M'n eerste ziekenhuiscontrole !!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

M'n eerste ziekenhuiscontrole !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-03 17:58

Morgen ben ik 6 weken thuis uit het ziekenhuis. Heel vreemd maar die 6 weken lijken net zo lang, al dan niet langer dan die 9 weken ziekenhuis die ik heb gehad, maar okee........ik geniet thuis een stuk meer, weer lekker met m'n vriendje samen etc.

Vanmiddag moest ik voor m'n eerste controle, er zijn weer foto's gemaakt en een bezoekje bij de orthopeed gehad.
Ik had twee schaambeenbreuken waarvan er 1 nog niet compleet goed is, bovendien staat er iets scheef in die buurt.
M'n SI gewricht heeft ook nog enige dislocatie, MAAR.......de arts was zeer tevreden over het geheel. !!!

Ik mag langzaam aan weer van alles gaan doen, uiteraard in samenspraak met mijn fysio. Die bepaalt hoe of wat. Ik had gehoopt nu al te mogen autorijden, maar dat mag pas ik als ik goed 100% m'n beide benen mag belasten, waar we dinsdag mee gaan beginnen....

Ik heb ook gevraagd over paardrijden; en ook dat mag straks wel weer gewoon, al zit er wel de kans in dat ik daar gewoon last van heb. Maar kwaad kon het niet als ik het goed heb begrepen. Maar misschien valt het dus zo tegen dat ik het als vanzelf niet meer doe omdat ik dan last heb/krijg. Mocht ik last krijgen van dat SI gewricht dan kunnen ze dan nog vastzetten met pinnen, maar dat heb ik niet zo'n trek in geloof ik.... Cool

Kortom; de arts is tevreden ondanks nog wat kleine dingen niet niet goed staan, maar ik dus ook tevreden !!!!!


Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 18:05

Klinkt goed, fijn voor je zeg! Ga maar lekker zo door, nu geduld is de rest van je leven plezier enk ik, niet? Gefeliciteerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 18:42

Fijn hoor! Kan me voorstellen dat je geen zin hebt in die pinnen! Maar het is super nieuwes dat je ook weer kunt gaan rijden, alhoewel misschien niet te fanatiek, maar toch!


_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 18:44

ik zat al op een verslagje te wachten goed nieuws toch OK dan!
alleen helaas, nog geen autorijden he (eigenwijs *LOL*) en daar had je nog wel zo op gehoopt maarja als het dinsdag mag is het ook goed natuurlijk.
denk je dat je het aan durft/wilt om weer te beginnen met rijden of weet je dat nog niet?

Gamble

rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 19:18

jammer dat het autorijden nog niet mag (och, komen we toch naar jou toe ) maar de vooruitzichten zijn in elk geval weer goed OK dan! super joh!! tot volgende week!

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 19:33

Fijn dat het zo gaat bij jou.

Ik zit helaas in een mega dip en het gaat niet zo lekker.

Ik ga in iedergeval snel vakantie boeken naar een tropisch oord. OK dan!

Enne Ijsco's zijn zeer geschikt voor mensen met klachten. OK dan!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 19:58

Super joh!
Hoop voor je dat het dinsdag goed gaat, de 100% belasting....
Succes weer!

En cowgirl sterkte....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 20:39

Hey wat goed! Lekker dat de arts, en natuurlijk jijzelf, tevreden zijn.
Succes dinsdag!

Cowgirl, jij ook sterkte. Ach gut

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-03 22:09

_Michelle_ schreef:
denk je dat je het aan durft/wilt om weer te beginnen met rijden of weet je dat nog niet?


nou nu uberhaupt nog niet, kom nog geen eens een trapje op, laat staan een knol van 1.70 hihi. Haha!
Maar................eerlijk gezegd, geen flauw idee, misschien 'ns beginnen met uitstappen van een paardje ofzo. Tis dus ook afwachten zei de arts of het wel kan qua pijn, het kan dus HEEL goed zijn dat ik veel pijn krijg daardoor omdat m'n SI gewricht ergens tussen de rest zweeft........en tja, dan zit paardrijden er toch niet meer in voor me. Maar voorlopig posi blijven dus, ik mag het proberen, dat is meer het goede nieuws!!

afwachten dus en ook m'n gevoel afwachten......maar mischien........op een hele brave.................HEEEEEEEEELLLLLLLLLEEEEEEEEEEe brave.................we zien wel Schijnheilig

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 22:14

brrr alleen het woord pinnen alleen al...
Echt wel fijn dat de dokter tevreden was!
en over een tijdje rijd jij vast weer rond

Dag lieve mama...

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 07:17

Heeeeejjj das super nieuws zeg! Nou maar hopen dat het belasten ook goed gaat volgende week, you go girl!!!!!

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

BloemBloem

Berichten: 16555
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 08:28

Gelukkig weer goed nieuw Ingrid!!!!!!

Ik hoop voor je dat je over een aantal weken weer vooruitgangboekt!!!!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 09:15

Goh Ing... het is jammer dat je nog niet mag autorijden... maar het ziet er zeker positief uit zeg!!
Dat autorijden komt wel en paardrijden dus misschien ook nog eens, al zou ik daar zeker nog een poosje mee wachten (niet om je te ontmoedigen Ach gut , maar laat alles eerst maar eens stevig aan elkaar groeien, dat rijden kan altijd nog)
Het is natuurlijk al heel fijn om te horen dat het geen kwaad zou kunnen als je t.z.t. weer op een paard stapt!! *LOL* (ik weet nog wel een vrijwilliger Knipoog )

Enuhh wees nou niet te gehaast met het proberen om beide benen 100% te balasten (mevrouw eigenwijs Schijnheilig ).... het heeft even tijd nodig... Neem die tijd dan ook, anders gaat het alleen maar meer pijn doen!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 09:18

Goed nieuws meid! Dat autorijden komt wel. En een keer uitstappen ook wel.
Voorlopig hebben ze dat soort dingen nog niet verboden, dus je kan nog alle kanten op.

Hou geduld, geduld en rust is denk ik het beste in deze. Je kan wel kostte wat het kost willen autorijden, maar neem de tijd, anders doe je jezelf misschien meer kwaad dan goed! Het is moeilijk ik snap dat heel goed, maar je kan er nu zoveel mee verpesten. Voorlopig zijn ze positief dus je weet dat dit soort dingen wel weer komen!

Hou je haaks meid!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 00:50

Cinzano schreef:
Enuhh wees nou niet te gehaast met het proberen om beide benen 100% te balasten (mevrouw eigenwijs Schijnheilig n!



eigenwijs >????? bedoel je mij ??? hoe kom je daar nou bij ??? Schijnheilig

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 08:04

Fijn dat het toch weer iets beter gaat ookal zou jij willen dat het nog sneller kon.
Ik hoop ook dat je wel weer iets an paardrijden, over een tijdje proberen dan op die hele bave pony-paard. Maar ik zeg wel weer doe niets overhaast ookal weet ik wel dat het vaak moeilik is om rustig aan te doen.

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DogWords, Mariett en 41 bezoekers