Ik heb mn eigen paardje gevonden!!! :)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Ik heb mn eigen paardje gevonden!!! :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-03 15:58

Jeeej ben happy Haha!
Aangezien we over ongeveer zo'n 2 maanden eindelijk gaan verhuizen naar de boerderij, waren mn zus en ik alweer wat rustig aan het rondkijken voor allebei een paardje..
Toen zag mn zus dus een leuk paard voor dr staan op Marktplaats, wat dr wel aansprak. Afspraak gemaakt, en gisteravond langsgeweest. Het was dus een mooie zwarte Hannoveraan merie van net 5 jaar en nog aardig groen.. Mn zus was dr vol van, dus besloten om hem te nemen! Toen vroeg ik dus heel toevallig aan die eigenaar (Frits) (hij is heel bekend, zit in Groenekan, buurt van Utrecht..) of die niet een leuke voor mij had staan.. En hij had dus heel toevallig zaterdag eentje binnengekregen, van een meisje die haar paard inruilde voor een sportpaard, omdat ze naar Deurne ging. Dus ik was wel benieuwd. Nou paardje uit de box gehaald, en zadel erop enzo.. Echt een leukkk en mooi beesie was het!! Lovers Toen is eerst ff een meisje van die handelsstal erop gegaan, en daarna ik. Hij was echt superbraaf, terwijl het zn eerste keer was dat die daar in de bak kwam rijden, en iemand anders op zn rug zat. Hij liep lekker vlot, beetje pittig, maar absoluut niet stout ofzo, hij deed alles goed, geen 1x dr vandoor gegaan, iets wat ik echt heel belangrijk vind dus. Het is dus een KWPN merrie, van 12 jaar, vos met lichte manen, is 1.62m hoog, en heet Yidotti (als het goed is.. Schijnheilig ) en haar vader is Nabuur. Ze is ook nog heel goed voor de fok, want ze zit in een Divotti stam ofzo.. Nou, ik vond haar heel leuk, dus hebben we ze alletwee maar gekocht Haha! Ze blijven daar nu staan totdat onze eigen stallen af zijn, en dan komen ze ze brengen Knipoog Tussendoor mogen we zelf langs om zelf te rijden enzo.
Het spijt me zeer, maar helemaal vergeten foto's te maken Bloos! De volgende keer doe ik het zeker!!! Maar dit wordt dus MIJN paardje, echt leuk!!!!

Groetjes Claudia.
Laatst bijgewerkt door Clautje op 30-10-03 16:06, in het totaal 2 keer bewerkt


Lizz

Berichten: 8888
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 16:03

Wat leuk gefeliciteerd!! allebei een eigen paardje op de dezelfde dag doe maar luxe hoor Knipoog veel plezier ermee! Wil wel snel foto's zien hoor.

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 16:04

wat gaaf zeg wel even fotos laten zien he:D

Just Beleve and HOPE

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 16:06

oeehh wat leuk joh, gefeliciteerd!!! ik dacht dat jullie in september eigenlijk al zouden verhuizen? laten jullie ze nog wel keuren of is dat pas gebeurd? ik hoop dat je ondertussen niet allerlei andere leuke paarden ziet Knipoog heel veel plezier met haar en snel foto's maken he!

Gamble

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 16:08

Gaaaaaf! Hardstikke gefeliciteerd meid! Echt heeeel leuk voor je! Veel plezier met haar he!:)

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 16:09

Gefeliciteerd Party!! !! Geweldig zeg! Ik kan me zo voorstellen dat jullie het nauwelijks af kunnen wachten totdat jullie gaan verhuizen Knipoog !
We lekker dat ze daar kunnen blijven; kunnen jullie in alle rust wennen aan je paardje. Veel plezier Lachen !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 16:10

Stoer zeg!!! Veel plezier en succes ermee! Nou snel foto's maken Haha!

Samantha_

Berichten: 10779
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 16:10

Hee leuk joh, nou nog even wachten en je hebt lekker je eigen paard aan huis staan!
Luxe hoor!

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 16:14

Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinsten, ik ben benieuwd hoe ze ertui zien

Veel plezier ermee !

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 16:39

Gefeliciteerd, ik ben ook heel erg benieuwd naar foto's
Heeft ze ook nog aftekeningen?

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-03 16:48

Thanks iedereen Knipoog

Ze heeft aftekingen ja, ik geloof 4 witte voetjes, en een hele aparte bles, echt een welsh-koppie heeft ze, lijkt het op Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 16:50

Clautje, wat ontzettend gaaf! Gefeliciteerd joh! Ik kan me nog heugen als de dag van gisteren dat je van je verzorgpaardje afgevallen was en je heup had gebroken, en dat je moeder niet wilde dat je ooit weer op een paard zou stappen.

Leuk dat het zo goed klikte...hebben jullie nog afgesproken dat jullie zouden laten keuren? Enne, we willen snel foto's zien hoor! Waar zetten jullie ze voorlopig neer?

Je suis Charlie.

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 16:53

Wat gaaf, idd ooit al die verhalen over je verzorgpony en nu dan eindelijk een eigen paardj!
heel erg gefeliciteert

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 16:57

Gaaf zeg! Veel plezier met z'n allen Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 16:58

Das bij Frits Minnebo.. Daar ben ik ook weze kijken toen ik een paardje zocht.. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-03 17:00

Cassidy schreef:
Clautje, wat ontzettend gaaf! Gefeliciteerd joh! Ik kan me nog heugen als de dag van gisteren dat je van je verzorgpaardje afgevallen was en je heup had gebroken, en dat je moeder niet wilde dat je ooit weer op een paard zou stappen.

Leuk dat het zo goed klikte...hebben jullie nog afgesproken dat jullie zouden laten keuren? Enne, we willen snel foto's zien hoor! Waar zetten jullie ze voorlopig neer?


Hahah wat leuk Cassidy!! En ik kan me ook nog héél goed herrineren dat jij zei: Clautje, doe nou niet zo stom, jou komt heus wel weer op een paard te zitten hoor!!" Haha en inderdaad, we see Haha!
Ik baal er ook van dat we geen pics hebben gemaakt, maar waarschijnlijk gaan we dit weekend, of anders begin volgende week langs, en dan komen die pics dr ook!! Incl. rij-foto's Cool

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 17:04

Hartstikke gaaf hoor, gefeliciteerd!!! Veel plezier met elkaar

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 17:04

oooh wat leuk dat jullie allebei nou je eigen paardje hebben, Gefeliciteerd ermee. Ik ben nou heel jaloers een eigen paardje en een boerderij. Lachen
Heel veel plezier met je nieuwe paardje.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 17:44

wat gaaaaaaaaaf!

heel veel plezier met jullie paardjes, en ik wil heel snel foto's zien *LOL*

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 17:59

Wat leuk!! Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinsten! Enne, die merrie komt waarschijnlijk dan uit de bekende Zotti-stam Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 18:15

Party!! Gefeliciteerd Party!!
Ben benieuwd naar de foto´s.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 18:16

Gefeliciteerd, volgens mij was je al best een tijdje aan het rondkijken?
Ben heel benieuwd naar de foto's! (slecht dat je die vergeten bent! Knipoog )

Veel plezier met je paardje, en natuurlijk je zus met haar paardje. Wel luxe hoor allebei een eigen paard.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-03 18:19

OOja, Zotti was het! Oeps haha. Rinske, weet jij daar toevallig iets meer over, toevallig?

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 18:19

Wouw, supergaaf Clau!! Party!!
Veel geluk/plezier met allebei,dat laatste zal zeker wel lukken Cool

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 18:21

Gefeliciteerd!!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hoogendroog, Rodevlinder, Tomboy0 en 35 bezoekers