Hebben de mods het nu drukker gekregen?????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 18:27

Feetje schreef:
Ik heb een keer een commercieel geval gemeld en daar werd niet eens op gereageerd...


Ik ook.

Bovendien vandaag om 15.12 een melding gedaan, maar tot nu, ruim twee ur later! toe heeft zo niemand hem zelfs gelezen, terwijl er wel mods online zijn!

Heb dus mijn vraagtekens!

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 18:59

Samsam"]
[quote="Feetje schreef:
Ik heb een keer een commercieel geval gemeld en daar werd niet eens op gereageerd...


Ik ook.

Bovendien vandaag om 15.12 een melding gedaan, maar tot nu, ruim twee ur later! toe heeft zo niemand hem zelfs gelezen, terwijl er wel mods online zijn!

Heb dus mijn vraagtekens!
[/quote]
heb ik ook gedaan, en het duurde een dag zoiets, maar dat is dan waarschijnlijk een geval dat de mod van dat forum er naar moet kijken, en als die net offline is...

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 20:04

Ik zie net een mailtje dat er op gereageerd is...
Toch wel netjes na meer dan 7 dagen toch?

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 22:54

Naz schreef:
Ik heb een aantal topics gemeld bij TeM, ik merk wel dat er traag of zelfs helemaal niet op gereageerd wordt, jammer!


ja dat had ik ook, ik heb er "pas" 2 gemeld, maar op 1 nooit een reactie gehad en dat vind ik erg jammer ja!!!!

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 13:14

Ik had ook een keer wat gemeld. Dat topic werd geplaatst naar MH, maar mijn topic was niet eens gelezen Verdrietig
Tong uitsteken Dat is natuurlijk helemaal niet erg, voor mijn gevoel werkt het, ook al lezen moddies je topic niet. Misschien zijn er al veel meldingen over, en heeft mijn topic toch wel "indruk" gemaakt voor de spoed voor het slotje, aangezien je aan de titel kan zien waar het over gaat. Ik merk wel dat topics veel sneller verplaatst of gesloten worden, dan voor TeM.
Door het uitroeptekentje worden topics naar mijn idee veel sneller gemeld, omdat het zo niet zo veel "moeite" kost om te PBen.

Het valt me wel op een TeM topic eerst wel gesloten werd, en nu niet meer..

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 18:43

ik zie het TeM-forum wel als iets positiefs, maar ik kan me voorstellen dat de moddies het niet zo lekker vinden en zien als een soort helpdesk en dat zij productie moeten leveren om alle "storingen" op te lossen.

overigens heb ik ook 1 keer iets serieus gemeld en daar werd geen aandacht aan besteed. dat was daarom ook de laatste keer.

DubbelFun

Berichten: 88685
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 21:14

SuperPepeijn schreef:
overigens heb ik ook 1 keer iets serieus gemeld en daar werd geen aandacht aan besteed. dat was daarom ook de laatste keer.

Er is wel aandacht aan besteed, maar misschien niet de aktie die jij wilde.
Dat is iets anders als je hier schrijft. Cool

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 09:50

ik vroeg niet om actie, ik wilde de aandacht vestigen op een topic dat uit de hand zou kunnen lopen. als ik daarna een antwoord krijg in de trend van "kom maar terug als het al uit de hand gelopen is en niet eerder", tja dan zoek je het voortaan zelf maar uit. mij prima hoor, maar mijn medewerking zal je niet meer krijgen als er geen waardering is.

DubbelFun

Berichten: 88685
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 10:46

De bedoeling van TeM is iets te melding wat niet goed gaat, niet iets wat niet goed zou kunnen gaan.
Dan komen we aan 24 uur p/dag nog te kort Haha!

Als jij dat ervaart als geen waardering dan kan ik niet anders denken dan dat je erg lange tenen hebt.
Gelukkig zijn er genoeg mensen die de bedoeling van TeM wel goed doorhebben en er gebruik van maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 11:20

Sommige mensen signaleren een probleem nu eenmaal iets vlotter dan een ander. Bovendien moet je een melding van een user altijd serieus nemen.

Fitzroy

Berichten: 25110
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 11:54

Ik heb absoluut geen klachten over TeM. Heb 3 x wat gemeld en alle drie de keren is er gereageerd in mijn topic en ook nog wat meegedaan.
Dus wat mij betreft werkt het prima.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 11:59

Sugarmiss schreef:
Als jij dat ervaart als geen waardering dan kan ik niet anders denken dan dat je erg lange tenen hebt.
Gelukkig zijn er genoeg mensen die de bedoeling van TeM wel goed doorhebben en er gebruik van maken.
wat typerend weer. de waardering is er dus alleen voor de mensen die "de bedoeling van TeM wel goed doorhebben...". de rest die ook moeite doet wordt afgeblaft en beschuldigd van oa. het hebben van lange tenen.

DubbelFun

Berichten: 88685
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 12:21

Lovely schreef:
Sommige mensen signaleren een probleem nu eenmaal iets vlotter dan een ander. Bovendien moet je een melding van een user altijd serieus nemen.

De melding is serieus genomen en er is naar gekeken, maar op voorhand een topic sluiten of een waarschuwing laten horen terwijl er nog niets gebeurd is zal IMO meer negatieve reacties veroorzaken dan wachten tot er daadwerkelijk een reden is om in te grijpen.

Het is voor Mod's ondoenlijk om alle 'beladen' topics konstant in de gaten te houden.

Om dan gelijk met woorden als 'typerend' en zeer generaliserend over 'de rest' te praten die wordt 'afgeblafd' en 'beschuldigd' noem ik duidelijk een geval van een doorgeschoten vooroordeel en dus lange tenen.
Nuff said. Cool

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 12:35

het is al lomp genoeg dat de motivatie van gebruikers om melding te doen de kop in wordt gedrukt maar ga nu geen onzin hier verkondigen, want dan vraag ik me af of je wel op de juiste plek bent om te reageren op TeM, ik vroeg nl. nergens of iets gesloten kon worden, of om een waarschuwing.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 00:33

Sugarmiss schreef:
Het is voor Mod's ondoenlijk om alle 'beladen' topics konstant in de gaten te houden.

Juist wel als daar als daar om gevraagd wordt door users, zo vreselijk veel beladen topics zijn er toch niet.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 20:27

Ze reageren bij mij altijd (en snel) en Sugarmiss verreweg het meeste.