Mijn Artis verslag...

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-01 20:15

Ik MOET gewoon ook een verslag schrijven van deze fantastische dag!!! Heb zo ontzettend veel lol gehad!!! Haha! Ik wil terug, ik wil terug!!!
Maar ff vanaf het begin dan maar. Die morgen was ik om half acht uit mijn warme mandje gekomen...zelfs zonder al te veel moeite, want de gedachte dat het BOKTdag was, maakte dat ik meteen uit mijn bed jumpte! Yihaa!!! *LOL*
Eerst naar stal geweest om alle stalklusjes te doen (resultaat: brandschone stal *blink* met erg veel dank aan mijn oom en tante die hun paarden effe door de stal heen lieten banjeren met als gevolg overal weer zaagsel en hooi, maar dat kon mijn humeur niet verpesten dus nog een keer de bezem erdoor...). Toen weer naar huis, mijn verbaasde ouders ("Wat doe jij zo vroeg op???") uitgelegd dat het vandaag Artis dag was en onder de douche door gerend. Mijn moeder ff heel lief aangekeken zodat ze mijn haar ff van een nieuw kleurtje zou voorzien... (ik had nu tijd over omdat ik in het voren had gewerkt, normaal heb ik daar zelfs geen tijd voor over, zo druk ben ik *grinnik*) en toen met mijn haar in de kleuring en een charmante handdoek om mijn schouders de konijnenhokken schoongemaakt. Snel mijn kleuring uitgespoeld, yeah koperrood!!! Knipoog dus ik kan er weer ff tegenaan de komende maanden. *LOL* Darna effe snel mijn spulletjes gepakt en op mijn taxi gewacht.
JAAH, daar kwamen Maarten en Lautje aan, dus ben ik ook snel achterin gesprongen. Eerst op verzoek langs de Nieuwe Heuvel, want lautje wilde erg graag Prins Abdullah Nomar van het Oosterveld in het eggie bewonderen, de vader van haar Ameretto. Dus hebben we daar ff in de hengstenstalling staan kwijlen, ik natuurlijk bij Paddox, hoe kan het ook anders... Kwijl Kwijl Kwijl Na weer een paar liters vocht kwijt te zijn geraakt ( Kwijl ) toch maar weer weggegaan, nu nog even langs mijn stal, want ik MOEST EN ZOU Laura even SuperJurga laten zien, die er niet uitzag want ze had in een natte weide gerold....oops Haha!
En toen roffel de roffel op naar ARTIS!!!! Haha! *zat te springen van ongeduld in de auto* (klopt niet die zin, maar boeien! Knipoog )
Ondertussen ff mobielen met Kaar waar we zaten ongeveer en hoe laat we dachten aan te komen. Maar het ongelovelijke gebeurde: we kwamen aan in Artis! Bloos (ik heb zoals altijd het volste vertrouwen in maarten zoals je merkt Schijnheilig )
Auto geparked, en toen naar binnen toe op zoek naar de rest van de boktgroep die nog errug dicht bij de ingang stond haha. Eerst aan wat mensen voorgesteld.... (zeg je nou dat je Ilona bent of noem je jezelf gewoon Jurga of verzin je een middenweg???) Was eerst effe afwachten wie er allemaal bijhoorden enzo, maar later kwam ik er toch achter en ik heb gewoon alle namen onthouden. Alleen aan Dimmelim en Von heb ik me niet voorgesteld, maar ik heb ze wel gezien. *LOL* Ik moet zeggen dat ik het heel leuk vond om sommige mensen nu eens irl te zien bij hun berichten... Ik vond echt iedereen GAAF (zo ongeveer dan Knipoog ) Verder geen commentaar daarover Lips are sealed
Na Artis en heel veel gelachen te hebben, gingen we auto's indelen om richting Maartje haar paarden te gaan. Ik ging dus met Lonneke mee (die de hele dag haar auto los (haha Kaar! Knipoog ) op de parkeerplaats had laten staan) en onderweg was het weer een waar spektakel op de weg haha Haha! . Lonneke ging Bart dwars zitten op de weg. Eerst gingen we al luid toeterend om elkaar vooral maar in d egaten te kunnen houden haha, door Amsterdam heen en later deden Bart en Ime vergeefse pogingen Lon voorbij te komen op de weg... Slaan we uiteindelijk de oprit van de boer in, draait bart zijn auto er direct naast aan de rechterkant...man, ik dacht dat ik erin bleef!!! Clown Stonden Bart en Ime bijna in de sloot en wij konden ook niet voor of achteruit want daar stond de volgende auto uit de boktcolonne alweer haha. Maar: ik heb het overleefd.... *LOL*
Maartje daarna Jurita en Razinda uit de wei gehaald, hebben we hen ff goed bewonderd en na een kopstoot van Razin gingen we weer richting Maartje's flatje! Echt gave paarden heb je hoor Maartje, ik heb al zo'n zin in de herfstvakantie!!!! Knipoog Kan niet wachten!
Ik dus weer bij Lon in de auto. Zaten we dus een paar auto's voor Bart en Ime. Lon wilde dus weer net voor Bart's rode snelheidsduiveltje piepen, maar dat mislukte...net toen ze de weg op wilde drukken voor Bart's auto...sloeg de moter af hahahahaha Haha! Maakt niet uit hoor Lon, Bart's auto van achter was ook leuk! Knipoog Later Maartje afgesneden in een bocht, Maartje's gevaar-op-de-weg-imago alleen maar bekend.... en toen kwamen we aan bij haar flatje. Waar Marco (mede door mij gesmeekt te helpen koken, omdat ik maarten toch niet echt vertrouw, maar doe alsof...) en maarten meteen de keueken in gebonjourd werden, want we waren hungry!!!! Vork Na wat gebok, gestoei en gepraart en een video van Maartje op Razin Kwijl was het dan eindie tijd voor pesto en Tarly!!! Aanvalluh!!! Was echt heerlijk, het eten, vooral als je die dag alleen maar ontbeten had en een zakje chippies van paulien en een portie poffertjes achter de kiezen had, dan heb je wel honger om acht uur...en gaat alles er wel in... Lekker toetje na en toen nog wat nakletsen en aan de afwas.... Maartje weer ff wat nieuws bijgeleerd... (is ze die dag ook niet voor niets opgestaan) en toen langszaamaan richting huis, waar ik nog ff een poging deed om op bokt te komen. Ik had gehoopt dat mijn ouders al op bed lagen, niet dus, dus een half uurtje bokken was nog net af te troggelen. Zul je altijd zien dat net dan de compu loopt te flikkeren, met als gevolg dat ik hem na twintig minuten opgestart had en tien minuten later een bulk van boven kwam dat ik af moest sluiten Boos! *grom*
Ik lag om tien over twaalf weer in mijn mandje en sliep heerlijk.... Heb helaas niet gedroomd.... Knipoog
Maar enkele door mij geleerde dingen in en na Artis:
1. Marco heeft fotograafaspiraties, maar net op de perfecte momenten voor zijn foto's (denkt aan de eh... 'friemelende apen' ) en maartens geliefde....is 'ie foetsie.... marco...je moet wat attenter worden op je omgeving en een oog voor dat soort dingen ontwikkelen, anders komt je site er nooit.... Bokkers omkopen voor zulke dingen met de luie ijsbeer werkt niet altijd... Knipoog
2. Ik moet van mijn 'gesloten houding' af zien te komen volgens Marco. Okee, ik zal eraan gaan werken.... heb er nl. een handje van om snel met mijn armen over elkaar te gaan staan en te staan luisteren naar de mensen om me heen.... Okay, thnx voor de tip Marco! *LOL*
3. Ik zal nog eens gaan nadenken over die videoclip bij het liedje over 'the girl from the middle of hollland'.... Weet niet of ik het G.I. Ilona idee wel wat vind.... Haha! Haha! Haha! Verzin maar iets anders Marco....
4. Dat ik een kettinkje van mijn paard draag, heeft alles te maken met én mijn liefde voor haar Lovers én mijn Bokt-verslaving.... Nee Bart, ik ben NIET bezet..... (die dacht ff een ontdekking te doen haha toen 'ie mijn kettinkje zag) Ik heb er wel één met mijn eigen naam voor alle duidelijkheid.
5. Bart is toch niet zo zwaar als 'ie eruit ziet Knipoog . Zelfs IK kon hem houden toen 'ie op mijn schouder leunde bij de parkeerautomaat....
Ehm....
6. Ik heb nog steeds mijn twijfels over de humane eigenschappen van maarten de boktkok..... Hij vertoonde verdacht veel overeenkomsten met de apen...Ze begonnen vast niet voor niks allemaal te krijsen toen 'ie langskwam.... *LOL*
7. Lonneke kan heel goed autorijden, zolang Bart en Ime maar uit de buurt zijn.... Dan zie je haar gewoon wegdromen bij de gedachte aan een Ime die haar invet haha.... Haha!
8. Sommige mensen zijn errug fotogeniek....anderen zijn errug irri met hun fototoestel... werd opeens van twee kanten tegelijk gefotografeerd....en ik maar braaf lachen.... Boos!
9. Tja, ik weet het...ik heb nogal eens rare kleuren op mijn nagels.... vandaag helft blauw, helft paars en een laagje goudkleurige glitters!!! Bahart, dat is MOOI!!!
10. Er werd constant tegen me ge "HEE!!!"-t door Bart....best irri kan 'ie zijn af en toe...
Nog ff een opmerking na deze té gekke dag Atis en Purmerend: ik mag dan niet altijd mijn bek opentrekken...... ik KAN het wel!!!! *LOL* Maar dat is meestral pas als ik mensen wat beter ken haha. is maar dat je het weet! Nou, ik hoop dat dit verslag lang genoeg is..... je moet wat als je wacht op Bart zijn foto's en hij maar niet komt..... Extreme duivel

_________________
I just want to feel safe in my own skin,
I just want to be happy again
but I'm so lonely I don't even want to be with myself anymore
on a different day, if I was safe in my own skin, then I wouldn't feel lost and so frightened *LOL*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jurga op 2001-10-15 08:25 ]</font>



Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 09:27

Hahahaha ik lig helemaal dubbel, wat schrijf je het toch weer leuk op!! *LOL*

Het was echt een geslaagde dag en mijn flatje heeft al die bokkers nog overleefd ook! Knipoog

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 09:28

Hahaha *LOL*

Hee Jura, jij hebt een leuke leeuwenknuffel trouwens Lovers Lachen

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 10:05

Lief he, die komt van de kermis! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 12:08

haha, lang verslag zeg, als ik een verslag zou schrijven zou ik het zo opschrijven:

Artis was leuk, cool, tof te gek!!!

Haha, maar ik ben dan toch ook hartstikke gek.
Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-01 15:29

Thanks Jura...heb er ook heel lang achtergezeten haha, ondertussen chattend haha. Mijn ouders vroegen al waar ik nu weer mee bezig was.... "ja, nog ff, ben bijna klaar..." Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 16 bezoekers