Ik ben aan het krimpen!!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Ik ben aan het krimpen!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 19:49

Damn wat een ruzie's heb ik gehad over mijn lengte de afgelopen nacht en ochtend. Niet normaal meer.
Laatste keer dat ik ben gemeten kwam ik toch op 1.78 m. En dit staat ook op mijn identiteits kaart. (dacht ik)
Ineens heb ik vannacht een discussie met iemand over hoe lang ik ben.
Dus Sannie zegt vol trots.. 1.78 m.
No way! Dat kon niet, dat bestond niet enz. Ik kreeg de wind van voren...
Op datzelfde moment werden er nog veel meer mensen bij deze discussie betrokken en ik was gek, deugde niet en ga zo maar door...
Ai ai ai.. wat voelde ik me vernederd door al die opmerkingen.
Dus San haalt haar identiteitskaart uit haar portomoniks.. en wat blijkt....
Daar staat op dat ik 'slechts' 1.70 m. ben. Verward
Op dat moment werd ik dus helemaal voor idioot, leugenaar enz. uitgemaakt. Zo van zie je wel... wij hebben gelijk.. en jij liegt.
Zou ik dan echt krimpen dacht ik? Ik ben toch niet onnozel?
Vannochtend keek ik meteen weer op mijn identiteitskaart en toen stond er wél 1.78 m. op. Verward

Hebben jullie dat nou ook wel eens? Van die hele rare dromen? Dat was dit dus.. een hele rare droom... Frusty

Arabsrulezz
Berichten: 1248
Geregistreerd: 30-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 19:53

Hahahahaha (Sorry....)

Jahoor ik heb ook wel eens van die vage dromen hoor,
die ik later ook niet thuis kan brengen.

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 19:53

hahaha. ja hoor ik droom ook te gekste dingen, maar meestal weet ik ze niet meer als ik wakker wordt.
Maar gelukkig ben je niet gekrompen

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 19:54

Neem nog eens een borrel Haha!

Dat krijg je ervan, altijd maar in de wastrommel te willen spelen Knipoog

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 20:00

O toen ik het verhaal las dacht ik dat je 't meende Knipoog
Maar ik las daarna dat 't een droom was.
Vage droom wel ja Tong uitsteken

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 20:04

Hahaha, ja ik had laatst pas een wazige droom!

Ik had les van Anky van Grunsven in een bak van 15 x 20 ongeveer met allemaal kuilen etc. en een boom midden in de bak en ik kreeg les zonder paard, zie je me al rennen? En er waren veel toeschouwers, en ik maar rennen

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 20:13

je lengte op je identiteitskaart??? lekker nuttige info, gewicht ook toevallig, en BH-maat??

*LOL*

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 20:19

leentje schreef:
je lengte op je identiteitskaart??? lekker nuttige info, gewicht ook toevallig, en BH-maat??

*LOL*

Ik weet niet hoe het in België is, maar hier in Nederland, staat wel degelijk je lengte op je identiteitskaart vermeld.
Lijkt me op zich ook niet eens zo onbelangrijk..

Vicky_82

Berichten: 1345
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Halle (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 20:28

Ik heb ook pas een rare droom gehad.
Ik liep ergens op een manège rond met leentje, maar het was niet de manège waar ik normaal ga. Ineens kwam ik te weten dat onze manège failliet zou zijn. Ik heb toen blijkbaar ergens leentje achtergelaten (sorry Leen) en ben in de auto gesprongen met Hans (hoe die daar ineens kwam weet ik ook niet) en zijn naar de manège gereden. Daar aangekomen zag onze instructeur er ineens heel anders uit, hij had zwart haar en was wel 10 jaar jonger. Iedereen stond te huilen, en dan begon ik ook maar te huilen. En ik vroeg of ik het lievelingspaard van mijn zus Verward mocht kopen. Maar dat mocht niet. Dus toen ben ik maar de stallengang ingegaan en daar stonden ook heel veel nieuwe paarden en ook paarden die al verkocht waren, sommige met een veulen (zelfs een ruin had ineens een veulen ). En toen kwam de zoon van onze instructeur (geeft ook les) naar mij toe en toen ben ik wakker geworden...

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 20:34

Honeybee"]
[quote="leentje schreef:
je lengte op je identiteitskaart??? lekker nuttige info, gewicht ook toevallig, en BH-maat??

*LOL*

Ik weet niet hoe het in België is, maar hier in Nederland, staat wel degelijk je lengte op je identiteitskaart vermeld.
Lijkt me op zich ook niet eens zo onbelangrijk..
[/quote]

In België dus niet, sorry maar vond het echt lollig Knipoog

Allez bunnie, 't is je vergeven, omdat je zo veel aan je hoofd hebt de laatste tijd
hmmmm, zou ik die champagne wel afgeven? Daar word je alleen maar verwarder van denk ik Extreme duivel

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 21:34

Pilletje geslikt mevrouw? Haha!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 21:36

haha ik moest mijn lengte ook opgeven en zei 1.80 maar dat blijkt dus 1.76 te zijn...oepz......

Roxanne_

Berichten: 2061
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Rotterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 22:40

Haha, ik heb ook altijd van die hele rare dromen. Vanacht nog.. haha.
Maar lengte staat inderdaad gewoon op je identitietskaart hoor Leentje, lijkt me best logisch toch?

Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 22:46

Een vriendin (ik noem geen namen Schijnheilig ) heeft een vriend van haar wel eens compleet verrot gescholden, om iets wat hij had gezecht...
Bleek achteraf dat het in een droom was geweest... haha *LOL*

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:37

Ik wil je nu niet helemaal schofferen, maar ik zou niet gedacht hebben dat jij 1.78 m bent... Als ik het me goed herinner was jij toch ongeveer net zo groot als ik? Ik ben 'slechts' 1.69m, en dat is een centimetertje gesmokkeld op mijn paspoort... stiekem... oftewel, ik lijd ook aan grootheidswaanzin, doettu mij een centimetertje meer, ja? Plieeeees? (ik was dus echt geschokt onder het meetapparaat vandaan gekomen, ik was geen 1.70, maar 1.69! (1.68,5 volgens mijn behulpzame moeder, die mij eens even voor goed een minderwaardigheidscomplex aanpraatte)... *snif* Je mag gewoon niet groter zijn dan ik *huil*

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-03 01:20

Laui! schreef:
Ik wil je nu niet helemaal schofferen, maar ik zou niet gedacht hebben dat jij 1.78 m bent... Als ik het me goed herinner was jij toch ongeveer net zo groot als ik? Ik ben 'slechts' 1.69m, en dat is een centimetertje gesmokkeld op mijn paspoort... stiekem... oftewel, ik lijd ook aan grootheidswaanzin, doettu mij een centimetertje meer, ja? Plieeeees? (ik was dus echt geschokt onder het meetapparaat vandaan gekomen, ik was geen 1.70, maar 1.69! (1.68,5 volgens mijn behulpzame moeder, die mij eens even voor goed een minderwaardigheidscomplex aanpraatte)... *snif* Je mag gewoon niet groter zijn dan ik *huil*

Sorry... Scheve mond Maar ik ben toch écht bijna 10 cm groter dan jou. Bloos

Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 14:20

Laui!"]
*snif* Je mag gewoon niet groter zijn dan ik *huil*
[/quote]
arme jij Ach gut ik weet hoe het voelt
[quote="okkie1"]
Ik had les van Anky van Grunsven in een bak van 15 x 20 ongeveer met allemaal kuilen etc. en een boom midden in de bak en ik kreeg les zonder paard, zie je me al rennen? En er waren veel toeschouwers, en ik maar rennen
[/quote]
waha, lig helemaal dubbel hier Haha! Ik zie het al helemaal voor me!!!
die les van anky lijkt me leuk maar in een bak van 15x20 zonder paard ??? Verward
Naja, laat maar voor de moeite

[quote="honeybee schreef:
Ik weet niet hoe het in België is, maar hier in Nederland, staat wel degelijk je lengte op je identiteitskaart vermeld.
Lijkt me op zich ook niet eens zo onbelangrijk..

Ik vond het ook best grappig, je lengte op je identiteitskaart , ik had er nog nooit van gehoord
[/quote]

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 14:31

Hmmmm, toen ik je verhaal las had ik eerst zoiets van 'Wat heb jij uitgespookt???' Tot ik las dat het een droom was... *LOL*

Ik droom ook hele vage dingen, ik heb wel eens gedroomd dat ik bovenaan de trap op mn buik ging liggen en zo de deur uit vloog, en dat voelde ik ook echt. Vannacht droomde ik dat ik iets ging eten, boerenkool ofzo, en ik proefde het ook echt. Verward En ik heb ook wel eens dingen over iemand gedroomd waardoor ik hem niet meer recht aan durfde te kijken, zo van 'Stel nou dat ie hetzelfde heeft gedroomd?' *LOL*

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 16:03

Whaah Haha!.
Vage droom zeg, ik droom ookaltijd rare dingen Verward.
En mijn moeder ook, *LOL*