alle kindertjes 1 dollar

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-01 18:05

tssssssk hier kan ik nou tog zo boos om worden!! eerst bombardeert bush al die zielige kleine kindertjes in afganistan plat en dan moeten alle kinderen in amerika een dollar gaan geven voor de getroffen kinderen Boos! die vent is gek!

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.


Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 18:19

mee eens! Misselijk

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 20:57

hij probeert geld mee te verdienen
ik vind dat hij ook ontverantwoordelijk bezig is. gewoon een eigenwijze amerikaan want misschien komt hierdoor hevige (wereld)oorlog.
hij kon het niet laten. maar wat bij ny is gebeurd is ook niet normaal vergeet dat niet. gewoon onmenselijk (het is niet dat ik tegen amerikanen ben want heb zelf amerikaans familie)

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 22:23

Bush is gewoon een Eigenwijze Homo Sapiens Sapiens.. Eigenlijk moest er op zijn minst toch wel eens een paar Sapiens bij hem weggehaald worden, maar goed... Ik denk dat niet alle Amerikanen het precies met hem eens zijn.

Aan de andere kant vergeten we ook wel heel vlug wat er gebeurd is in New York.... Vraag is of zoveel bombarderen helpt.

Aan een nog ander kant moet je eens de link bekijken die Jura eerder heeft geplaatst... Mijn vraag is dan: waren er meer doden gevallen in Afghanistan als Amerika niet zou bombarderen?


Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-01 10:07

ja ik vind ook dat ie dat van new york niet moet pikken maar om an eerst al die kleintjes te bombarderen en daarna zijn "eigen" kinderen in te laten leveren vind ik niet kunnen!!

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 14:50

Citaat:
Op 2001-10-14 18:05, schreef macario:
tssssssk hier kan ik nou tog zo boos om worden!! eerst bombardeert bush al die zielige kleine kindertjes in afganistan plat en dan moeten alle kinderen in amerika een dollar gaan geven voor de getroffen kinderen Boos! die vent is gek!




Als je het zo bekijkt heb je helemaal gelijk!!
Die gozer weet af en toe echt niet waar ie mee bezig is Verdrietig Misselijk
Hier word ik dus zooooo moe van Gaaaap
Greetzz Tamaar


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Annika__, Mar_M, YandexBot en 166 bezoekers