Dagje VSN met mijn Tokkie!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Dagje VSN met mijn Tokkie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-03 00:10

Vandaag dagje VSN - Oosteind met mijn Toklund, afstammeling van Oklund (Hoe is het mogelijk Knipoog ).

Was er rond half 9 en eerst even gekeken naar een andere Oklund die in de baan moest, sprong wel ruig en mooi beest. Even gekeken hoe het allemaal liep en wat met de jury bij exterieur staan buurten, altijd gezellig die bekenden Haha!

Toen maar eens mijn tokkie van de wagen gaan halen, goed nat van het zweet, maar viel toch mee, en meteen eigenlijk aan de beurt voor de exterieur beoordeling. Liet zich goed zien en was goed fris.

Daarna opgezadeld, dressuur met mijn springknollie, ging ook best lekker, fijn in het ritme, goed galopperen en super braaf.

Daarna naar het onderdeel waarop ie moest scoren als jumper, springen dus! Hij was vrij fris, staart op de rug, en ze begonnen meteen met springen. Nou had ie op de stamboekkeuring in esbeek de hoogste punten, maar hij was nu wel heel fris. Sprong wel goed, maar mij niet overtuigend genoeg, maar hoe langer ie sprong hoe beter. En zeker op de eerste 2 sprongetjes heel goed OK dan! Paar extra sprongen erbij en iedereen was tevreden Knipoog

Lekker heel de ochtend gewacht op de uitslag, maar het was gelukkig de moeite waard :

Type : 7
Correctheid : 7

Stap : 7
Draf : 6.5
Galop : 7,5
Algemene indruk : 7

Springen
Techniek 7.5
Afdruk : 8.0
Vermogen : 8.5
Algemene indruk : 8

Totaal 32 punten voor springen en heb geen hogere gezien in de vluggigheid, maar ja, je krijgt ze niet allemaal te zien dus je weet het niet, maar het was in ieder geval uitstekend aangezien iedereen rond de 27 zat Tong uitsteken

Ik hoop dus op naar de finale in Ermelo 29 November, maar dat weten we pas volgende week.

Sannah

Berichten: 2429
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 01:27

Joh, dat ziet er goed uit! Gefeliciteerd, en hopelijk op naar Ermelo!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 01:47

Dat lijkt toch al veelbelovend Party!!
Gefeliciteerd iig met dit resultaat!

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-03 09:36

Ja thanks Knipoog

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 11:58

Wat goed! Gefeliciteerd. Op naar ermelo!!

Suzanne F.

Berichten: 49207
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 14:44

Wat goed van Tokkie!!! OK dan! Knipoog

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 16:20

Ja, bijnaampje he Knipoog