Bokker bij de Modepolitie op Yorin???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Bokker bij de Modepolitie op Yorin???

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 22:42

Ik kreeg net een smsje van een mede bokker dat er een bokker bij de modepolitie is gesignaleerd. Nou is mijn tv overleden dus ik kan het niet zien. Maar heeft een van jullie het gezien???

En zouden jullie aan zo'n programma meewerken?


Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 22:44

Nee, absoluut niet.

- Offline -

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 22:45

Weet niet wie het is, maar antwoord op je 2e vraag;
NEE!! Echt niet dat ik voor de lol met mijn kop op tv zou willen.

זכור

kablom
Berichten: 225
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 22:46

Ik zit net te kijken. Wie is dan die bokken ben wel heel benieuwd.laat ff weten als iemand het weet

-----------------------------------------------------

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 22:47

Weet wel wie het is, maar laat mij daar niet over uit. Dat is aan degene zelf om dat op een openbaar forum te plaatsen.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 22:49

Ik zat dus net ook al te kijken en moet zeggen dat diegene mij toch wel ergens bekend van voorkomt. Kan 't alleen niet plaatsen, maar dat komt vast nog wel Haha!
Maar 't begint weer.. dus ik kijk gauw verder Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Honeybee op 29-10-03 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 22:49

Ik wel, Prisca

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 22:50

Ik zou NIET aan zou programma meewerken... in de 1e plaats omdat ik gewoon tevreden ben met mijn garderobe... ik heb kleding die ik mooi en geschikt vind voor op kantoor, ik heb praktische en comfortabele kleding voor op stal, ik heb kleding waar ik me lekker in voel als ik ga stappen en ik heb aparte kleding voor de eventuele hippie feestjes... Ik moet er niet aan denken dat ik dat in zou moeten leveren voor 3 outfits a la Patty en Nada... dat is meestal totaal niet mijn smaak ... en met mijn 2 pukkies zou ik daarna echt niet 1,2,3 het geld hebben liggen om weer een garderobe naar mijn eigen zin te hebben zoals ik die nu heb. Ik heb het overigens helaas niet gezien, jammer! Ik ben trouwens wel nieuwsgierig... je hoeft niet te vertellen wie de bokker is (ik hoop dat zij -of hij- dat zelf nog doet... ) maar wil je wel verklappen of de bokker ook de nieuwe garderobe heeft gekregen of werd de kleding van de bokker juis goed gekeurd of nog net niet helemaal afgekeurd?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48356
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 22:52

ik zou wel meewerken denk ik...

Gratis kleding, make up, nieuw kapsel.... en over een tijdje is toch iedereen het weer vergeten... Haha!

ik was het overigens NIET...

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 22:56

hihi, ja inderdaad Prisca!
leuk hoor! jammer dat ze niet uitgekozen werd Lachen
Ik vind de modepolitie echt helemaal niks!
Hoe kunnen ze nou oordelen als je voorbrengkleding aanhebt??

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 22:58

Ik vind de modepolitie zelf een beetje te.
Ik vind de dames niet altijd even galant uit de hoek komen, en soms vind ik hun meningen over wat en wel en niet kan niet helemaal geslaagd.
(Het komt iig vrij simpel op me over afentoe).

Pennymeisje van 36 jaar, jaja echt waar! En als bonus een serieuze amazone van 7 jaar :')

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 22:59

Idd is niet over te oordelen.
Lef dat ze het heeft gedurfd!

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 23:03

ik zou denk ik wel er aan mee werken als ze elk kledingstuk dat ze meenemen ook vervangen (dus niet alleen die 3 setjes)
en nee ik was het ook niet :p

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 23:06

Zou er persoonlijk niet aan mee werken. Maar mode blijft een smaak en daarnaast zijn er vrij veel aspecten die meespelen. Niet iedereen kan in Pauw, Versace, Ck enz lopen. Ook ik winkel het liefst op de Pc hooft, tussen de armanis, maar ook mijn portomonnee laat dat niet toen. Een leuk Prada pakje kost de hoofdprijs. Vooral bij paardenmensen zie je dat ze concessies doen omdat ze vrij hoge maandlasten hebben. Immers paardrijden is geen hobby, maar a way of life!!!

Voor mijn werk moet ik er toch altijd wel netjes bijlopen, dus vandaar dat ik wel vrij veel pakken koop. Aangezien ik merkfanaat ben, heb ik een vrij goede oplossing gevonden. Hier in de buurt zit een winkeltje met uitsluiten prada,pauw, marconi enz kleding. Dat is kleding die eenmaal is aangedaan door de Gooische tv dames, en die mogen nooit gezien worden voor tweemaal in hetzelfde pakkie Haha! En daarom zijn de kleren daar minder duur. Nog steeds redelijk geprijst, maar toch mooie kwaliteit voor minder dan het normaal is.

En daar ben ik soort van verslaafd aan Haha!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 23:24

Llewella schreef:
Ik vind de modepolitie zelf een beetje te.
Ik vind de dames niet altijd even galant uit de hoek komen, en soms vind ik hun meningen over wat en wel en niet kan niet helemaal geslaagd.
(Het komt iig vrij simpel op me over afentoe).


helemaal mee eens, ik vind het een VRESELIJK programma, dat afkraken van mensen, hebben ze wel 'ns naar zichzelf gekeken ???

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 23:31

Jaaaa ik zag het ook! Ik herkende haar niet direct als zijnde Prisca, maar ik zag iets bekends in haar gezicht, met de pony en die lange staart
Toen zag ik haar naam staan en dacht, toch eens even bokken en kijken of ze het ECHT is. En jawel
Grappig Haha!
Ik zou trouwens wel meewerken geloof ik, kan wel wat nieuws in mijn kast gebruiken *LOL*

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 23:33

My god, het was wel heel vreselijk deze week. Wist niet dat er nog mensen in witte sportsokken rondliepen Haha! . Die babyblauwe mags waren ook hopeloos verleden tijd, dan die muts met die cowboykleren, dat ze dat aantrekken. Later, als ik groot ben ga ik solliciteren bij de modepolitie, ik ben beter als Nada en Patty Haha! .


Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 23:36

Steef schreef:
My god, het was wel heel vreselijk deze week. Wist niet dat er nog mensen in witte sportsokken rondliepen Haha! . Die babyblauwe mags waren ook hopeloos verleden tijd, dan die muts met die cowboykleren, dat ze dat aantrekken. Later, als ik groot ben ga ik solliciteren bij de modepolitie, ik ben beter als Nada en Patty Haha! .


Haha cool, er werd hier op bokt al gedacht dat ik styliste was, dus ik doe met je mee OK dan! . Er is alleen al op bokt een hoop werk te verrichten }> .

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 23:39

Ik heb het niet gezien en zou er niet aan mee doen.
Zo erg ben ik nou ook weer niet Tong uitsteken

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 23:44

eigenlijk ben ik het wel heel vaak eens met de modepolitie Haha!

Amor Vincit Omnia

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 23:53

SuperPepeijn schreef:
eigenlijk ben ik het wel heel vaak eens met de modepolitie Haha!

Maar ik weet zeker dat die ook broekrokken verfoeien!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 23:54

DIe 2 van de modepolitie zien er 9 van de 10 ook niet echt modueus uit.
Verschrikkelijk programma. Ze luizen je er wel in hoor.
Mijn vriend is ook met zijn kop op tv geweest, is het niet geworden.
Alleen de kleding die hij aanhad was 5 x zo duur als het budget waarvoor je nieuwe kleding zou krijgen. Het programma was net nieuw. Ze vroegen aan hem of hij mee wilde werken aan een programma waarin mensen eruit sprongen met hun kleding. Hij wel, vond ie wel grappig...totdat hij getekend had, en ze hem vertelde wat de bedoeling was.....
Het was ook geheel onterecht. Voor de kenners... Het was een heel mooi Stresemann pak. Was echt wel kwaad op die 2 modepolitie mutsen....

en nee....voor de vaste kijkers.. ik ga niet vertellen bij welke uitzending dat was.... Haha!
Laatst bijgewerkt door Sando op 29-10-03 23:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 23:54

Hihi, er werd hierzo naar buiten geschreeuwd dat Pris op tv was, lachen hoor!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 23:57

Steef"]
[quote="SuperPepeijn schreef:
eigenlijk ben ik het wel heel vaak eens met de modepolitie Haha!

Maar ik weet zeker dat die ook broekrokken verfoeien!
[/quote]verfoeien? bestaat dat woord nog?? Scheve mond broekrok is mode. Haha!

Amor Vincit Omnia

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 23:58

jurga... je hebt het 'verraden' Tong uitsteken dat mocht niet (stond er geloof ik ergens...)

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DaphneR93, GrapeshotBot, Lau, YandexBot en 112 bezoekers