hele mooie tekening zitten.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 21:46

Ik heb niet eens een foto van Pride in mijn kamer hangen wat erg eigenlijk Bloos Wel de bekende poster van de haflinger merrie met veulen en een schilderij van Edgar Degas van de bouw van een paard. En ik heb nog paarden behang whaha Haha!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 21:46

Die poster van die haflingermerrie met veulen heb ik ook nog staan maar heb geen plaats meer om hem op te hangen Haha!

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 21:49

er hangen iets van 5 posters/foto's in mijn kamer maar er liggen er nog wel een paar in de kast.

En er komen er nog een paar bij binnekort Haha!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 21:51

een stuk of 7 niet zozeer hangen maar ik heb ook wel foto lijstjes staan.
Straks zullen het er wel meer worden als de gang en woonkamer af zijn

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 21:52

bloos - ik heb nog steeds pennyposters aan de binnenkanten van m'n kasten hangen - bloos.

maar ik heb ook nog naast m'n trofeeën en rozetten foto's hangen van m'n paard vroeger en nu. vanaf ie 4 tot 10 is. én van m'n vorige paarden.

loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 22:04

euh kheb ze nooit geteld.
ik heb een paar lijstje (5 ofzo) in me kast staan. en 2 ingelijste aan de muur en ik heb een prikbord helemaal vol foto's waar veel loulou foto's bijzitten. en dan hangen er nog 6 zwart-wit foto's op de zijkant van me kast.

ik had er eerst veel meer, maar vond het teveel worden dus heb een beetje opgeruimd Lachen

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 22:04

20> Bloos
Niet allemaal in een lijstje hoor Haha!

Brabantse Fries ;)

Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 22:07

Ik heb er volgens mij nog niet eens zo heel veel hangen, een paar van ponykamp, 2 van een fjord van mn vriendin, en een 3 in 1 lijstje met fotos van Sting Haha!
Maar we krijgen dit jaar nog een digi, dus het worden er gauw meer Haha!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 22:10

Ik heb een zwartwitfoto van Laiser en mij (in bruidsjurk Knipoog ) Nu uit laten vergroten en die komt nog ergens in de huiskamer te hangen. Verder heb ik op het toilet nog een collage hangen van Laiser. En verder heb ik her en der in het huis verspreid nog wat kleine lijstjes met foto's van Laiser met mij of Michel staan/hangen. Maar ook van de Mickey de kat hoor Knipoog

Fitzroy

Berichten: 25045
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 22:59

Ilindra schreef:
Ik heb er op de WC momenteel 153 hangen, maar er kunnen er nog steeds een paar bij Haha!


Ik wilde al over jouw toilet beginnen, maar ik zie dat je me voor was Tong uitsteken

Ik ben zelf heel erg, er hangt nergens een foto van een paard in mijn huis. Ik heb alleen in de huiskamer een schilderij met een steigerend paard in relief aan de muur hangen.
Laatst bijgewerkt door Fitzroy op 01-11-03 23:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Tancreda4

Berichten: 23962
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 22:59

Nou mijn slaap kamer hangt bijna helemaal vol met fotos. Ik heb boven mijn bed een mega lijst, met iest van 60 fotos van mijn Tancreda, maar dat wordt binnekort een combi van Genderose en Tancreda.

Verder twee lijsten met van ieder een tekening door Natascha. En verder nog een groot prikbord in mijn Tancreda hoekje (vol met kaarsjes etc) en gewoon losse fotos over al nergens.
Ik heb miljoenen fotolijstjes, en weet nooit waar ik z emoet laten :loL:

Pennymeisje? Valt wel mee :lol:

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 08:38

Ik heb een ingelijste tekening, een wissellijstje met 4 foto's van Yorghos en Kai en een foto van mijn inmiddels overleden eerste verzorgpony.
3 stuks, dus. Maar Sinterklaas komt er weer aan en dit jaar staat er een grote wissellijst op mijn verlanglijstje!

* To Belg, or not to Belg *

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 08:46

Ik mis de optie 0 Haha!
Ben geen liefhebber van foto's neerzetten/hangen. Ook van mijn kinderen heb ik geen foto's in huis staan.
De enige foto die ik heb staan, is die van mijn overleden vader.

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, YandexBot en 2 bezoekers