Denk jij dat geesten bestaan?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Denk jij dat geesten bestaan?

ja
28 (84%)
nee
5 (15%)

Totaal aantal stemmen: 33


VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Denk jij dat geesten bestaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-03 18:23

Denk jij dat geesten bestaan? Ja of Nee?? En heb je ook een verklaring?


Xuziejz Veronica



_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 18:27

Ik weet niet waarom... maar ik denk wel degelijk dat er iets is.
Mijn opa heeft eens iets met zo'n quigi board gedaan (weet niet hoe je het schrijft) en daar zijn best rare dingen gebeurt (er ging een tafel ophoog enzo). Iemand moet dat toch doen!!
Zelf heb ik het nooit gedaan.... omdat ik misschien toch bang ben dat er meer is dan alleen wij.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 18:33

geesten, geesten.............er is zeker MEER dan hier de aarde, maar wat precies.............

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 18:36

ik denk dat er in zeker op zicht wel meer is dan wij alleen, alleen wat ?? Verward

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 18:38

ik ben er 1....

BOE!

Amor Vincit Omnia

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 18:39

Ik denk het wel, maar wat voor geesten, dat is de vraag...

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 18:45

Ik denk van de ene kant wel en van de andere kan weer niet. Het is best raar om te denken dat er echt geesten bestaan, er zijn mensen die zeggen dat ze geesten ooit hebben gezien, ik weet niet of ik dat moet geloven.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 21:03

SuperPepeijn schreef:
ik ben er 1....

BOE!


SCHRIK


Nee ik denk niet dat ze bestaan. Ik denk meer in de trant van energieen.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 21:07

Kayla schreef:
Ik denk meer in de trant van energieen.
dan heb ik een nieuwtje: energie bestaat. stop je vingers maar eens in het stopcontact...

Amor Vincit Omnia

Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 21:12

Och SP TOH

ja geesen bestaan ,ik ben er 99 procent van overtuigd.
ik heb genoeg verhalen gehoord, die ik jullie liever bespar

|[Live Life To The Maximum!]|

Never apologize for showing feeling, if you do so, you apologize for the truth

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 21:15

SuperPepeijn"]
[quote="Kayla schreef:
Ik denk meer in de trant van energieen.
dan heb ik een nieuwtje: energie bestaat. stop je vingers maar eens in het stopcontact...
[/quote]

Rolleyes

Mist

Berichten: 9482
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 21:33

Ik ben geneigd nee te zeggen, volmondig ja kan ik ook niet zeggen, want ik wel ooit iets heel vreemds meegemaakt, en geloof me, als ik geen 5 getuigen had, zou ik er nooit geen woord over gesproken hebben! Dit is het verhaal, doe ermee wat je wilt, ik weet nog steeds niet wat ik er van moet denken.

Ik heb jarenlang in bandjes gezeten (zang en basgitaar) de band waar ik het langste in heb gezeten (Restless- jammer genoeg zijn we ook zo geeindigd-als het liedje van Brian Adams) oefenden altijd bij ons in de schuur op zondagmiddag. Op een gegevenmoment hadden wij een oude zangversterker (buizenversterker) gekocht, en we waren op klaarlichte dag bezig alle apparatuur aan te sluiten (in totaal 6 man dus). We waren nog aan het prutsen met microfoons e.d. toen iemand de stekker in het stopcontact deed. Een stem zei "ik hoor het niet, ik hoor het niet etc." bleef maar herhalen. Wij keken onmiddelijk elkaar aan van "wie heeft er stiekum een microfoon in zijn jas, maar al snel bleek dat niemand dus aan het kloten was, de stekker werd er met bekwame spoed uitgetrokken, waarna het stil werd. Na wat lacherig gedoe staken we weer de hoofdstekker erin, ditmaal zei de stem " ik hoor het echt niet, ik hoor het echt niet" weer de stekker eruit!!! nu wel heel snel. Daarna zijn we met zijn allen (2-3 uur op zondagmiddag) in het dorp iets gaan drinken. In de plaatselijke kroeg werkte iemand die ook al jaren in bands zit en zijn eigen studio heeft. Wij vroegen hem of het mogelijk was dat onze versterker een radiosignaal oppikte of zo, dat was volgens hem niet mogelijk. Het is daarna nooit meer gebeurd. En mag ik hier dood neervallen als ik niet de waarheid vertel.

Toch druist het "geloven in geesten" tegen mijn gevoel in !!! NEE dus. Wat gebeurd is is onverklaarbaar, maar dit wil nog niet zeggen dat er een spook voor de microfoon stond. Knipoog

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 21:34

Ik denk wel dat ze bestaan ja... Knipoog

    Dance to express, not to impress.

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 21:37

IngridM schreef:
geesten, geesten.............er is zeker MEER dan hier de aarde, maar wat precies.............


Idem. Er is iets, maar wat? Geen idee.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 22:00

Ik heb er mijn twijfels over, mijn tante heeft hier echt een hele enge ervaring mee gehad waar mijn moeder ook bij was. Maar ik heb zelf met een paar vriendinnen ook geesten oproepen dmv een bekertje gedaan, ik was echt doodsbang... Je moest het abc op blaadjes schrijven en in een kring leggen, en dan 2 grote blaadjes met ja en nee. En een beker. En dan vroeg je wat aan die geest, en dan zei je bijv. 'als het waar is, ga dan naar ja, is het niet waar, ga dan naar nee'. En het werkte ook, iedereen moest zijn vinger op de beker leggen maar niemand duwde ofzo Scheve mond Dus ik denk dat ze wel bestaan.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 22:39

Ja, maar waarom weet ik niet.
Weet wel dat ik een paar jaar terug iets heb zien staan voor mij kast, sindsdien slaap ik ook met lichtje aan, kijk gewoon nooit meer die kant op als ik moe ben ofzo. Ik weet niet of het een geestverschijning was, kan ook zijn dat ik halucineerde omdat ik moe was. Tja, ik zal het nooit weten.
(ik hoor trouwens ook geluiden (voetstappen op de trap, deuren opgenaan, stemmen (en nee niet van de buren)), maar ja of dat nou ook geesten kunnen zijn?)

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 23:43

Ja

Verklaring is te ingewikkeld.

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 23:47

Nou eigenlijk niet, maar als je dan van die onverklaarbare verschijnsel afleveringen op discovery channel ziet, begin je toch weer te twijfelen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ChanelR, Corien_, dasalijn, dezzie, fohadie, Herfstblad, IASCrawler, janderegelaa, Jungles, Kayleigh__, Lalladidoo, Lestrange01, meniekske, stella92 en 163 bezoekers