Mijn lieve broer.........gone!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Mijn lieve broer.........gone!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 11:57

Gisteren was het zover. We zouden mijn broer wegbrengen met de trein tot Utrecht. Mijn oma, moeder en ik gingen met hem mee. In utrecht hebben we in een Ierse pub gezeten totdat de bus van Bas aankwam. Hij zou voor 2 maand op stage, en hij ging dan werken in een Jeugdherberg in Cantenbury. In Engeland dus. Nog nooit is mijn broer zo lang van huis gegaan, dus toen hij in die bus zat en hij keek ons zo aan. Ik begon te huilen als een kleuter!!! Ik liet alles maar stromen, en ik begon te happen naar adem, vond het verschrikkelijk! Toen de bus weg was liepen wij weer terug naar het station, ik met rode ogen en een pruillipje. En iets later in de trein kreeg ik een smsje van hou je taai zusje, hmmz bah.

En we moesten nog overstappen, maarja elke keer als ik eens met de trein ga is er wel weer wat! We moesten in de bus verder. Vind ik trouwens wel relaxt, maar die enge vent had zijn muil een moeten houden!

Zelfs van mijn ex kreeg ik nog een lief smsje:) Echt wat was ik daar blij mee! En later maar naar bed, ik kon alleen maar huilen! Ben zo aan mijn broer gehecht!

Ik hoorde net dat ie goed is aangekomen, en hopelijk krijgt hij het daar naar zijn zin!

Kussies BounceBabe

p.s. kan ik wel lekker veel bokken nu hahah:D


Rosiewozie

Berichten: 724
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 12:10

is wel vervelend ja als je zo gehecht bent aan je broer en hij gaat zo lang weg.
sterkte nog
en hij schrijft heus wel brieven ofzo hoor Ach gut

_______ Roos Koeter _______
Osteopathie voor Paard en Hond
http://www.rooskoeter.nl

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 12:59

ja hij kan emailen en smsen:D haha gelukkig:D en hij stuurd foto's door van daar Lachen

Kussies!


bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 13:25

nou dat is mooi heb je evengoed nog een beetje contact met hem1 sterkte meissie Ach gut

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 13:28

danke je meis Lachen Heb ik wel nodig:) Zijn vriendin waar die net 2 weken mee heeft is ook al zo aan het huilen haha! Ga vandaag met haar naar m'n paard en blijf vanaaf bij haar pitten, lekker video's kijken, en chips vreten Haha!

Doeg Lachen

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 15:40

Ga maar veel leuke dingen doen, dan vliegen die 2 maanden zo voorbij!

* To Belg, or not to Belg *

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 15:57

Goh ik hoor altijd verhalen dat oudere broers vervelend zijn !

Gelukkig heb je zo'n goede band met hem !
Ach voor je het weet is ie terug.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 17:29

vervelend voor je ik zou het niet eigenlijk niet zo erg vinden ben ik eindelijk van dat gezeur af arme jij!!

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 23:21

2 maanden is zo voorbij hoor! Of blijft hij daar langer werken als 2 maanden?
En dan nog, je kan hem altijd daar op gaan zoeken, en misschien komt hij nog wel een weekendje terug??

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 00:28

vreselijk yo. Mijn broer(tje) is sinds september getrouwd en woont dus nu ook alleen. Is echt raar. Ik had ook bijna nooit ruzie bij hem en had een hele goede band bij hem en nu is hij 'weg'. Hij woont hier nog wel in de straat maar door zijn werk zie ik hem niet zo veel. Net nog kwam ik terug thuis en kwam boven en hield me automatisch stil omdat ik dacht dat hij al sliep (omdat hij vroeg op moet) Verward Terwijl ik stilletjes de trap opliep besefte ik dat hij hier eigenlijk niet meer woont Haha! Raar hé.
Maar je kan hem toch bellen, smssen,... En die 2 maanden zijn zo weer om. Mijn vriend is ooit eens naar Amerika geweest op uitwisseling. Vreselijk en ik kon bijna niet bellen. Er was zo een vreselijk tijdverschil en hij had dan daar les en ik had hier 2 maanden vakantie. Maar dat is echt zo om hoor. En als je halverwegen bent begin je maar af te tellen OK dan!
sterkte

effen gewoon maar onzin omdat het anders niet aanpakt

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-03 01:50

ja hij blijft foto's sturen en belt regelmatig! en zijn vriendin (16 jr) steunt me ook op vele manieren! We hebben vannacht een horror night gehad haha zo lachuh:D

Doeg Lachen

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 12:41

klote he, mijn broer ging voor 6 maand naar afrika!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Valentinotje en 104 bezoekers