Vreemde topics-Ik erger me dood....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Vreemde topics-Ik erger me dood....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-03 14:10

Zijn er nog meer mensen die zich ergeren Boos! aan de vreemde topics die geopend worden de laatste tijd?(wanneer ben je ontmaagd en wat doe je allemaal met je vriend)Of ben ik de enige die zich eraan stoort?Volgens mij zijn daar ook andere fora voor!


Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 14:11

niet aan ergeren, je moet er gewoon eerlijk antwoord opgeven Schijnheilig

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 14:11

ahja..ik erger me er niej aan, die mensen moeten tog zelf weten wat ze hier bespreken

Ann

Berichten: 13240
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 14:12

Ik vind het ook storend maar lees ze gewoon niet, als ze gewoon op Jeugdhonk zouden worden geopend, heb je er weinig last van, sommige vinden het nodig om ze op Algemeen te plaatsen, dat vind ik niet nodig Haha!

Gillian

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-03 14:13

Barb schreef:
niet aan ergeren, je moet er gewoon eerlijk antwoord opgeven Schijnheilig


En als je dan eerlijk antwoord geeft heb je ruzie.... Verward

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 14:13

Ik erger me er ook niet aan. Er zullen zich misschien ook mensen ergeren aan jou topics Knipoog Ieder zijn eigen keus om te openen wat hij/zij wilt, als ik het oninteressant vind lees ik het gewoon niet Lachen is beter voor mijn hart!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 14:23

Ergeren is een groot woord, ik vind het een beetje triest, dat wel. Overigens heb ik op 1 zo’n topic een vaag antwoord gegeven, en daarna vond ik het wel welletjes. Niet iedereen hoeft al mijn details van mijn liefdesleven te weten: wie, wat, waar, wanneer enzovoorts…

Toos paardloos

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 14:25

Ach, alleen mensen die dat intresseren reageren er op. Mijn priveleven gaat niemand wat aan, tenzij ik er zelf wat over zeg. ik reageer dan ook niet in zulke topic's, al heb ik bovenstaande voorbeelden niet voorbij zien komen. Zulke horen in kippenhok, nog niet eens in Jeugdhonk en zeker niet in Algemeen. Gewoon niet lezen en reageren, al zou ik zulke topic's niet eens durven te openen, 't intresseert me werkelijk geen ene drol hoe en waar iemand is ontmaagd en wat zo'n persoon met haar vriend doet.

- Offline -

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 14:44

Nationale Erger-je-rot-dag vandaag? Knipoog

זכור

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 14:48

Er zijn altijd mensen die hun hele hebben en houwen op internet willen. Zelf weten, ik sla die topics over en lees vrolijk verder in een topic wat ik wel leuk vind.

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 14:51

dit topic slaat nergens op, als je een bepaald topic niet wil lezen dan doe je dat ook gewoon niet en sommige mensen willen dat gewoon graag weten!! ja tog, ik kan ook wel een topic starten met wat vinden jullie nou van die bokkers die zich overal aan ergeren, das tog ook irri, je denkt leuk ik heb een nieuwe topic gestart en dan ga je van die irri topic plaatsen over iemand die dat gewoon wil weten

..Romana Utopia.. mijn meissie 4-ever!!
ik zal je nooit vergeten!!!

Ann

Berichten: 13240
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 14:58

Het gaat niet alleen om te het starten van een dergelijk topic maar ook om de plaats waar het gestart wordt Lachen

Sommige topics zijn beter op hun plaats op Jeugdhonk of in 't Kippenhok.

Gillian

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 14:59

tja, maar tog, dan hoef je tog niet meteen zon stomme topic voor te starten

..Romana Utopia.. mijn meissie 4-ever!!
ik zal je nooit vergeten!!!

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 15:18

Bwah, ergeren is een heel groot woord...
Ik selecteer al een tijdje op topictitel, is ie niet interessant genoeg of bevat ie een groot (voor mij dan) onzin-gehalte, sla ik die topic gewoon over... Geen geërger op die manier Haha!

En die topics die geopend worden van: wat doe je met je vriendje, wanneer ben je ontmaagd... daar moet je maar eens letten op de leeftijd van de topicstarter... Is toch doodnormaal dat je als puber met van die vragen zit, en je je die dingen afvraagt... En internet is nu eenmaal een groot medium geworden om die vragen te stellen... Dus tja, wil je antwoorden, antwoord gerust, vind je dat het niemand aangaat, reageer er dan niet op... Simpel toch?

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 15:21

xcynthiax schreef:
dit topic slaat nergens op, als je een bepaald topic niet wil lezen dan doe je dat ook gewoon niet en sommige mensen willen dat gewoon graag weten!! ja tog, ik kan ook wel een topic starten met wat vinden jullie nou van die bokkers die zich overal aan ergeren, das tog ook irri, je denkt leuk ik heb een nieuwe topic gestart en dan ga je van die irri topic plaatsen over iemand die dat gewoon wil weten


Ik vind dat MSN-taaltje veel erger

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 15:26

Niet aan ergeren, gewoon overslaan. Dat helpt het best.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 15:33

Welke topics? *wrijft slaap uit de ogen*

Even serieus, er zijn fora die ik oversla vanwege het hoge irritatie gehalte Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 15:34


זכור


Ann

Berichten: 13240
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 15:44

Een heel interessant topic voor Algemeen Schijnheilig

Gillian

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 15:48

Ik lees ze niet eens, zonde van m´n tijd.

CharazJarig

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 15:49

sommige zijn wel grappig,

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 15:52

Ik denk dat die pubers nog niet weten dat, als ze op zo'n vraag antwoorden, dat antwoord wel het hele internet overgaat. Hetzelfde was het toen de profielen nog voor iedereen zichtbaar waren. Bokt topics in de meeste forums kunnen door iedereen gelezen worden. Misschien beseffen ze dat niet?

Ik denk ook eerder dat de reden voor het plaatsten van zulke topics op Algemeen het opwaarderen is van hun eigen statistics. "Op welk forum plaats jij de meeste berichtjes? "

Je suis Charlie.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 15:54

lis schreef:
[AM] uitgaan
Zulke bijvoorbeeld? Schijnheilig


Ik kon het ook niet nalaten om op dat uitroeptekentje te drukken }>

Het leven is een gebakje!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 15:54

't is ook een 1 op 1 gesprek zo te zien. Haha!

- Offline -

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 15:55

Wat jij aanhaalt Cassidy... dat wat je hier plaatst, voor iedereen leesbaar is die internet heeft... Dat is de reden waarom ik altijd eer ik reageer of eer ik iets plaats nadenk over wat ik plaats, en ik geef niet snel teveel weg over mezelf... Vind het maar een vreemd idee dat alles wat je zegt door iedereen gelezen kan worden... En misschien ook wel 'tegen je gebruikt kan worden'.

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, amandananana, Amazonbot, Ballard_L, Berdien, BingBot, Christel1, Eefje_Sammy, Eleeke, ellen05, Flippertje, IlBuono, Lanoca, MarJon, NadjaNadja, Petra_O, Sarah_Elise, sariba, shanna_dw, Winged en 156 bezoekers