Waar ga je heen,pony?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
asrammetje
Berichten: 30
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: turnhout

Waar ga je heen,pony?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-03 10:27

donderdagochtend ging ik lekker met amras langs de waterkant wandelen,met een halstertouw;om hem wat gewend te raken aan water,bos,e.d. je kent dat soort dingen wel.

het was een kanaal waar we langswandelden,dus er kwamen redelijk wat fietsers(meestal wielrenners) langs,het was ook nog maar half 9. wat mij deed schrikken,was dat ik iets verder dan ons,een pony gewoon zag rondlopen. het was een shetter,niet groot,zwart met witte vlekken. ik wist dat er in de buurt niemand anders meer met paarden woonden,dus vond ik het nogal vreemd dat er zo maar een pony losliep,aan het kanaal.
er kwam ook maar steeds niemand tevoorschijn waarvan de pony eventueel zou kunnen zijn,en er werd ook niet naar iemand geroepen. ik besloot om iets dichter te gaan,waar amras geen problemen mee had, hij staat meestal altijd open voor vreemde paarden. het kleine shettertje bleef eerst ook staan, en liep toen een eindje verder. we probeerden steeds dichter en dichter te komen,maar wanneer we net dichter kwamen liep de shetter weer een eindje weg. hij had ook geen brandmerk,of ik heb er toch geen gezien.

we hebben nog een tijdje achter de pony gestapt,maar zijn toen tevergeefs teruggekeerd. een uurtje later zijn ik en m'n moeder naar de veearts gegaan,en gevraagd of dat er een pony vermist was. hij zij dat hij nog niets had gehoord van een vermiste pony,ook niet van andere veeartsen. dus hebben we maar verteld wat er was gebeurd.

waar ga je heen,pony? en waar ben je nu?

vanorgend om 8 uur ben ik nog eens gaan wandelen, maar heb deze pony niet meer gezien. is hij dan zomaar vrijgelaten door iemand,dat op vakantie gaat ofzo? zoals soms wel met honden en katten gebeurd?

ik vind dit maar vreemd Verward
Ach gut verward amras lovertje Ach gut

Een paard is een vriend,ga er dan mee om als een vriend!
mijn amrasje is the best!!



BloemBloem

Berichten: 16575
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 10:36

Dit is zeker een vreemd verhaal...

Ik hoop echter wel dat het goed is afgelopen

Sting

Berichten: 12856
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 10:52

Wel een heeeeel vreemd verhaal : was het geen luchtspiegeling? Haha!
FF serieus, ik ken de pony niet, en het lijkt me niet logisch dat hij zomaaar is losgelaten.

Ann

Berichten: 13239
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 10:54

De meeste mensen laten niet zomaar hun paardje vrij als ze op vakantie gaan Lachen

Ik denk dat hij/zij ontsnapt is, heb je het gemeld bij de politie?
Misschien heeft iemand de pony als vermist opgegeven en zijn ze nu op zoek naar de shet.

Gillian

asrammetje
Berichten: 30
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-03 11:17

het is inderdaad een vreemd verhaal, maar we zijn nog niet naar de politie gegaan. moest de veearts een melding binnenkrijgen van een pony dat vermist is,hijw eet nu ongeveer hoe de pony er uitziet. misschien is hij wel ontsnapt ofzo,ik weet daar het fijne niet van Lachen ik heb alleen maar de pony gezien

Een paard is een vriend,ga er dan mee om als een vriend!
mijn amrasje is the best!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 11:25

Hier in de buurt loopt w.s. een gek die paarden en pony's opjaagt in de wei.
Eén verhaal hoorde ik van een vriendin, die vertelde dat 3 paarden zo opgejaagd waren dat ze door de draad zijn gevlogen.
Afgelopen woensdag was onze Wonderboy volledig over de rooie: steigeren, bijten, schoppen enz. Toen bleek de draad van de electriciteit te zijn losgemaakt (kan hij echt niet zelf) en was het prikkeldraad van twee palen los.
's Avonds vroeg ik aan de eigenaresse van de wei of zij iets gezien of gehoord had, want ze woont naast de wei. Zij vertelde dat ze wel luid geklop had gehoord, maar wist niet meer welke nacht dat was. Ook vertelde ze dat de doodbrave Shet van haar zus opeens uitgebroken was.
Volgens mij loopt er een of andere gek rond!!!
Turnhout is hier niet zo heel ver vandaan, dus misschien is die gek wel jou kant opgekomen. Opletten dus.

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 14:12

Asrammetje, je moet echt even de politie bellen hoor. Die pony kan natuurlijk ook zo ergens de weg oplopen en grote ongelukken veroorzaken! Misschien zijn de eigenaren aan het werk en missen de pony nog niet.

There is no reality, only perception.

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 19:27

Heb je nog iets gedaan/gehoord?

There is no reality, only perception.

asrammetje
Berichten: 30
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 21:42

we zijn naar de politie gegaan,en het bleek dat de pony vermist was,al 2 dagen. de pony is losgebroken omdat die nacht de vrouw de elektriciteit was vergeten aan te zetten.gelukkig is hij terug bij zijn baasjes Lachen

Een paard is een vriend,ga er dan mee om als een vriend!
mijn amrasje is the best!!

shir007

Berichten: 47
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 22:13

zeker een raar verhaal Verward hoop wel dat het goed afgelopen is

asrammetje
Berichten: 30
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 22:21

raar verhaal? wees blij dat het goed is afgelopen!!

Een paard is een vriend,ga er dan mee om als een vriend!
mijn amrasje is the best!!

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 18:53

hmm gelukkig is het goed afgelopen ... !

-

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 20:56

Echt een maf verhaal *LOL*...blij dat het wel goed is afgelopen...wat als dat niet zo was gegaan? Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, AmenteC, Celebi, desi92, ElinaSK, Folani, horssie, Laj1, micksage, neline11 en 94 bezoekers