Ik word wanhopig van mijn kat.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Ik word wanhopig van mijn kat.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-03 23:38

Want hij is te lief! Echt waar.

Waar ik ben is mijn kat. Dat was altijd al zo. Maar nu zit hij dus steeds op me waardoor ik niets kan doen. (op schoot of op mijn schouder, waar ie dus veel te groot voor is Haha! )

Als ik achter bokt zit, zit hij op mijn toetsenbord, op mijn muis, voor het beeldscherm. Steeds maar kopjes geven en spinnen. Erg lief...voor even.

Hij geeft kopjes aan mij maar dus ook aan mijn toetsenbord. Geen fatsoenlijke letters op het scherm te krijgen.

Dan gaat hij erop zitten, of op de muis. Ik kan niets meer aanklikken want als ik de muis vast heb dan geeft ie dus ook steeds kopjes dus verschuift de muis.

Wanhopig word ik ervan. Ik zet hem steeds op de grond, maar hij is net zo vlug wer terug.

Op dit moment zit ie even naast het toetsenbord. Ik heb hem al tig keer weggeduwd. Of hij loopt ervoor door.

Trouwens dit typen duurde 12 minuten.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:42

mm ken het maar ik heb er 2 ipv 1!!!
dus dubbel zo erg hhahah maar het is wel lief
als ik door het huis loopt dan zie je 2 van die beesies
achter me aan sjokken echt super!!

als ze wat ouder worden dan valt het wel mee hoor
maar eentje die blijft om me heen draaien echt schattig maar soms zou je ze een zwieper geven vooral als je zit te bokken!!!

Dees

Berichten: 18872
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:42

Och wat een liefde weer Lovers
Daar zijn katten toch heel goed in he, in dat lief zijn

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:49

Ohh waar komt dit mij toch bekend van voor? Ik heb een klein katje, zij is nog wel te doen (mits ze haar ... goed schoon heeft gemaakt, want anders verga ik), maar ik heb ook nog een berenkat van 8,7 kilo en als die voor mijn scherm gaat zitten wordt hij zo happy dat hij gaat kwijlen en hij gaat altijd net kopjes geven aan me als ik tegen hem ga praten. Kluit haar in je mond... Scheve mond Katten...
Maar ja, ik ben wel helemaal gek van ze *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:52

Die van mij is precies zo, erg schattig hoor, maar soms...
Ze ligt soms ook wel op mijn monitor, dat vind ik een prima compromis, in ieder geval beter dan dat ik moet typen met een kat die over mijn armen ligt, prrrrrrrrrrrrr, prrrrrrrrrrrrrrr.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 00:03

Ja *zucht* fijn wat begrip.

Kijk als ie stout is dan is het veel makkelijker om hem weg te duwen. maar hij bedoeld het zo goed.

Nu ligt hij trouwens rustig op mijn schoot met zijn pootjes over mijn arm. Ook lastig maar niet zo lastig als de rest van de dag.

Enne Lukkie is 6 en weegt volgens mij wel vijf kilo! (en dat met 45 gram voer op een dag! Maar goed hij komt niet buiten. Hij is trouwens wel erg speels en bewegelijk. Kom ik thuis en dan ligt alles op de grond)

Trouwens nog iets. Ze zeggen dat katten altijd heel goed weten waar ze lopen en niets omgooien? Mijn kat weet dat niet, die van jullie?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 00:04

Heerlijk toch als je geen knuffelkatten hebt Haha! (totdat je naar bed gaat en ze het liefste bij je onder de dekens kruipen Verward )
Laatst bijgewerkt door griebels op 01-11-03 00:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 00:05

Mijn poezebeest ligt nu over mijn linker arm gedrapeerd kopjes te geven, te spinnen en lief te zijn... Lovers typen duurt wat langer maar ach... Haha!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 00:32

K ken het probleem !! onze kat is precies hetzelfde .. wat ze ook durft te doen is over het toetsenbord te lopen en te blijven staan .. echt zo van "sta ik niety in de weg" Extreme duivel
soms gaat ze ook voor het toetsenbord liggen zodat je als een mongool moet gaat typen

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 00:48

vreselijk... ! Zo'n mormel had ik ook maar die is helaas dood. Gelukkig heb ik nu een nieuwe zwaan-kleef-aan uitgezocht die de kunstjes over heeft genomen Haha!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 01:01

Heike schreef:
Trouwens nog iets. Ze zeggen dat katten altijd heel goed weten waar ze lopen en niets omgooien? Mijn kat weet dat niet, die van jullie?


Mijn katten lopen gelukkig niet zo vaak iets omver Haha!. Alleen als ik veel rommel heb gemaakt die ze niet meer kunnen ontwijken, gaat het weleens mis Bloos.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 01:02

griebels schreef:
Heerlijk toch als je geen knuffelkatten hebt Haha! (totdat je naar bed gaat en ze het liefste bij je onder de dekens kruipen Verward )


Haha, dat doet 1 van mijn katten ook altijd Haha!

Afbeelding

Hier is ie een beetje gefrustreerd dat het al weer dag is geloof ik....

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 07:26

ahhd aar kon mij kat vroeger ook wat van.. meestal kreeg ie na een tijdje dan wel een goed zetje zodat ie het begrepen had Haha!

Dag lieve mama...

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 07:29

hier ook zo'n eigenaar van wel 3 zulke katten!!!!!!!!! Het zijn soms net honden, wachten je op als ze de lift horen (hoe weten ze in godsnaam dat WIJ in die lift zitten???), lopen als hondjes de hele dag achter je aan, soms word ik ook gewurgd als gompie weer 'ns in m'n nek hangt en me zo overdreven liefde geeft dat ie m'n luchtpijp afsluit..........mazzel die CONSTANT voor de pc (monitor) gaat zitten of over het toetsenbord loopt ja......................maar lief dat ze zijn!!!!!!!!!!!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 09:43

Heike schreef:
Trouwens nog iets. Ze zeggen dat katten altijd heel goed weten waar ze lopen en niets omgooien? Mijn kat weet dat niet, die van jullie?


Ehhh, mijn katten ook niet echt. Lucky, de cypers poes, wel, ook al stoot haar buik nog wel eens wat om. Maar KeyKey, de grote beer, is een tijdje geleden aangereden en is daardoor o.a. blind geworden aan een oog. Hij kan dus niets inschatten. Het was heel sneu toen hij net terug kwam. Hij botste overal tegenaan. Oohh en ik moet nog iets heel ergs vertellen: ze kwamen in die tijd vaak buiten. Omdat het te koud was een deur naar ons balkon (met daaraan een trappetje van een meter hoog de tuin in) open te doen, deed ik altijd een raampje open waardoor ze makkelijk naar buiten konden. Op een gegeven moment kwam KeyKey wat overstuur thuis en toen rende hij richting het huis en sprong richting het, wat hij dacht, open raam. Maar ja, het raam was dicht. Ik stond toen net in de keuken, waar dat raam zich bevindt, en hoorde in galoppas een kat aan komen (met belletje). Daarna hoorde ik een sprong en *blats* tegen het raam aan. Ik zag aan de andere kat een grijsaard (want dat is hij Haha! ) naar beneden glijden, al stribbelend met zijn pootjes. Ik moest zo vreselijk lachen, want hij is gewoon zo lomp. Ik ging wel meteen buiten kijken en toen keek hij heel beduusd. Echt zo van: Ja, ik had het eigenlijk moeten zien, maar baasje, waarom heb je het raam dan ook dichtgedaan? Wat een droogkloot die kat. Ik moest zo vreselijk lachen, het zag er echt niet uit

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 09:47

Wat hebben we toch een fijne dieren he?
Alhoewel, ik heb mazzel als ik dat zo hoor. Ukkie vind het heerlijk om naast je te zitten of te liggen, maar niet zo graag op schoot. Alleen als ik TV kijk ofzo, als ze heel zeker weet dat ik langer dan vijf minuten blijf zitten en niet beweeg Haha!
Ik ben bang dat mijn kat weleens denkt dat ie een hondje is, maar ik ben er wel erg blij mee!

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 09:50

De kat die dat altijd bij mij deed is gisteravond plotseling overleden Huilen

Ik zit nu voor het eerst zonder hem achter de pc en het voelt heel erg leeg, wat kan je zo'n beest missen.

Gek werd ik er af en toe van, net als jij maar nu hij er niet meer is zou ik er heel wat voor overhebben om weer gek van hem te worden.

Mijn zwarte vriendje is opeens weg.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 09:55

Percy wat erg, heel veel sterkte!

Onze gat gaat achter het pijltje van je muis aan. ALlemaal kattepootjes om mijn beeldscherm Haha!

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 10:18

Percy schreef:
De kat die dat altijd bij mij deed is gisteravond plotseling overleden Huilen

Ik zit nu voor het eerst zonder hem achter de pc en het voelt heel erg leeg, wat kan je zo'n beest missen.

Gek werd ik er af en toe van, net als jij maar nu hij er niet meer is zou ik er heel wat voor overhebben om weer gek van hem te worden.

Mijn zwarte vriendje is opeens weg.

Gecondoleerd en sterkte.

Ik zou het ook voor geen goud willen missen hoor, het idee alleen al Scheve mond .

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 10:21

Het is niet leuk nee, na 12 jaar lang lief en leed te hebben gedeeld, ik zit de hele tijd te kijken waar hij nou blijft. In een paar uur was het gebeurd, zomaar mijn vampierkat weg (hij had van die gekke uitstekende hoektanden).

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 10:29

Jeetje zeg Percy, dat geeft ineens wel een heel andere draai aan dit topic... Heel veel sterkte. Het lijkt me echt afschuwelijk, je hecht je zo ontzettend aan zo'n pluizenbolletje. Sterkte

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 10:32

Ja, sorry, ik heb geloof ik Heike's topic hiermee nogal een andere toon gegeven maar waar het hart van vol is.......
En dan lees ik Heike's verhaal en dat was even zo'n confrontatie.


flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 10:34

Kan ik heel goed begrijpen. Je moet dan alleen maar aan je eigen kat denken. Dat had ik ook toen mijn kat, dat is dan natuurlijk wel wat anders, verdwenen was. Overal waar het woord 'kat' opdook, moest ik tegen mijn tranen vechten

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 12:20

Oh Percy wat erg. Ik zou Lukkie ook heel erg missen hoor.

Hij zit trouwens weer naast me kopjes te geven.

Sterkte hoor

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Mellow

Berichten: 6455
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 12:29

wees blij met je kat die van mij is het tegenovergestelde.
die is nogal speels en als je loopt hangt ze ineens aan je voet.
je schrikt je echt rot.
en bij je zitten is haar veel te kostbaar.
want in die kostbare tijd kan ze weer mensen lastig gaan vallen.
ze is ook wel lief maar een beetje te speels.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, aisie en 7 bezoekers