Leuk paardenweekend met Claudia

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-01 17:19

Nou Clau en ik hebben een heerlijke paardendag gehad!! Knipoog Lachen

Eerst eten bij de Appie Heijn ingeslagen en toen hebben we op stal broodjes gesmeerd (met het mes waarmee ik altijd wortels en strotouwtjes doorsnij, maar wel gereinigd hoor). En we hadden lekkere sapjes en croissantjes! Vork

Toen ging ik Razinda rijden. Ondertussen ging Clau Himeros uitgebreid poetsen. Die zat namelijk helemaal onder de modder! }>
Ik reed Razinda voor het eerst met het zadel van Jur en ik moet zeggen dat dat toch een heeeeel stuk comfortabeler zat dan dat andere zadel! Razinda ging trouwens erg goed. Na een minuut of tien kwam Clau met Himeros aan, want ik zou voor het eerst gaan proberen om met Razinda bij een ander paard in de bak te rijden. Razinda wist niet wat ze zag en wist ook niet zo goed wat ze er mee aan moest. Ze hield Himeros goed in de gaten met een scheef oor enzo. Ze probeerde een paar keer te plakken en ging een keer op de rem voor zijn neus met haar kont naar hem toe, maar even later kon ik haar zo door laten lopen en luisterde ze super. Dat is ze dus ook al weer gewend! Lachen

Daarna Razinda afgezadeld en weer in de wei gegooid. Toen ben ik Clau gaan filmen en heb wat foto's gemaakt, binnenkort op bokt te zien! Party!!

Himeros werd afgezadeld en naar de wei gebracht en ondertussen waren we lekker door aan het filmen. Echt hilarische dingen staan er op de video, o.a. dat Clau een schok kreeg van het draad terwijl ze aan het filmen was en dat geeft toch wel een heel grappig effect Knipoog
Maar ongeveer een seconde later duwde ik Jur per ongeluk tegen het draad aan en die kreeg dus ook een schok! Ze schrok zich een hoedje en rende weg. Staat ook allemaal op de video! Extreme duivel

Ik ging Jur rijden en Clau heeft lekker zitten filmen en de film van erg leuk commentaar voorzien. Het is een leuke reportage geworden, we hebben erg gelachen! *LOL*
Op een gegeven moment maakte ik een wissel en Jur bokte zo hoog dat ik er bijna naast lag. Binnenkort ook op bokt te zien! *LOL*

Toen alles klaar was zijn we naar huis gegaan waar we net voor de derde keer van de heerlijke pesto pasta van Maarten en Spades hebben genoten! Knipoog
Ik had nog geen honger maar moest eten van Clau, dus nu heb ik alweer voor de derde dag acher elkaar gezond gegeten! *LOL* Vingers aflikken

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 18:35

ben benieuwd naar de foto's en de film. Leuk om zo een bok nog eens terug te zien *LOL*

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 21:16

Cool!!!! Ik wil ook, ik wil ook!!!! Hahaha. Ben erg benieuwd naar de foto's..... Gaaf dat Razin het zo makkelijk oppakte! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 09:16

Wat wil jij ook??? Een schok van het schrikdraad??? Verward Knipoog
Razinda was ontzettend braaf, en lopen...lopen...ja je moet je natuurlijk wel van je beste kant laten zien als er toeschouwers in de bak zijn!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: claudia op 2001-10-16 10:17 ]</font>

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-01 09:27

En in dit geval was de papa in de bak en de mama liep in de wei toe te kijken (nou ja ze had meer oog voor het gras maar het gaat om het idee Haha!).

Maar de papa was heel trots op haar! En toen Razinda aan het uitstappen was, heeft hij haar nog even laten zien hoe ze het moet doen als ze wat groter is! Party!!

He Iloon, een schok van het schrikdraad kan geregeld worden hoor! Schijnheilig

Het is sowieso wel gevaarlijk om je in mijn buurt bij schrikdraad te bevinden, dus je bent gewaarschuwd! Zo heb ik een keer (per ongeluk) een goede vriend onder stroom gezet Haha!
En mijn paarden hebben ook al de nodige ervaring! Zoals gisteren dus Haha!

Oja, ze zijn trouwens ook al gewend de zweep voor hun hoofd te krijgen omdat ik nogal onhandig ben met longeerzwepen... Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 09:33

Hmm, toch een leuk dagje dus ondanks het schrikdraad! Haha! Voor jullie was het dus een ideaal weekend!! Eerst Artis (ok, niet voor jou Claudia), daarna een gezellig samenzijn op de flat van Maartje Lachen en de volgende dag nog fijn bezig met de paarden. I-de-aal!! Party!!

Hmm, lijkt het nou zo Maartje, of ben je gewoon super-onhandig? *duikt weg onder tafel*

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-01 09:43

Nou ik zal het maar eerlijk toegeven, ik ben gewoon ontzettend lomp/onhandig/klunzig, hoe je het maar noemen wilt Haha!

Het heeft geen naam, zo erg! Schijnheilig

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 13:47

Nee, laat dat schrikdraad maar zitten eiggie....ik doelde meer op een gezellig dagje paarden bij Maartje.... Knipoog Ach, en onhandig..... ik ken het gevoel...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anoushka, Bontfire, BulletjeBeer, josien_m_, Mark0919, MirjamRobin, pjer, Vagabondo en 40 bezoekers