Afspraken niet nakomen..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
VeraM

Berichten: 561
Geregistreerd: 07-05-02
Woonplaats: Apeldoorn

Afspraken niet nakomen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 19:56

Omdat ik ondertussen al 7 weken niet mocht rijden, heb ik een instructeur gevraagd of hij Rosie wilde bij rijden. De eerste weken ging dit prima. Hij reed haar gemiddeld twee keer in de week. Maar de laatste paar weken komt hij veel te laat of hij komt niet opdagen. Als je er dan achteraan belt waar hij blijft, zegt o euh ik kon het niet redden. Ik bedoel bel dan even om te zeggen waar je blijft.

Maar goed ik mag dus nu weer rijden, maar ik wil dit na 7 weken niet zonder begeleiding doen. Dus had ik in mijn hoofd om bij hem te gaan lessen. Hij kent mijn paard en weet hoe en wat. Daar begin ik nu niet aan. Boos!

Zo ik ben het weer kwijt Haha!

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 19:59

wat vervelend als mensen zich niet aan hun afspraken houden. Zit je daar te wachten voor niks. Daar kan ik zo kwaad om worden.
Gelukkig dat je nu zelf weer kan rijden

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 20:32

Owh irritant hoor als mensen hun afspraken niet na komen!
Wees blij dat je zelf lekker weer mag gaan rijden hoor! Ben je van al dat gezeur af!
Rijdse! Lachen

Marita
Berichten: 567
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:17

Waarom wil je niet zonder begeleiding weer zelf gaan rijden? Dat kan toch best, als je rustig begint? Of wil je paard niet rustig beginnen? Dan wellicht eerst even longeren en dan pas erop. Succes!

Ooohh. Ik heb je profiel even bekeken en je zult wel voorzichtig zijn vanwege je ziekte. Dan toch maar op zoek naar een instructeur of -trice. Evengoed succes en fijn dat je weer kan rijden!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:19

heb zo'n bijrijdster gehad, en vind dat dus ook erg vervelend.
gelukkig gaat het met mn nieuwe bijrijdster beter Lachen

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:22

Ik weet nog een erg goede, gediplomeerde instructrice in apeldoorn, die nog iets tijd over heeft voor gemotiveerde mensen.... Misschien een idee? Zo ja, PB me dan maar.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 08:27

He balen!
Nou vee succes zelf met rijden!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 08:31

ik vind het vreselijk als mensen hun afspraak niet nakomne, ik kan er ook niet tegen hoor. En dan helemaal net als in jouw geval als ze niet even bellen of hoe wat. GRRRRR.
ik weet niet hoe het in jouw buurt is, maar hier zijn ZAT instructrices dus zou ik daar niet zo'n probleem van maken om een ander te zoeken.....succes

VeraM

Berichten: 561
Geregistreerd: 07-05-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 00:05

Ik heb een lesgeefmens gevonden en heb maandag avond mijn eerste les. Ben heel erg benieuwd!