Opfok in België?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rosaly

Berichten: 876
Geregistreerd: 05-08-01
Woonplaats: Brasschaat

Opfok in België?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-03 18:57

Ik ben erover aan het nadenken om mijn veulens in de opfok te 'gooien', maar ik houd ze liefst toch nog een beetje in de buurt.
Weet er misschien iemand adressen in België (liefst Vlaanderen, liefst Antwerpen en omstreken) of aan de Nederlandse grens?

Bedankt voor je hulp alvast!! Pling

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 00:36

Er is er net één opgestart in Bellegem hier vlakbij. Let wel ... LOEIDUUR en er staan welgeteld twee hengstjaarlingen *LOL* .... denk niet dat het is wat je in gedachten had!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 00:40


Minne

Berichten: 512
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gent, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 12:01

In de ardennen is er eentje, ergens bij die enduranceamazone...kan iemand me helpen met de naam?

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 15:40

sonjabelgium schreef:
Er is er net één opgestart in Bellegem hier vlakbij. Let wel ... LOEIDUUR en er staan welgeteld twee hengstjaarlingen *LOL* .... denk niet dat het is wat je in gedachten had!


waar?? Haha! ik wist daar niks van. zijn er ook gewone weides in de buurt bij of is het enkel voor de opfok?

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 16:00

Heb er een advertentie van gezien op internet, en daar heb ik op gereageerd en gebeld. Zou even moeten zoeken om het terug te vinden. Het leek me ideaal voor Spix'je enkele maanden onder te brengen, maar toen ik de prijs hoorde en nog 's z'n "hoeveelheid" klanten heb ik vriendelijk bedankt voor de informatie en gezegd dat ik nog even moest overleggen Haha! Tong uitsteken Volgens mij neemt ie alles aan wat ie kan aannemen. Het was op Kapaza, maar vind het nu niet meer terug Verward

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 18:18

als je je veulen in de opfok wil gooien denk ik dat je beter met een aantal mensen afspreekt en samen een weitje huurt,zal je vast veel goedkoper uitkomen

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 10:00

kapaza gooit snel alles weg hoor.
tja samen een weitje huren... misschien is het nog in antwerpen zo, maar rond deze streek kom je echt niet meer dan twee eigenaarsveulens tegelijk tegen Haha!