Ik ben vast niet de enige! zucht :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Ik ben vast niet de enige! zucht :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-03 14:13

Ik vraag me af of meer bokkers dit probleem hebben!

sinds mijn 14de had ik mijn eerste vriendje, ik had er 3 dagen mee. Toen was ik het zat, hij belde echt 4 uur per dag, en hij was dan aan het woord. Ik maakte het uit.

Mijn relaties werden steeds wat langer, maar toch ging het altijd weer uit. Of ik werd verliefd op een andere jongen, of hij bleek gewoon anders te zijn dan ik d8. Heel vaak als ik een zonder mijn vriend uitga ben ik heel kwetsbaar. Vreemgaan zal ik nooit doen, ik zou me dan zo ontzettend poedersuiker voelen tegen over mijn vriend. Maar soms zijn er avonden dat de sjans maar niet ophoud. Gelukkig zijn er meestal jongens die reageren, die of onwijs lelijk zijn (tja:S ik let heel erg op het uiterlijk, maar doet iedereen wel op 16 jarige leeftijd lijkt mij he?), of helaas onwijs knap! Ik heb een keer wel een jongen aangesproken, ik vroeg zijn msn. Gelukkig liep ik geen blauwtje, maar hij vond me leuk, terweil hij een vriendin had. Ik praat er nu wel normaal mee, want wat hij allemaal over mij vertelde tegen me is niet leuk tegen over zijn vriendin.

Ik heb nu 3 maand met mijn vriend, doordat er veel tegenslagen zijn, en hij af en toe een botte boer is, twijfel ik vaak zat. Zijn vrienden zijn ook niet al te prettig. Hij interreseert zich ook maar geen klein beetje voor mijn paarden hobby. Ik heb in de tussentijd ontzettend veel van hem geleerd over auto's! Ben er nu ook wel gekker van dan normaal. Maar dit soort dingen vind ik jammer, hij heeft altijd wel wat te zeuren.

Laatst dus toen ik met vriendinnen aan het stappen was, zag ik een jongen ohw ik viel als een blok voor hem. Maar ik ging er niet opaf, ookal w8e hij erop totdat ik een stap zou maken. Ik liep weg, en hij en zijn friends liepen ook mee. Hmm echt zo jammer! Ik wou best naar hem toe, en vragen om zijn msn maar dat zou ik echt niet durfen bij hem. Hij zag er goed uit, en straks zei die nee:S Of pakte die me zomaar op de bek! Dus ik heb de hele avond niet op zijn reacties gereageerd en op het einde van de avond, liep die in zijn 1tje rond te zoeken.....ik riep maar nie. Ik baalde als een stekker toen ik thuis was. Ik had er verschrikkelijke spijt van.

Gelukkig kwam ik via een site een foto van hem tegen, je kon reacties neerzetten, en uiteindelijk kwam ik aan zijn msn! We hebben veel gechat! Hij is heel aardig, niet bot ofzo.

Aangezien mijn vorige relatie echt rot is uitgegaan, doordat de jongen die zoveel van me hield, zoveel verdriet had, wil ik het nog even aankijken met mijn vriend. Maar mijn ouders mogen hem niet zo, en ik voel ook steeds minder voor hem. Ik durf het dus niet goed uit te maken, gewoon dat ik hem weer zoveel pijn doe zoals mijn vorige ex vriend. Maarja die ene jongen zie ik zondag, we gaan gewoon friends kijken, en geen geflikflooi. Ik heb alleen maar oog contact met hem gehad, ik wil nu wel eens wat meer van hem weten! Voordat ik ook maar met mijn relatie kap.

Ik ben volgens mij altijd weer opzoek naar mister perfect. Zijn er nog meer meiden die het nooit lang uithouden en zowat altijd verliefd worden op een ander, terweil je een relatie hebt?

Ik baal elke keer weer van mezelf..... ik kan zo dol zijn op een jongen, maar 1 ruzie en ik kijk zo anders tegen hem aan...... misschien moet ik het maar eens met een meid proberen hahaha Haha! Grapje:D die jongens bevallen me HELAAS altijd te goed Boos!

ps. jullie moeten niet denken dat ik met elke kerel een potje ga vrijen ofzo, ik ben heel afw8end, totaal geen s let ofzo.

nou reacties welkom! Zet ook je probleem hier neer met relaties of wat!

Kussies Mij

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-03 14:56

of toch wel haha Boos! Scheve mond Haha! Bloos Bloos!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 15:24

Ik vind het een beetje vreemd dat je eerst opzoek gaat naar een andere jongen, voordat je het met je vriend uitmaakt. Tenminste, zoals je het neerzet lijkt het erop dat je dat doet.
Tegenover je vriendje is dat niet eerlijk. Als je zo aan je relatie twijfelt dan kun je er imo beter een punt achter zetten.

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 16:05

sluit me aan bij yorghos, en mis. kan je dit beter bij het jeugdhonk zetten

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 16:42

Yorghos schreef:
Ik vind het een beetje vreemd dat je eerst opzoek gaat naar een andere jongen, voordat je het met je vriend uitmaakt. Tenminste, zoals je het neerzet lijkt het erop dat je dat doet.
Tegenover je vriendje is dat niet eerlijk. Als je zo aan je relatie twijfelt dan kun je er imo beter een punt achter zetten.


Hierop aansluitend: Je 'verhaal' klopt niet erg.
Je zegt dat je je vriend niet graag dumpt omdat hij
net zo erg verdriet zou kunnen krijgen als die vorige.
Maar als er een geschiktere kandidaat voorbij komt
dan gaat dat niet meer op? Verward

Voor mij ben je gewoon lekker aan het experimenteren
en daar vind ik niks mis mee.
Je kunt immers nooit de beste kiezen als je ze niet eerst
allemaal 'geproefd' hebt? Bloos! Haha!

Je doet je vriend meer verdriet als je hem langer laat
bungelen dan nodig is. Jij vindt hem niet meer leuk,
je ouders vinden het niks; denk je nou echt dat die
'sukkel' niks voelt?
Netjes (!) uitmaken dus, en liefst met een beetje gevoel
voor zijn verlies...
En je dan pas gaan uitleven met die Friends-jongen.

Babsiej

Berichten: 6237
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 18:39

Hoi,

Ik heb wel een lange relatie hoor. Ik was 15 toen ik met m kreeg, ben nu 18 en heb nog steeds met m:) Als jij bij je vriend weg wilt moet je het uitmaken, oke het is zielig voor hem, maar je bent wel eerlijk!

Groetjes Barbara

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 19:06

heb een half jaar met mijn vriend gehad maar toen was he tvoor mijn gevoel gewoon "op" Vond het eerlijker om het dan uit te maken maar heb hie twel heel lang over getwijfeld omdat ik wist dat hij nog veel van mij hield. Uiteindelijk toch gedaan en jeetje wat was dat moeilijk.
hij bestookt me nog steeds met brieven en mailtjes en ook met rare dingen weet niet zo goed wat ik hiermee moet.
Soms wil ik hem gewoon terug nemen omdat deze onzin dan stopt maa rik ben echt niet meer verlieft op hem dus het zou niet eerlijk zijn.
Jongens * zucht*

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 12:21

bedankt voor jullie reactie´s!! Lachen kan ik wat mee! thnx kussies BounceBabe

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 12:24

Yorghos schreef:
Ik vind het een beetje vreemd dat je eerst opzoek gaat naar een andere jongen, voordat je het met je vriend uitmaakt. Tenminste, zoals je het neerzet lijkt het erop dat je dat doet.
Tegenover je vriendje is dat niet eerlijk. Als je zo aan je relatie twijfelt dan kun je er imo beter een punt achter zetten.


Ik zoek niet iemand op om mee te nemen terweil ik nog met mijn vriend heb. Ik word er elke keer weer mee geconfronteerd in de disco, een jongen waar ik op val, en wat niet door de beugel kan. Ik wou dat dit niet gebeurde, maar toch is de verleiding soms groot. Vreemdgaan zit gelukkig niet in mijn pakket...

Groetjes