WN: Oosterwolde zondag-the falling leafs show.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

WN: Oosterwolde zondag-the falling leafs show.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-03 22:59

nou ja de titel zegt het al, gaan er nog bokkers komende zondag naar oosterwolde (friesland).
the falling leafs show.
en wie doen er mee?

[edit SM] kalender ingevuld

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 23:06

Niemand weet dat er een wedstrijd is. Hij staat nl niet in de Bokt-kalender Lachen

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 23:49

Het heeft wel in een topic gestaan over de vorige wedstrijd die in Oosterwolde is geweest. En SM, er zijn vast wel wat mensen die weten dat er een wedstrijd is Knipoog (rina is er al eentje van)
Ik ga niet aanstaande zondag. Ik ga hoogstens naar de Peachtree Ranch maar ik krijg visite, dus ook dat zal er wel niet van komen Scheve mond Ga je daar rijden, Rina? Anders dan baal ik echt, want dan wil ik er bij zijn! Boos!

calemity_jane
Berichten: 2031
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: noordbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 09:30

ik zou wel heen gaan maar het gaat stormen zondag dus denk niet dat ik dan met mijn trailer over de afsluitdijk ga tuffen.
dus wacht het nog even af

Brenda

Berichten: 113
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 11:10

Ik ga ook heen!

Maar als het echt gaat stormen wordt het een ander verhaal,
wil niet met trailer van de afsluitdijk afwaaien! Ziek

Signe

Berichten: 5807
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 11:48

Ik ga kijken... en moed opdoen enzo. Ik hoop niet dat het gaat stormen...

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 12:59

Helaas ploegendiensten, kan niet mee doen.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 13:03

Mijn zus en ik Lachen

Azhari
Berichten: 899
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: in de buurt van Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 16:41

En mijn zusje en ik, paps is dit keer toeschouwer.

CowgirlStore

Berichten: 2155
Geregistreerd: 09-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 21:39

Ja dus.......mijn broer(tje) en ik (hij is me ook altijd voor) Lips are sealed
Amateurklasse, dus 's middags pas aan de bak Haha!

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-03 00:50

nou gera baal dan maar echt, want ja ik wil mee gaan doen, en met daisy Haha! pleasure en versatile. vond alleen daisy vandaag niet echt fit beslis morgen of hetwel of niet wordt.
en SM ja sorry ik kon hem ook niet aan je pb-en voor de lijst ik kwam er gisteravond pas achter dat ze zondag een wedstrijd hebben Bloos!

jammer peppy san, nou krijg ik nog die video niet Huilen en geen concurentie van jou in de versatile Knipoog

en wat hoor ik over storm????? nee toch he, ik hoef dan wel niet over de afsluitdijk maar het is voor mij ook nog wel een stukje rijden.

SunshineY
Berichten: 1
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Surhuisterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 11:07

Ik start beginners reining Haha!

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 14:35

Ik ga meedoen!!! In de beginners, het wordt ons allereerste wedstrijdje, en het gaat waarschijnlijk ook allemaal mis, maar dat maakt niet uit, heb nooit gezegd dat ik prof ben, dus kan niet zo heel erg afgaan..... *bibber*
Ps: als je een ruiter ziet met WALLEN onder de ogen: that's me (kan niet slapen van de zenuwen)

wgirl

Berichten: 556
Geregistreerd: 22-09-02
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 17:33

Ik doe morgen ook mee! Normaal start ik op mijn paint, maar de vorige keer in Oosterwolde is ze gestruikeld tijdens de reining en nog steeds niet helemaal fit. Dus ik ga het morgen maar eens proberen met mijn quartermerrie. Ze is niet echt stress bestendig, dus ik ben benieuwd of ze zich morgen wat kan gedragen..Ik start pleasure en reining bij de amateurs.

Iedereen veel succes trouwens!

Yosan

Berichten: 593
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Uplengen(Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 18:02

helaas ik doe ook nog niet mee, Sundance is nog niet fit.
In januari start ik amateur
voor diegenen die meedoen, succes.

Signe

Berichten: 5807
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 19:20

Zet hem op iedereen! Tot morgen...

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 22:15

ik ga ook!

heel veel succes iedereen.....en TRIXY...JE KAN HET
ik heb al gezegt wat mij betreft heb je al een prijs voor MOED OK dan!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 22:35

Jongens, allemaal heel veel succes morgen en in het bijzonder rina!! Ik hoop de resultaten snel op bokt te kunnen zien!

Signe

Berichten: 5807
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 13:54

Trixy heeft een vijfde prijs bij de beginners trail gescoord! gefeliciteerd.

Ik heb alleen trail kunnen zien en een stukje pleasure, maar toen stond ik meer te kwebbelen dan op te letten...

Azhari
Berichten: 899
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: in de buurt van Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 18:21

Dan heb ik trixy gezien en onbewust gesproken. ( Ik was diegene met amerikaanse vlag als pad en stond naast je toen je trail aan het leren was en jij was voor mij in de reining.)
Azhari dacht weer dat de turbo er op moest en ben iedereen in deel 2 van de horsemanship ongeveer 3x voorbij gegaan. Maar toch door een aardig proefje 7de geworden. Tijdens de reining viel de turbo viel, dus wel weer iets bereikt. Daar was ik tweede, maar hij kan veel beter. Dat hij beter kan mag ook wel, want heb afgelopen week tijdens de les gezegd, dat ik per 1 januari amateurs ga starten. (is ook wel een keer tijd)
Mijn zusje ging in de pleasure erg goed en was eerste.

Signe

Berichten: 5807
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 20:28

jij dan ook gefeliciteerd Azhari... ik heb zo even geen beeld van wie jij was eh bent...maar misschien zie ik je in dec?

Azhari
Berichten: 899
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: in de buurt van Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 21:07

Of ik in decmeber ga starten weet ik nog niet. Ik denk niet dat jij mij gezien hebt want ik was nog aan het zadelen tijdens de trail. Er zijn in het decmber 2 wedstrijden en ik ga even kijekn wat het beste uitkomt, of misschien beide.
Mijn zusje rijdt op een buckskin merrie en een paars en zwarte blouse met bliksem schichten misschein dat je die wel gezien hebt dan.

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 21:14

Azhari, ben jij diegene met dat "nerveuze" paard, waar je mee in de inrijbak bleef tot ik de bak uit was? Dan weet ik nog wel wie je bent, anders niet...
Verdere resultaten:
Bij de pleasure had ik niks, we zijn de bak een aantal keren doorgevlogen (gewoon iedereen voorbij gescheurd) en ook nog wat domme dingen zoals verkeerde galop geloof ik, en ze viel een keer terug omdat ze moest poepen.....
Toen horsemanship, 11 deelnemers, ik WIST dat ik mijn proefje netjes gereden had, en daarna het pleasure gedeelte ging ook best rustig! (ze was moe) Nou toen de prijsuitreiking, ze begonnen lintjes uit te delen, en ik hoorde mijn naam maar nooit. Toen ze bij de vierde waren had ik zoiets van: dan ben ik niet geplaatst, want ZO goed was ik nou ook weer niet... Was al helemaal gefrustreerd, want ik had niks fout gedaan bij mijn weten, hoogstens niet snel genoeg aangedraafd, of geen mooie volte enzo. Ben ik niet eerste????? Ik was zooooooooooo trots op mijn knolletje!
Dat Amy daarna in de reining niet helemaaaaaal deed wat ik wou (ze wou de bak uit in plaats van voltes galoperen geloof ik) maakte me niks meer uit, had de eerste prijs toch al binnen hihi, maar werd toch nog 4e van de 6!
Xena en Dapperdier: leuk dat jullie er ook ff waren, dat heeft me geloof ik een beetje over mijn laatste zenuwen heengeholpen, maar het grootste gedeelte heeft Amy voor gezord (zenuwen wegnemen) door zo heerlijk relaxed te zijn.

Tot slot: heeft iemand nog foto's gemaakt, waar ik (per ongeluk) ook opsta? Ik zou ze heeeel graag willen zien!

En oh ja, iedereen gefeliciteerd natuurlijk
Laatst bijgewerkt door Trixy op 02-11-03 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

wgirl

Berichten: 556
Geregistreerd: 22-09-02
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 21:18

Gefeliciteerd allemaal!

Ik zelf was erg tevreden over mijn paardje! Ze heeft zich erg goed gehouden. Daar zat ik nogal over in..In de pleasure zijn we vierde geworden. Ik zou ook nog reining starten, maar daar heb ik me voor uit geschreven. Ik was nu erg tevreden over haar en ik wilde de wedstrijd goed afsluiten. Zo hebben we allebei een goed gevoel aan de dag overgehouden!

Azhari
Berichten: 899
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: in de buurt van Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 21:28

Ja ik was die met dat nerveuze paardje. Hij kan heel braaf zijn, maar deed al gek met naar de horsemanship gaan. Dus dacht ik neem maar het zekere voor het onzekere en ga er pas heen als ik daarna meteen kan starten. Ik weet het je moet niet voor je paard gaan denken, maar na 6 jaar denk ik hem wel zo'n beetje te kennen.
Verder iedereen gefeliciteerd met zijn uitslagen!