Heb me nog nooit zo stinkmodder gevoeld,

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-01 13:46

huil, huil, huil.... Huilen


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 14:11

He Suzanne, wat is er aan de hand? Vertel eens wat je dwars zit, misschien kunnen we je een beetje troosten of opvrolijken???

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 14:24

aaah suzanne wat is er aan het handje?
bokt is er voor je

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 14:41

Jee Suzanne, wat is er aan de hand? Wil je het vertellen? Het kan opluchten!

Binkie
Berichten: 41
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 15:09

Wat is er met jou aan de hand dan? Zie je de verhuizing even niet zitten? Of is er iets anders aan de hand.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-01 15:10

Het is eigenlijk niet heel verstandig om het op bokt te zetten, maar ik loop nu zo lang rond met dat stinkmoddergevoel dat het wel oplucht om er veel over te praten. Sommigen weten het ook wel.
Ons bedrijf zit in de IT markt en daar is het zwaar stinkmodder momenteel. Alle bedrijven staan onder druk, hebben het zwaar. Gemiddeld gaan er 10 IT bedrijven per WEEK failliet! Wij hebben het dus ook gruwelijk zwaar, verkopen nu allerlei spullen (ao de motor en mijn auto), omdat we geen salaris kunnen trekken, al een paar maanden niet.
Morgen gaan we verhuizen, dan krijgen we dus dubbele lasten.
We moeten dus zorgen dat we ons huis verkopen en dat Bob zichzelf op een klus zet, of ergens in vaste dienst gaat. Maar de markt is zo overspannen dat iedereen de hand op de knip heeft.
We hebben heel goede tijden gehad in de IT, maar nu is het echt vechten tegen lucht.
Ik hoop dat er gauw oplossingen komen, anders kan het zomaar zijn dat we alles straks kwijt zijn en 3 hoog achter opnieuw moeten beginnen.
Daarom voel ik mij dus zwaar, zwaar verrot!

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 15:17

Tjee Suzanne, wat een ontzettend vervelende situatie is dit zeg.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je het nu even niet meer ziet zitten.
Ik wilde je in ieder geval even laten weten dat ik met je meeleef en ik wens je heel veel sterkte voor de komende tijd.

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 16:38

l ullig voor je, zeg, veel sterkte dan maar! En ik hoop dat het gauw beter gaat!

Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 17:34

Moed houden, hoor Suuz, er komen vast betere tijden voor jullie!

't ziet er misschien nu 1-2-3 nog niet naar uit, maar denk er aan, "always look on the bright side of life".
(en dat terwijl ik het deze week ook ff niet meer zag zitten).

Leontine

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 17:38

sterkte suus... Ik weet niet hoe je je voelt maar kan me voorstellen dat het niet fijn is in zulke spanning te moeten zitten

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 17:58

Bah, dat is inderdaad erg rot.
Ik wens je veel sterkte en zal duimen voor je dat het weer goed komt. Ik zit momenteel ook in een rotperiode, maar probeer te genieten van ieder klein ding dat wel goed gaat, het helpt je.

Sprakeloos


Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 18:23

ik had het je al gePBd maar nogmaals heel veel sterkte. Hopelijk duurt deze dip niet al te lang, en komt het weer goed voor jullie.

Lielle

PS Gelukt met het huis?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 19:37

Jees, dat is balen zeg!!! Ik kan me goed voorstellen dat je je k u t voelt op het moment, ik hoop van harte dat alles er gauw weer een beetje rooskleuriger uit ziet voor jullie! En dat jullie het huis in Almere gauw kunnen verkopen, heel veel succes en sterkte met alles Suzanne!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 20:06

Is logisch hoor, dat het je even allemaal te veel wordt. De spanning van het verhuizen, het niet weten hoe het volgende maand zal zijn...
Ik hoop dat het allemaal enorm mee zal vallen, en dat jullie over een half jaartje lekker kunnen lachen om de zorgen die je nu gehad hebt....
ZET 'M OP MEID!!!!!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-01 20:10

Dat zeg ik nou ook steeds tegen mezelf Sonja...dat we hier over een half jaartje hard om kunnen lachen. Alleen, soms geloof ik het zelf niet. En ik zeg het nou al een paar maanden, maar steeds lijkt het weer wat beter te gaan, of er is een klein lichtpuntje (bv dat we iemand weg kunnen zetten) en dan op het laatste moment komt er weer iets tussendoor (de belasting: loonbelasting over loon wat je toch al niet hebt gekregen...of je even wilt dokken...waarvan?, of juist die werknemer die je weg wilde zetten en ook kon wegzetten, die neemt ontslag..) dan weet je het gewoon even niet meer hoor.
Aan de andere kant leren we een heleboel, we leren hoe sterk we samen zijn, hoe belangrijk we het vinden om met z'n viertjes bij elkaar te zijn, we leren waarderen wat we hebben: daar hebben wij nooit echt bij stilgestaan, het is altijd zelfsprekend voor ons geweest.
Ik vind het best goed om een en ander te moeten doorstaan en ervan te leren, maar nou heb ik wel genoeg geleerd, ik vind het nu wel mooi geweest... Verdrietig

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 21:27

Jeetje wat kl*te voor je! Heel veel sterkte de komende tijd! Verdrietig

Liefs Joleen

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 21:32

het is nu ff allemaal poedersuiker maar alles komt goed!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 21:41

Hee niet opgeven hoor. Gelukkig kan de wereld niet zonder IT. Mijn vriend (Spades) en mijnbroer zitten in hetzelfde wereldje. Het valt idd niet mee nu maar als je het nu al opgeeft zal je het nooit redden.

Maar sterk houden en doorgaan het komt allemaal goed dat weer ik zeker Lovers .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 22:07

Joh, sterkte!!! Scheld iemand voordat je weggaat even de huid vol (je weet wel wie en waar) dat lucht misschien eventjes op...en verder zul je toch verder moeten gaan. Het is even de eindjes aan elkaar knopen en de tanden op elkaar....
positief blijven denken is zwaar moeilijk, maar je concentreren op een nare gedachte maakt niet dat het verandert....helaas Scheve mond\
Sterkte meid!

Afbeelding

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 22:55

Sterkte suus, hou je taai! Blijf geloven in jezelf!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 00:03

nou, vanaf 1 nov is het bijltjes dag bij KPN; alle externe gaan eruit!!! Dat houden ze toch niet vol, dus na die tijd komt er weer vraag terug.....ik weet niet waar hij goed in is, maar als het unix is, dan komt alles wel goed. Zolang hij goed is, dan moet het lukken. Wel, als je een contrator bent, en dus werkt via een agent, zal je stappen terug moeten doen als je in vaste dienst gaat. Maar ja, geld is alleen belangrijk tot een zekere hoogte, zeg een ton, daarna bepaald het niet meer je geluk. echt niet. Succes en sterkte.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 01:36

Ik kan me wel voorstellen hoe je je voelt, het laat je ook geen moment los.
Ondanks dat je alles van de goede kant probeert te bekijken denk je alsmaar aan dat zwaard van damocles.
Probeer te onthouden dat het niet het eind van je leven is, ook niet op 3-hoog achter.

Maar toch, er moet nog heel wat gebeuren voordat het echt mis gaat, er zijn nog een hoop reddingen en oplossingen mogelijk voor het zover is. There is always a way out.

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 06:23

Jeetje das vervelend, ik hoop maar dat het snel weer beter gaat en je je oude huis snel kunt verkopen, want dubbele lasten met 2 huizen is helemaal erg als het met je werk niet goed gaat! Sterkte ermee hoor...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 09:51

haha, suzanne, zo leef ik nu al 3 jaar! Echt on the financial edge. Het klinkt raar maar je went er aan. Ik kan het toch niet laten om 2 paarden te houden. Ik moet er de hele dag voor werken (en echt niet de baan van mijn dromen, dat bepaald niet!) maar ik hou het vol en soms heb ik wel eens ooit een dip ja. Dan zou ik het liefst alles verkopen hier, een trailer en een jeep kopen, iones oplaaien en naar frankrijk toe gaan. Naar een of andere paardentrektocht organisatie en daar mee doen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, GoogleAdsense, SemrushBot en 64 bezoekers