Ik ben heel dapper...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Ik ben heel dapper...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-03 00:41

Want ik zet deze foto's op bokt. Daphne (of Anne, mijn fotomens) was zo slim om precies te komen toen het echt heel erg slecht ging, dus jammer genoeg voor jullie geen foto's van een netjes nageeflijke pony. Haha!
Maar goed, leuk leedvermaak voor jullie dus. En sommige mensen wilden rijfoto's van Trix dus, mensen, hier zijn ze! Haha! En nu wel reageren he, al zeg je dat het een rotknol is, anders heb ik al ,die moeite voor niets gedaan. Schijnheilig
Kijk en huiver:

Afbeelding
Een voorbeeld van waar je been niet hoort te zijn. *LOL*
Afbeelding
Foto van een ik op Trix in de verte, kunnen jullie lekker niet zien hoe raar ik erop zit. Tong uitsteken
Afbeelding
Dan begint ze per ongeluk een beetje na te geven.. (deed ze wel vaker hoor, maar mijn fotomaakmens kan niet zo goed timen Haha! *boort fotomaakmens de grond in* )
Je ziet ook dat Trix heel erg op haar voorhand loopt, dat komt omdat ze een "beetje" terugvalt als ze na begint te geven. Voor geen meter voor je been dus. Maar goed, dat zijn we aan het oefenen. Knipoog

Afbeelding
En nee, er horen geen waslijntjes te zijn, maar dit is gewoon de beste manier om ervoor te zorgen dat ze niet de hele tijd met haar oren in mijn neus zit. Schijnheilig Als ik haar lekker voorwaarts heb gaat ze vanzelf aanleuning zoeken. Toen deze foto's gemaakt werden had ze alleen niet zo'n zin. Had al een tijdje niet meer echt serieus gereden dus dan krijg je dat. Haha!
Afbeelding
Verkeerde galop (volgens mij) Vandaar ook dat ik naar beneden kijk want ik kan niet voelen of ik in de goede galop zit. Trix heeft heel erg vlakke gangen.

Nou ja, ik hoop dat jullie "genoten" hebben. Schijnheilig Ik heb nog wel meer foto's maar die zijn nog veel erger en mijn uloadsite is gestorven. Scheve mond

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 00:50

Niet zo negatief doen Knipoog ! Je hebt een hartstikke leuke pony en bij niemand gaat het van een leien dakje. De meeste durven het alleen niet te plaatsen Haha!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 00:51

Leuk paardje hoor en je zit er netjes rechtop op.
Volgende keer ervoor zorgen dat het 'foto-mens' beter timed. Haha!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 09:31

Je zit er iig al vrij netjes op, de rest komt echt nog wel, liever dit dan iemand die hard aan de teugels zit te trekken omdat de pony in de 'krul' moet lopen.
Alleen in de galop sta je in je beugels ofzo?

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 10:37

Leuk paardje

Marsie

Berichten: 956
Geregistreerd: 30-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 11:17

Ctal schreef:
Je zit er iig al vrij netjes op, de rest komt echt nog wel, liever dit dan iemand die hard aan de teugels zit te trekken omdat de pony in de 'krul' moet lopen.
Alleen in de galop sta je in je beugels ofzo?

helemaal mee eens

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 11:20

Mooi paardje heb je! En geloof me... zo slecht ziet het er niet uit hoor Knipoog

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 14:48

vooral op de derde foto vind ik je mooi ontspannen zitten.
en: veel beter een ontspannen paard aan een waslijntje (doe ik ook aan Haha! ) dan een opgespannen paard 'in de krul'!!

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 14:52

Leuk paardje, wat is het voor iets? En ach, iedereen heeft zo z'n slechte momenten, zo erg ziet het er toch niet uit, en als je goed aan het oefenen bent... En het is toch algemeen bekend dat fotomaakmensen altijd precies op het moment komen dat het voor geen meter gaat, en als het wel gaat is er niemand die het ziet... Scheve mond

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 15:27

Als je er nou positief commentaar bij had gezet was het niemand opgevallen.. Tong uitsteken
Leuke combi Knipoog

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 15:31

ligt het nou aan mij of zit op de 3e foto der kont hoger dan der schoft?? leuk ding hoor! en het komt heus wel goed met alles

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-03 16:05

Flutterby schreef:
Als je er nou positief commentaar bij had gezet was het niemand opgevallen.. Tong uitsteken
Leuke combi Knipoog


Ach, ik dacht, ik zeg het alvast, hoeven jullie dat niet meer te doen. Tong uitsteken
Heb vandaag 75 cm zonder zadel en hoofdstel geprongen, maar dan zijn er natuurlijk weer geen fotomaakmensen. *LOL*

Citaat:
ligt het nou aan mij of zit op de 3e foto der kont hoger dan der schoft?? leuk ding hoor! en het komt heus wel goed met alles

Ja, kan wel kloppen. 't is net of haar rug is doorgezakt op die foto. Maar goed, ze is zowiezo net niet overbouwd dus als ze dan op haar voorhand gaat lopen ziet het er een beetje krom uit. Knipoog


Citaat:
Leuk paardje, wat is het voor iets?

Een grappige kruising. Haha! Welsh, New-Forest x Arabier.

Citaat:
Je zit er iig al vrij netjes op, de rest komt echt nog wel, liever dit dan iemand die hard aan de teugels zit te trekken omdat de pony in de 'krul' moet lopen.
Alleen in de galop sta je in je beugels ofzo?


Thanx! En ik weet niet waarom dat er zo uitziet. Ik weet ook niet meer wat ik aan het doen was. Haha!

Ook de rest bedankt voor jullie reacties!

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 18:36

haha leuke foto´s hey!!!!!!!!!
Maar ja is trix zo lastig dan best wel leuke foto´s hoor

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:32

Leuke fotos, zie ik ook eens dat ik nog niet eens zo erg ben Hyper!:) *sorry* Haha!

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-03 21:00

Sting schreef:
Leuke fotos, zie ik ook eens dat ik nog niet eens zo erg ben Hyper!:) *sorry* Haha!


Is ook niet zo moeilijk, beter zijn dan ik. Haha! *LOL*

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 21:00

*kijkt heel boos * Vind het wel een beetje l*llig dat ik altijd de schuld krijg als er slechte foto's zijn gemaakt Boos! *huilt* Het hoort gewoon altijd netjes te zijn ( niet dat dat bij mij zo is Schijnheilig ) op wat voor moment ik ook klik. En het lijkt me nogal onlogisch dat ik 30 keer op een fout moment klik. Boos!

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 15:32

Anne schreef:
*kijkt heel boos * Vind het wel een beetje l*llig dat ik altijd de schuld krijg als er slechte foto's zijn gemaakt Boos! *huilt* Het hoort gewoon altijd netjes te zijn ( niet dat dat bij mij zo is Schijnheilig ) op wat voor moment ik ook klik. En het lijkt me nogal onlogisch dat ik 30 keer op een fout moment klik. Boos!


Als we het over jou hebben is dat best mogelijk ja. Schijnheilig *just kidding* Haha!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 18:58

Ligt het aan mij of zou je nog wel wat meer rechtop mogen zitten?

"borsten naar voren, schouders naar achteren" Zoals één van mijn ponykamp-instructrices het zo mooi wist uit te drukken ;P

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 22:51

Ligt niet aan jou hoor, ellende Haha! . Mijn lenzen worden gewoon af en toe een beetje te zwaar... Schijnheilig

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 16:27

Lepeltje"]
[quote="Anne schreef:
*kijkt heel boos * Vind het wel een beetje l*llig dat ik altijd de schuld krijg als er slechte foto's zijn gemaakt Boos! *huilt* Het hoort gewoon altijd netjes te zijn ( niet dat dat bij mij zo is Schijnheilig ) op wat voor moment ik ook klik. En het lijkt me nogal onlogisch dat ik 30 keer op een fout moment klik. Boos!


Als we het over jou hebben is dat best mogelijk ja. Schijnheilig *just kidding* Haha!
[/quote]

*kijkt heel dom* snapt jouw zin niet... maar ik vind het lekker wel leuke foto's Haha!