Bye bye lieve ponies!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Bye bye lieve ponies!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-03 18:59

Ik kwam tussen de middag weer op de kinderboerderij, nietsvermoedend.

De shetties zijn dus vanmorgen al opgehaald door het Clusius College.

Ik ben er zelf dus niet bij geweest, heb ook geen afscheid kunnen nemen, ook al kan ik ze zo weer zien als ik dat wil maar dat is toch anders.

Grappig is dat ze toch kennelijk hanteerbaarder zijn geworden in die korte periode.
Want ze gingen nu met alle gemak de trailer in (of wilden ze gewoon graag weg Verdrietig ).
En degene die ze opkwamen halen vonden dat ze wel wat tammer waren.
En dat het zo goed bevallen was, zelfs met de zwarte die gewoon altijd poeslief tegen de kinderen is gebleven (terwijl het best een opdondertje is, maar hij voelde dus veilloos aan dat kleine kindjes een heel ander verhaal is).

Alle vrijwilligers zullen ze zeker missen!!

En de bokjes en de schaapjes ook, de bok met de hoorns is nu een beetje zijn gelijke kwijt (de zwarte) en zal nu ander vermaak moeten vinden (heeft al uitgevonden dat hij van weide kan switchen door onder de brug door te lopen en heeft ook al bijna door hoe hij de hekjes kan openen).

En de kindjes dan, ik heb de eerste 2 kindjes heel bedroefd weg zien gaan, ze kwamen speciaal voor die lieve ponies ('mama, die ponies zijn zo lief, je kan ze gewoon aaien en ze komen naar je toe!').
De rest van de dag ben ik in het paviljoen geweest even helpen met de computer dus heb ik de rest niet meegekregen.
Iig de 2e moeder wilde wel meer weten, haar dochtertje rijd sinds kort op de manege en wilde leren poetsen op de kinderboerderij (de planning is dat ik poetscursussen met de kinderen ga doen, dit zal dus nu even moeten wachten tot we eigen ponies hebben gevonden).
En alle meisjes die zich al als verzorgster aanboden (en niet alleen meisjes), die zullen wel even schrikken terwijl ik toch ook had verteld dat ze binnenkort weg zouden gaan weer.

Ohw en ik krijg net een telefoontje over de afhandeling van mijn broertje.
En de dierverzorgingsleraar die over de ponies gaat bedankte toch even dat de ponies zo netjes (ongehavend Knipoog ) waren terug gekomen.
Ze zijn afgevallen (de dikke buikjes waren geloof ik wel overduidelijk op de foto's Knipoog ) en dat ze socialer zijn gemaakt.
Toch ook een beetje complimentje voor mij aangezien ze onder mijn hoede waren Knipoog

Nu op zoek naar 2 waardige vervangers.
Waar zoek ik 2 lieve schattige ponies met toch eigen karakter, maar veel incasseringsvermogen, die gezond zijn en niet al te oud (dus nog een lang leven op de kinderboerderij kunnen hebben) en waar mee gewerkt kan worden (pony-ritjes, voor de kar?).

Binnenkort dus op de ware pony-jacht.

Maar deze 2 zullen altijd een heel warm plekje in mijn hart blijven behouden Lovers En ik zal ze zeker heel erg missen Verdrietig
Ik hoop dat ze nu goed gebruikt kunnen worden in de lessen op school en dat ze zich net zo netjes blijven gedragen als ik ze altijd ingefluisterd heb Knipoog

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 19:00

Wat sneu!!!

konden ze jou niet ff waarschuwen?

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-03 19:13

Mijn broertje heeft gisteravond dus gebelt maar mijn vriend was het vergeten door te geven, ik was zelf namelijk niet huis.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 21:16

hej! dat is balen! het leken me echt schatjes Lachen hopelijk vind je snel een nieuwe lieverd voor op de kinderboerderij

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 01:02

wat jammer zeg
nou hopen dat jullie weer leuke nieuwe kindervriendelijke shetjes kunnen vinden
veel sterkte ermee

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 09:22

heb ik gemist waarom deze niet geschikt waren? Lachen

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 09:47

Deze waren 200% geschikt!

Alleen ze waren te leen voor een maandje van het Clusius College en ze hadden ze weer nodig voor de lessen.

Toen ze gisterochtend werden opgehaald werd er ook meteen gevraagd of de kinderboerderij ze niet over kon kopen maar helaas.