Hebben de mods het nu drukker gekregen?????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Hebben de mods het nu drukker gekregen?????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-03 10:00

Na de invoering van het bewuste icoontje........ ik denk het wel!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 10:58

Of misschien juist niet, omdat alles netjes voor ze in een rijtje staat? Haha!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 11:45

Ik denk dat de mods die veel online zijn het drukker hebben en degenen die niet zoveel online zijn juist rustiger, aangezien al hun karweitjes al gedaan zijn Haha!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 18:31

Ik heb een aantal topics gemeld bij TeM, ik merk wel dat er traag of zelfs helemaal niet op gereageerd wordt, jammer!

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 18:34

Mijn ervaringen bij TeM zijn tot nu toe alleen nog maar goed

En, volgens mij hebben de Mods het wel wat rustiger gekregen, want alle 'fouten' komen nu centraal binnen, en als er iemand tijd heeft handelt hij/zij deze zaken af. En het gaat niet meer allemaal via de PB, wat een stuk langzamer werkt naar mijn mening...

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 18:41

Ynzo schreef:
En het gaat niet meer allemaal via de PB, wat een stuk langzamer werkt naar mijn mening...

Langzamer viel nog wel mee, het was toen meer langs elkaar denk ik.

Naz, ik heb die ervaring ook.
Daar zal vast een reden voor zijn?

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 18:57

Chica schreef:
Naz, ik heb die ervaring ook.
Daar zal vast een reden voor zijn?


Dat denk ik wel, ben ook erg benieuwd naar die reden.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 18:57

Ik heb 2 topics gemeldt, allebei goed afgehandeld...

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 22:14

Alle topic's die ik heb gemeld zijn ook goed afgehandelt. Ook wanneer ik geen gelijk had en het topic gewoon mocht Knipoog

Ik heb het idee dat de mods het niet echt drukker hebben maar dat het ing makkelijker voor hun is om nu de topic's te behandelen

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 22:21

Naz schreef:
Ik heb een aantal topics gemeld bij TeM, ik merk wel dat er traag of zelfs helemaal niet op gereageerd wordt, jammer!


Idd, ik stuur gewoon een pb naar de mod die dan online is, ik gebruik dat ding niet meer, het lijkt wel alsof je de politie belt voor diefstal van je autoradio, ze komen toch later Scheve mond

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 12:16

Op TeM gaat 95% van de meldingen over 'dubbelpost', 'crosspost', 'staat op verkeerde forum'. Vaak zijn er meerdere gebruikers die een dergelijk topic melden.

Sundancer, Naz en Chica: hoe zijn jullie verwachtingen tav van TeM? Verwachten jullie directe respons?
Het merendeel van de meldingen wordt binnen 1 tot 2 uur afgehandeld. Voor niet spoedeisende zaken (het veranderen van een woord, het verplaatsen van een topic) is dit snel genoeg.

Soms duurt het iets langer doordat de moderator van het forum zelf er even naar moet kijken (en het dus niet afgehandeld kan worden door een willekeurige moderator).

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 12:46

Ik heb erg goede ervaringen maar dat ging inderdaad om topics die allemaal verwijderd zijn. Hierbij werd heel snel gehandeld. OK dan!

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 12:59

Apple schreef:
Sundancer, Naz en Chica: hoe zijn jullie verwachtingen tav van TeM? Verwachten jullie directe respons?
Het merendeel van de meldingen wordt binnen 1 tot 2 uur afgehandeld. Voor niet spoedeisende zaken (het veranderen van een woord, het verplaatsen van een topic) is dit snel genoeg.

Soms duurt het iets langer doordat de moderator van het forum zelf er even naar moet kijken (en het dus niet afgehandeld kan worden door een willekeurige moderator).


Natuurlijk verwacht ik geen direct respons, er bestaat immers nog wat anders dan alleen Bokt Lachen

Ik heb in totaal nu 4 topics gemeld waarvan er 2 heel snel opgelost waren en daar heb ik dan ook niets over te zeggen.
1 topic stamt van 23-10 en eerlijk gezegd had ik daar nu wel een reactie op verwacht maar het kan zijn dat de betreffende mod geen tijd heeft gehad?
Laat dan even weten dat het nog even duurt, dat er wel wat mee gedaan zal worden (met topic of iig. met mijn 'beklag'?)
Het andere topic is van 28-10 en dus nog vrij vers, daarover ook niet direct een klacht hoor Lachen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 13:05

Het valt me wel op dat er maar een aantal mods zijn die actief zijn op TeM.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 13:45

Chica schreef:
Natuurlijk verwacht ik geen direct respons, er bestaat immers nog wat anders dan alleen Bokt Lachen

Ik heb in totaal nu 4 topics gemeld waarvan er 2 heel snel opgelost waren en daar heb ik dan ook niets over te zeggen.
1 topic stamt van 23-10 en eerlijk gezegd had ik daar nu wel een reactie op verwacht maar het kan zijn dat de betreffende mod geen tijd heeft gehad?
Laat dan even weten dat het nog even duurt, dat er wel wat mee gedaan zal worden (met topic of iig. met mijn 'beklag'?)
Het andere topic is van 28-10 en dus nog vrij vers, daarover ook niet direct een klacht hoor Lachen


Ik beide meldingen opgepakt. De een opgelost, de ander doorgespeeld naar desbetreffende mod.
Op TeM komt er per dag ongeveer 1 pagina meldingen bij. Nu we de topics niet meer slotteren nadat we ze afgehandeld hebben komt er soms een melding 'tussen wal en schip' terecht.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 13:45

Ik heb er 3 gemeld, waarvan 1 ook heel snel opgelost werd. Het waren ook geen topics die erg rampzalig waren, (verplaatsen naar SC, en een andere was het tigste topic wat ik zag over hetzelfde onderwerp).

Ik verwacht ook zeker geen directe respons, want zoals Chica al zegt is er echt wel meer dan Bokt, maar iig een reactie is wel op zijn plaats lijkt me Knipoog

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 13:57

Apple, waarom worden de topics niet meer op slot gezet?

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 13:58

Naz, ik heb ook jouw meldingen afgehandeld Lachen.

Ik denk dat we toch iets moeten bedenken om te voorkomen dat meldingen ondergeneeuwd raken.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 14:00

Sizzy schreef:
Apple, waarom worden de topics niet meer op slot gezet?


Vanuit een aantal gebruikers kwam de opmerking dat ze graag wilden reageren op de reactie van de Mod. Met een slotje er direct op was dit niet mogelijk (en stond dit ook wat onvriendelijk tegenover de gebruikers). Voordeel was wel dat je als mod direct kon zien wat er al was afgehandeld.

Sinds die tijd kijk ik naar de laatste poster, is dat een mod dan ga ik er van uit dat het topic is afgehandeld. Helaas kijk ik blijkbaar niet altijd even goed Haha! en is het nu gemakkelijker om meldingen over het hoofd te zien.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 14:28

Kan begrijpen dat het inderdaad snel ondersneeuwt, want volgens mij worden er een hoop topics gemeld.
Bedankt voor het afhandelen Apple!

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 15:58

Apple, ook bedankt voor het afhandelen van mijn topics Lachen
Ik had ook al zo'n vermoeden dat door het veel meer melden van topics de boel snel afzakt naar een andere pagina waardoor per ongeluk vergeten word, misschien is het mogelijk om er een andere kleur icoontje voor te zetten bij die topics die nog verder behandeld moeten worden?
Ik hoop dat jullie daar een goede oplossing voor vinden

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 16:00

Kan er bij jullie (mods) in het scherm geen vinkje voor komen of een ander kleurtje misschien wanneer hij is afgehandeld? Lachen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 16:07

Mijn ervaringen zijn goed hoor, ik heb een geval gemeld en dat was commercieel. Heb verder niet erop gelet hoe snel er werd ingegrepen.
Voor naaktfoto's en andere dingen die echt niet door de beugel gingen zou ik dan toch wel sneller actie willen zien dan 1 a 2 uur.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 18:14

Ik heb een keer een commercieel geval gemeld en daar werd niet eens op gereageerd...

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 18:22

Tot nu toe alleen maar goeie ervaringen met TeM. Alle aangemelde topics zijn keurig afgehandeld.