Expo-On-Horse, meeting???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-01 00:05

In december is er in Expo-Center in Hengelo Ov weer iets te doen wat met paarden te maken heeft.
Wie gaat daar ook naar toe, kunnen we misschien wel meeten???
Hoor het graag, dit is misschien nog wat te vroeg maar dan weten jullie het al vast en kunnen we vroeg van te voren eventueel wat te regelen ipv alles op het laatst.

Expo-on-Horse 2001

5 t/m 9 december 2001

Expo-on-Horse.
Het paardenevenement, dat door zijn uitstraling en ambitie een vaste plaats heeft gekregen op de agenda van iedere liefhebber van paardensport. Een ontmoetingsplaats waar sportieve strijd op hoog niveau wordt geleverd en waar gezelligheid hoog in het vaandel staat. Duizenden bezoekers vinden ieder jaar weer de weg naar dit unieke indoorconcours.

Vijf dagen lang staat de nationale top garant voor fantastische wedstrijden.

Liefhebbers van de KWPN Hengstencompetitie kunnen hun hart ophalen. Zij zullen kunnen genieten van de diverse dressuur- en springrubrieken en zo bewust de hengst van hun keuze uitzoeken. Sport en fokkerij gaan hand in hand bij Expo-on-Horse.

Paardensport op zijn best met een nationaal wedstrijdprogramma met spring- en dressuursport op het hoogste niveau.

Shows en entertainment

Naast topsport biedt Expo-on-Horse u ook talrijke shows en entertainment. Zo staat het vrijdagavondprogramma geheel in het teken van de Twente-Cup, gevolgd door een showprogramma en een gezellige avond in het strodorp.

Op zaterdagmiddag is er volop aandacht voor de kinderen: leuke activiteiten en een selectiewedstrijd voor pony's. Zaterdagavond wederom spannende wedstrijden, show en muziek. De zondag wordt gevuld met tal van finales voor basis- en nationale ruiters.

Uw beste beentje voor op de beurs…

Bedrijven kunnen zich tijdens het Expo-on-Horse actief presenteren op de beurs in het strodorp. De fraaie stands geven deze beurs een exclusief en uniek karakter. Uiteraard geven we u alle ruimte uw product of dienst te presenteren, want op een beursvloer van zo'n 3.000 m² zal elke standhouder probleemloos zijn - of haar - beste beentje voor kunnen zetten.

Sponsoring

Expo-on-Horse is een perfecte mix van sport en show. Een ideaal ontmoetingspunt voor relaties in een ongedwongen en gemoedelijke sfeer. De organisatie biedt het bedrijfsleven dan ook volop gelegenheid gebruik te maken van uitstekende VIP arrangementen. Zo worden uw gasten ontvangen op het exclusieve, sfeervolle hospitalityterras met de daarbij behorende VIP loges. Bovendien kunnen u en uw gasten rekenen op catering van de bovenste plank.

Meer informatie?

Bel onze stal!

Wenst u meer informatie over dit unieke indoorconcours? Aarzel dan niet, maar neem contact met ons op. De Stichting Expo-on-Horse is bereikbaar via het Expo Center Hengelo, tel. 074-2559559.



Programma (wijzigingen voorbehouden)

Woensdag 5 december

13.00 - 22.30 uur Hengstencompetitie
Dressuur- en springwedstrijden
Show

Donderdag 6 december

09.00 - 18.00 uur Springen Nationaal
19.00 - 22.30 uur Basisspringen

Vrijdag 7 december

09.00 - 18.30 uur Springen Nationaal
19.30- 22.00 uur Finale Twente-Cup
22.15 - 02.00 uur Showavond met dans & muziek

Zaterdag 8 december

09.00 - 10.30 uur Springen Nationaal
11.00 - 12.00 uur Springen pony's Roelofsen Raalte Trophy 2002
12.30 - 13.30 uur Springen Nationaal
14.00 - 16.00 uur Kinderprogramma
16.30 - 17.30 uur Springen pony's Roelofsen Raalte Trophy 2002
18.30 - 19.30 uur Intervet-Cup
20.30 - 22.00 uur Finale Eurocommerce/Omniworld 1.50 m. competitie
22.30 - 24.00 uur Showprogramma

Zondag 9 december

10.00 - 13.00 uur Finale Springen Nationaal
13.30 - 15.30 uur Finale Basisspringen
15.30 - 16.00 uur Show
16.15 - 17.45 uur Finale Springen Nationaal

Toegangsprijzen

Woensdag 5 december van 12.30 - 23.00 uur

Entree: f 15,--

Donderdag 6 december

Gratis toegang

Vrijdag 7 december van 09.00 - 17.30 uur

Gratis toegang

Vrijdag 7 december vanaf 18.00 uur

f 20,--, Kinderen tot 12 jaar f 10,--

Zaterdag 8 december van 08.00 - 17.30 uur

f 15,--, kinderen tot 12 jaar f 5,--

Zaterdag 8 december vanaf 18.00 uur

F 20,--, Kinderen tot 12 jaar f 10,--

Zondag 9 december van 09.30 - 18.00 uur

f 15,--, kinderen tot 12 jaar f 5,--

Passepartout: f 45,--, kinderen tot 12 jaar f 20,--

Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 00:07

waarschijnlijk moet ik daar werken voor BCM. Dus dan ben ik er wel, maar heb waarschijnlijk niet uitgebreid de tijd om te gaan meeten. Je kan natuurlijk altijd even de Hoefslag stand binnenwandelen... Pling Knipoog

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 02:01

Klinkt leuk, zeker nu Paard (de beurs dus) in Utrecht niet doorgaat en ik ook niet naar de Utrechtse Paardendagen (vorige maand) kon. Ik hou 'm in optie.

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 11:17

hai chrystal!
wij gaan toch naar de galaavond he??? das op zaterdag avond, is echt heel erg mooi hoor!!!!
ik hoop dat er nog meer mensen komen, misshcien kan ik nonnie wel meekrijgen, en misshcien wil malle babbe ook wel mee, die woont ook aardig in de buurt.
nou kussies liselot

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 15:30

Mij lijkt het ook hartstikke leuk!
Ik houd hem ook in gedachte! Party!!

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-01 22:40

ja, dat klopt Liss,
ik dacht trouwens dat je had gezegd dat de gala op vrijdagavond is, zaterdag is een beetje minder want ik denk dat ik dan ook wel wil uitgaan, maar dat kunnen we natuurlijk ook altijd na de tijd nog doen.
gaan we gewoon op onze bike naar Hengelo en dan door naar New York, en dan helemaal terug biken naar mn huis, hihi.

en als er dan meer mee willen, kan dat natuurlijk ook altijd, slaapplaatsen vallen altijd wel te regelen.
ach we zien wel, december duurt nog ff.
en misschien wil je boyfriend wel mee, haha.
hij is afgelopen vrijdag ook wel mee naar binnen geweest om te kijken en heeft daar zelfs intree voor betaald en als ik me niet vergis, ook de intree voor jou. wat kan ik dat toch goed raden he?

maarre, om weer ff ontopic te komen in mn eigen topic, het duurt nog ff dus er kan nog van alles veranderen, maar gaan ga ik zeker.
lijkt me wel leuk, dat een keer meemaken en we kunnen er natuurlijk altijd een kleine meeting van maken.
en we kunnen elkaar dan misschien wel herkennen aan de boktpetjes haha, moet ik er dan al wel een besteld hebben en ontvangen, maar dat is van latere zorg.
ach het komt ook allemaal nog wel.

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 08:11

jaja, remo is toen met de twente cup mee naar binnen gegaan, en hij vond het best interressant, alleen snapte hij er niet zo veel van, dus moest ik veel uitleggen...wel grappig.
ik kan altijd vragen of hij meewil, dan hebben we meteen vervoer, hihi, en als jouw mams ons dan kan ophalen van newyork ofzo. dan hoevn we ook niet te fietsen. handig he een vriend met rijbewijs.
maar uhmm....ik zal het eens even aan nonnie en bas vragen of ze meewillen, maar ik wil wel op de gala avond hoor!!!
nou kussies liselot

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 20:50

ja ik wil ook mee!!!!
Lijkt me echt gezellig!!!!

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 08:31

als remo mee wil neem ik remo denk ik ook mee...maar ik weet het nog niet zeker of ik ga, want ik weet de datum zo niet uit mijn hoofd, hihi, staat hierboven wel, maar het weekend van 14 december kan ik niet...dus als het in dat weekend ligt dan gaat het feest denk ik niet door. voor mij in ieder geval.
kussies liselot

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-01 14:45

Liss, wat is dat nou, je gaat gewoon mee Cool, want je hebt geluk Haha!, ff bovenaan kijken en daar staat dat het van 5 t/m 9 december is, het weekeind erop kan je dus niet, hihi.
en anders zeg je gewoon tegen anderen dat je niet kan want je gaat met mij mee naar expo, Cool
ach ja, dan gaan er jongens mee, boeien, als het maar leuk wordt en dat zal vast wel lukken.

en of mijn mams me wil ophalen van NY, denk het niet hoor, zo gek is ze nou ook weer niet altijd.
met de fiets is gewoon het handigst hoor.

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-01 15:47

komop, er zijn er toch wel meer die hier naar toe gaan van bokt?
toch?
toch?
tuurlijk wel!!!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 15:59

Lijkt mij ook wel leuk om hier even binnen te stappen. Is tenslotte niet zo ver bij mijn ouders vandaan.

Enneuh Lotje... probeer mij dan maar eens een hoefslag aan te smeren Haha!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: maarten op 2001-11-01 15:07 ]</font>

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-01 00:42

ik weet niet wanneer wij gaan MB, LiSSy wou op de gala-avond en weet niet wanneer de gala-avond is.
of dat nou op zaterdag of vrijdag avond is, beide avonden hebben een show-progamma.

maar maakt op zich, dacht ik toch, ook niet zo veel uit?
als er maar wat te doen en te zien is, toch Verward
en beide dagen zullen vast best wel mooi zijn.
tja, kzat zelf alleen een beetje met op welke dag wij sinterklaas vieren, als dat op zaterdag is, kunnen we toch ook op vrijdag gaan en andersom?

XXX Mar

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 12:47

op zaterdag kan ik ook niet, dan vieren we eerst sinterklaas en dan gaan we poolen met zn allen.
misschien kan vrijdag wel als ik vervoer en geld heb natuurlijk....hopelijk wil remo mee...dan heb ik namelijk wel vervoer, en het lijkt hem wel leuk volgens mij.

ik zal het er ff over hebben met hem okee??
kussies liselot

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 15:31

Ik heb dat weekend vrij van mijn werk en met mijn weekend ov leek het me wel erg leuk..
nu kan ik alleen zaterdagmiddag...

gaan er nog mensen zaterdagmiddag????

susie

Berichten: 398
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Hengelo & Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 23:01

Hey mensjes...ik ken jullie allemaal niet, maar schijnbaar wonen jullie ook allemaal inde omgeving van Hengelo Ik ook dus, ik ga al wel met wat lui maar ik wil wel eens weten wie jullie zijn en een beetje praten met mensen uit Hengelo, Enschede etc via bokt.nl Ik zal zelf al ff vertellen dat ik samen met mn pony bij slangenbeek sta in hengelo...wie zijn jullie en hebben jullie ponys? Zo te ien kennen jullie elkaar namelijk al allemaal?!

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 10:59

ik moet 8 december werken de hele dag en dan viren we sinterklaas...dus voor mij gaat het over, best wel balen...

ik heb malle babbe, en chrystal-gek geizen, het paardje van CG rijd ik bij, heel erg cool!

we kunnen nog wel eens meeten met z'n 5en...
marije, CG MB, jij en ik, lijkt me leuk.
kussies liselot

susie

Berichten: 398
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Hengelo & Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 20:07

Oke wat gezellie dat jullie elkaar al kennen, en ja lissy; zo'n meeting lijkt me ook wel gaaf hoor!
Ik heb ff vraagje waarvan ik weet dat het eigenlijk niet onder dit forum hoort, maar tog stel ik em;
HEEFT IEMAND NOG EEN SCHAPENVACHT SHABRAKJE LIGGEN?! Ik ben namelijk al een tijdje op zoek naar een 2e handse, want die dingen zijn vreselijk duur als je ze nieuw koopt. Ik bedoel er eentje met stof aan de bovenkant, en aan de onderkant bont en ook een dikke rand eraan van bont zodat die onder het zadel uitkomt. HEEFT IEMAND ZOIETS?!?!?!?!?!

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-01 16:00

idd, die vraag over dat schapenbonte dekje hoort hier niet thuis.
heeft de fysio je dat aangeraden?
welke heb je dan? stuur anders maar een pb'tje want dit hoort hier eigenlijk ook niet thuis.

over de meeting, geen idee wanneer we dan nu gaan.
en wie wil er dan nu allemaal mee dan? (LiSSy, we kunnen toch ook vrijdags gaan!!!!!).

kvind het wel geinig, ik heb ooit MB gevraagd of ze mn paardje wou bijrijden maar dat was wat te ver weg voor haar, hetzelfde geldt voor Susie en mn naamgenootje (Marije dus) ken ik via Lizzy, die zou mn paardje komen rijden (eerst proefrijden natuurlijk) en we hadden wat afgesproken maar ze is nooit op komen dagen en ook niet wat van zich laten horen.
LiSSy ken ik ook al heel wat langer en is sinds kort de bijrijder van mn paardje.

ach ja, boeien.